Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.412
1.914
Wel opvallend: op de lineuppagina staat altijd eerst een rijtje main namen, dan een rijtje Barn namen, dan een rijtje KlubC namen. Maar Editors staat tussen Muse en Black Keys, toch als main sub?

En als ze dat niet zijn, mag toch hopen dat Black Keys niet de tweedegrootste naam van die dag worden.
Kunnen we daar echt al conclusies op trekken op die posities?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Paolo Nutini is vooral met dat vorige album enorm populair geworden. Iron Sky staat ook in de tijdloze etc...
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Leuke worp, hoop nog op een Liam Gallagher, Elbow, dEUS, Whitest Boy Alive, King Hannah om het echt goed te maken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Nogmaals dan ga jij ervan uit dat Paolo in de Barn staat en Sigur Ros in Klub C? 1 van Paolo, Xavier of Sigur Ros zal op de main staan en dat zal dan toch Paolo zijn lijkt me.
Als je op de lineup-per-dag pagina kijkt, dan is de indeling toch altijd: rijtje main namen, rijtje Barn namen, rijtje KlubC namen, (rijtje Slope namen).
Dus niet op grootte per se.

Als je op de op de zaterdaglineup pagina kijkt, dan kan je toch afleiden dat het zoiets wordt:

Main: Muse - OATW - MGK - ...
Barn: Fred Again - Paolo Nutini - Xavier Rudd - ...
Klub C: Sigur Ros - Dean Lewis - Adekunle Gold - ...

Ook op de poster staat Sigur Ros ook laag (onder pakweg Xavier Rudd), me toch doet vermoeden dat zij de KlubC afsluiten.
Wat voor hen ook de beste spot is denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.635
893
Ook op de poster staat Sigur Ros ook laag (onder pakweg Xavier Rudd), me toch doet vermoeden dat zij de KlubC afsluiten.
Wat voor hen ook de beste spot is denk ik.
Dat ze KlubC dan maar gezelliger en intiemer aankleden dan dat kil blauw en die onnozele kartonnen borden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Ik vind deze drop eigenlijk helemaal niet gek. Aurora, The Hu, Wardruna, The Black Keys, Sigur Rós, Paolo Nutini, Amenra, Gabriels en Puscifer vind ik oprechte must-see's. Jammer van de headliners, in vergelijking duur festival (qua eten enzo) en het masale. Anders was ik gaan twijfelen om dtrh in te wisselen voor Werchter.
 
Laatst bewerkt:

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Aan dit affiche te zien staan Editors toch gewoon op mainstage?

Mainstage headliners:
DO Stromae - Sam Fender (???)
VR Peppers - Editors (???)
ZA Muse - Oscar & the Wolf
ZO AM - QOTSA

Barn-headliners:
DO ???
VR Tamino (???)
ZA Fred Again
ZO ???
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken