Best Kept Secret 2023

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Ja blijft lastig om een goede inschatting te maken. Heb mensen hier op het forum ook veelvuldig Phoenix als headliner zien noemen, maar werd toch als middenmoter bij de eerste DTRH worp aangekondigd.

SZA lijkt weinig in Europa gespeeld te hebben, als ik setlist.fm mag geloven iig. Kan niks vinden in Nederland, België, Duitsland of Frankrijk. Wel in 2018 een subheadliner positie op een handjevol festivals, zoals het Ierse Longitude en het Britse Lovebox maar dat lijkt meer een rap-focus festival á la WOO HAH dus ik weet niet hoe goed dat doortrekt naar BKS.

In de USA is hij wel gewoon een prima co-headliner op grote festivals lijkt het, maar aan de andere kant van de oceaan is moeilijk te vergelijken. Mijn gevoel zegt dat het prima zou passen qua "formaat" maar wellicht minder qua muziek? Had afgelopen jaar niet echt het idee dat er veel hip hop stond, of dat die vibe er zou passen. Maar het kan zijn dat dat op eerdere edities anders is geweest.
Sza haar muziek is meer in de richting van r&b/soul dus denk wel dat het beter op bks/lowlands zou passen ipv woohah. Ze komt ook deze vrijdag met een nieuw album, laatste is alweer uit 2017. Ik hoop in iedergeval dat ze weer naar europa komt volgend jaar, ik zou het een frisse naam vinden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik vind Lizzo ook beter passen op Pinkpop, Lowlands en in mindere mate op DTRH.

Hier stond een betoog waarom ze toch wel op BKS zou kunnen staan maar na de post van Processierups was ik niet meer zo overtuigd van mijn verhaal. Wordt dus Lowlands of DTRH.

North Sea Jazz zou ook nog kunnen, maar ik verwacht haar denk ik wel op Lowlands. Past totaal niet bij BKS als headliner imo
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
Ik heb via Facebook gevraagd of er al enigszins iets bekend is. Dit is de reactie..
 

Bijlagen

  • 1670318705079.png
    1670318705079.png
    19,6 KB · Weergaven: 112

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Toch best informatief? Vraag: Komt er dit jaar nog nieuws? Antwoord: Op een later moment. Oftewel, niet dit jaar, maar na 1 januari.

Of denken jullie dat bedoelt wordt: op een later moment dan dit antwoord? Dan is het inderdaad weinig informatie.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Toch best informatief? Vraag: Komt er dit jaar nog nieuws? Antwoord: Op een later moment. Oftewel, niet dit jaar, maar na 1 januari.

Of denken jullie dat bedoelt wordt: op een later moment dan dit antwoord? Dan is het inderdaad weinig informatie.
Het feit dat je het niet met zekerheid kan zeggen, geeft de informatieve waarde van dit bericht treffend weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Wat mij betreft is het dus wel informatief. Pas na 1 januari komt er nieuws.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ik verwacht binnen nu en een week de eerste worp. Ze zullen toch willen beginnen met kaarten verkopen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Het enige antwoord dat nog slechter zou zijn geweest is "op een eerder moment".

Reageer dan gewoon niet denk ik dan.
Mwa. Wel netjes dat ze reageren. Altijd beter dan niet reageren zolang het niet actief aggressief is.

Benieuwd wanneer de eerste drop komt. Volgende week vrijdag is toch zo'n beetje de deadline voor de winterslaap?
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Dat staat er wel. Vraag: dit jaar nog? Antwoord: Later moment.

Maar ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat we niet tot het nieuwe jaar hoeven te wachten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is gewoon een standaard reply waarschijnlijk die ze op lineup vragen sturen. Zegt dus niks.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Dat staat er wel. Vraag: dit jaar nog? Antwoord: Later moment.

Maar ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat we niet tot het nieuwe jaar hoeven te wachten.
Net een festival als BKS heeft een eindejaarsperiode echt wel nodig om te verkopen. Dat een DTRH wat later komt, dat laakt voor heb bijvoorbeeld minder uit (verkoopt toch altijd wel)
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Dat staat er wel. Vraag: dit jaar nog? Antwoord: Later moment.

Maar ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat we niet tot het nieuwe jaar hoeven te wachten.
Ik wil je toch adviseren om even aan te sluiten bij je lokale bassischool, groep 3 om een lesje begrijpend lezen te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824

Porcupine Tree kunnen we afschrijven dus
Elton John kan nog steeds.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken