Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Dat er deze week wat komt is aannemelijk maar dit is ook wel wat dramatisch gesteld. Het duurt nog even tot juli.
Van dit jaar hè Timmetje. De winterslaap duurt vaak tot eind januari, zit je eigenlijk met een gat van een dikke maand. BKS moet ook zo stilaan eens gaan komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Dat er deze week wat komt is aannemelijk maar dit is ook wel wat dramatisch gesteld. Het duurt nog even tot juli.
Hij heeft het over dit jaar natuurijk. Hoe lang sinds de verkoop en je kan we lineup pagina nog steeds niet indelen per dag.

Maar zal deze week allemaal wel veranderen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
(En hopelijk voor vrijdag, want dat wordt voor mij een narcosedag waarop m’n wijsheidstanden eruit moeten, jepla…) 😬
 
  • Wow
Waarderingen: Yannick

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Hij heeft het over dit jaar natuurijk. Hoe lang sinds de verkoop en je kan we lineup pagina nog steeds niet indelen per dag.

Maar zal deze week allemaal wel veranderen.
Het duurt ook nog drie weken tot kerst. Dus we hebben nog wel even toch?

Of is het altijd tot de Warmste Week oid?
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Ik kan me niet herinneren dat er al is aangekondigd in de Warmste Week. Dus in principe nog 2 weken om aan te kondigen
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Het duurt ook nog drie weken tot kerst. Dus we hebben nog wel even toch?
Mwa, we komen stilaan in het vaarwater van de Warmste Week na deze week, dus komende dagen moet het allemaal wel gaan gebeuren.

Ook razendbenieuwd naar de ticketverkoop trouwens.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
(En hopelijk voor vrijdag, want dat wordt voor mij een narcosedag waarop m’n wijsheidstanden eruit moeten, jepla…) 😬
Succes!

Bij mij is m'n wijsheid een aantal jaar geleden vakkundig verwijderd... Al bij al valt het wel mee hoor. Veel ijs, pijnstillers en je nieuwe gedaante als hamster voor een paar dagen omarmen en het is zo voorbij. :D
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Ook_gij en mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Succes!

Bij mij is m'n wijsheid een aantal jaar geleden vakkundig verwijderd... Al bij al valt het wel mee hoor. Veel ijs, pijnstillers en je nieuwe gedaante als hamster voor een paar dagen omarmen en het is zo voorbij. :D
Nou. Ik vond het één van de meest verschrikkelijke ervaringen die ik me kon voorstellen. Zo'n kaakchirurg met een raar OostDuits accent die als een gestoorde slager tekeer ging. Tot overmaat van ramp was niet de hele kies verwijderd dus ontsteking (Hamster 2.0). Dus weer terug. Nog meer ontsteking! Dus weer terug en toen hebben ze mijn halve wang uitgeschraapt. 2 weken in water gedoopte stokbroodjes eten.

Maar Mattman. Ik wil je verder niet bang maken. Veel succes. Werchter kennende dit jaar zullen ze Bastille en Years & Years aankondigen om de pijn te verzachten.
 
  • Haha
Waarderingen: randyrw en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Nou. Ik vond het één van de meest verschrikkelijke ervaringen die ik me kon voorstellen. Zo'n kaakchirurg met een raar OostDuits accent die als een gestoorde slager tekeer ging. Tot overmaat van ramp was niet de hele kies verwijderd dus ontsteking (Hamster 2.0). Dus weer terug. Nog meer ontsteking! Dus weer terug en toen hebben ze mijn halve wang uitgeschraapt. 2 weken in water gedoopte stokbroodjes eten.

Maar Mattman. Ik wil je verder niet bang maken. Veel succes. Werchter kennende dit jaar zullen ze Bastille en Years & Years aankondigen om de pijn te verzachten.
Gast. Maar goed, volledige narcose hier.

Ennnn genoeg over mijn tanden. (Maar laat de fun dus gebeuren voor vrijdag he Werchter).
 
  • Haha
Waarderingen: Joslittel

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Morgenavond Tamino in het koninklijk Circus. Eens kijken of hij zich daar al officieel aankondigt. Is meer dan welkom met die nieuwe plaat.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Wanneer gaat het hier losbarsten? 14h met Mad Cool? Nos is ook stil gebleven om 10h terwijl dat toch al even hun moment is.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Succes!

Bij mij is m'n wijsheid een aantal jaar geleden vakkundig verwijderd... Al bij al valt het wel mee hoor. Veel ijs, pijnstillers en je nieuwe gedaante als hamster voor een paar dagen omarmen en het is zo voorbij. :D
Ik had de dag erna een sollicitatiegesprek. Was toch niet een succes.
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Ik kan me niet herinneren dat er al is aangekondigd in de Warmste Week. Dus in principe nog 2 weken om aan te kondigen
Volgens mij ook inderdaad.
En in het nieuwe jaar duurt het vaak ook wel tot februari.
Kortom deze en volgende week zullen er toch namen komen.
Ik denk zelf de vrijdagen. Misschien een headliner op een andere dag.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
743
1.251
KISS zojuist aangekondigd voor 12 Juni in de Ziggo Dome, 13 Juni in Paleis 12.
In de tourschema is 30 Juni nog vrij maar dan zouden ze 4 dagen achter elkaar spelen. Lijkt me niet realistisch maar had wel leuk geweest voor de vrijdag denk ik!

EDIT: Juiste locatie in België nu neergezet, iets te snel willen doen 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
KISS zojuist aangekondigd voor 12 Juni in de Ziggo Dome, 13 Juni in Sportpaleis.
In de tourschema is 30 Juni nog vrij maar dan zouden ze 4 dagen achter elkaar spelen. Lijkt me niet realistisch maar had wel leuk geweest voor de vrijdag denk ik!
13 juni in Paleis 12* :D
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Wanneer gaat het hier losbarsten? 14h met Mad Cool? Nos is ook stil gebleven om 10h terwijl dat toch al even hun moment is.
14u, denk ik ja. Dan gaan we ook veel weten qua overlap. Op NOS kun je geen uur plakken haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken