Pinkpop 2023

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
inmiddels Incubus ook aangekondigd voor Rock for People week voor Pinkpop, Ze staan tijdens Pinkpop in Spanje en Frankrijk, in theorie zouden ze 17 juni nog kunnen.

Flogging Molly inmiddels afvaller door de Jera headline spot.
Sum 41 was al afvaller.

Gojira stond op de oorspronkelijke 2020 lineup, die lijken nog te kunnen, wel al vrijdag's op Graspop.
Ben benieuwd waar BMTH uit komt in NL.

Set it Off misschien een Pinkpop kanshebber?
Incubus op zaterdag en Puscifer op zondag. Dat is mijn wens voor de kerstman.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Brutus verdiend ook wel een plekje, kans is ook groot gezien het tourschema.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
ryN4CNK.png


Net als de voorbije jaren organiseer ik ook dit jaar weer de Tijdloze Top 100 van dit forum. We hebben nu al zeventien lijsten binnen, maar daar mogen er zeker nog wat bij. Heb je zelf ook zin om een lijst in te sturen (kan al vanaf 10 nummers), doe dat dan zeker voor 1 januari 2023. Vanaf januari wordt de top 100 van het forum bekend gemaakt.

 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
De Werchter boutique dag met p!nk, one republic en Goldband is uitverkocht. De nodige P!mk twijfelaars gaan nu wellicht naar Pinkpop de vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.228
10.657
De Werchter boutique dag met p!nk, one republic en Goldband is uitverkocht. De nodige P!mk twijfelaars gaan nu wellicht naar Pinkpop de vrijdag.
Ik en veel forumleden hier moeten hierbij toch even erkennen dat P!nk blijkbaar nog steeds een erg groot artiest is. Met zulke matige dagopvulling het hele Werchter veld voltrekken is een knappe prestatie. Dit heeft Livenation beter gezien dan vele hier.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Ik en veel forumleden hier moeten hierbij toch even erkennen dat P!nk blijkbaar nog steeds een erg groot artiest is. Met zulke matige dagopvulling het hele Werchter veld voltrekken is een knappe prestatie. Dit heeft Livenation beter gezien dan vele hier.
Maar er was toch niet perse een gedachte dat zij geen volle zalen trekt? Zelf vind ik het gewoon niet zo heel spannend, ik dacht ook dat dit een beetje de teneur was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.228
10.657
Maar er was toch niet perse een gedachte dat zij geen volle zalen trekt? Zelf vind ik het gewoon niet zo heel spannend, ik dacht ook dat dit een beetje de teneur was.
Die twijfel was er volgens mij wel degelijk. De Pink dag op Werchter verkocht ook niet briljant bijvoorbeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik en veel forumleden hier moeten hierbij toch even erkennen dat P!nk blijkbaar nog steeds een erg groot artiest is. Met zulke matige dagopvulling het hele Werchter veld voltrekken is een knappe prestatie. Dit heeft Livenation beter gezien dan vele hier.
Komt gewoon door het toevoegen van Goldband. Sinds dat nieuws zijn alle kaarten de deur uitgevlogen. 😜
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ik en veel forumleden hier moeten hierbij toch even erkennen dat P!nk blijkbaar nog steeds een erg groot artiest is. Met zulke matige dagopvulling het hele Werchter veld voltrekken is een knappe prestatie. Dit heeft Livenation beter gezien dan vele hier.
Niet arrogant bedoelt. Maar ik zei dit dus al een half jaar geleden 😂 en @DennisvdBr volgens mij ook. Toen werd er nog gezegd dat P!nk niet relevant is.
 
  • Winning
Waarderingen: Koekdoos

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Volgens mij waren de meesten het wel eens dat ze best wat kaarten ging verschuiven. Ook omdat ze hier eerder de ArenA (en een groot gedeelte Malieveld, of andersom) wist uit te verkopen. Maar ging de discussie toen meer over het feit dat het balen is dat ze wederom twee oude popartiesten boeken ipv een wat ''nieuwere'' popact.

Benieuwd hoe de Pinkpop vrijdag loopt. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Zal ik weer een discussie opstart over het wat wel of niet relevant is? :p

Ze verkoopt veel tickets in ieder geval, doet ze goed. En ik weet niet wat er ooit op Werchter is gebeurd op die donderdag, maar aantal jaar terug op Sziget was het gewoon een dikke en vermakelijke show!
Prima festival materiaal!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Volgens mij waren de meesten het wel eens dat ze best wat kaarten ging verschuiven. Ook omdat ze hier eerder de ArenA (en een groot gedeelte Malieveld, of andersom) wist uit te verkopen. Maar ging de discussie toen meer over het feit dat het balen is dat ze wederom twee oude popartiesten boeken ipv een wat ''nieuwere'' popact.

Benieuwd hoe de Pinkpop vrijdag loopt. :)
Dit ja, en het kerstreces zit er weer op, dus laten we het inderdaad eens even gaan hebben over relevantie :).
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
Wanneer kunnen we nog namen verwachtten ? En hoe loopt de verkoop ?
Heb toch het gevoel dat er niet 60000 + tickets per dag worden verkocht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Niet arrogant bedoelt. Maar ik zei dit dus al een half jaar geleden 😂 en @DennisvdBr volgens mij ook. Toen werd er nog gezegd dat P!nk niet relevant is.
Volgens mij heb ik toen geen duit in het zakje gedaan, dus bij dezen. P!nk is even relevant als Robbie Williams: niet dus, maar ja, het verkoopt inderdaad wel. Dat maakt ze hooguit populair, niet relevant. Mazzel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken