Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Zeg, ik zit al hoog in mn luistertijd (meer dan 88% van de Nederlanders vertelt de wrapped mij) maar jij gaat daar nog eens ruimschoots overheen zeg... Lekker bezig hoor! En mooie bands :)
Haha ja dat viel me ook al op. Zat op 96% geloof ik. Meer dan 4000 nummers en meer dan 1000 artiesten.
 
  • Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
De conclusie is wel al eens te meer dat mochten een aantal van ons ooit verlegen zitten om vrienden om mee naar Graspop te gaan, we hier gemakkelijk een groepje kunnen vormen. Heb bij diversen van jullie het idee dat ons spoorboekje voor zeker 90% overeen gaat komen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Veel Rammstein fans hier zeg. Weet dat het een grote band is maar vind het opvallend in hoeveel toplijstjes ze staan. Ik ben ze ook wezen zien op Goffertpark dit jaar, maar het is nou niet zo dat ik het wekelijks luister...
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
De conclusie is wel al eens te meer dat mochten een aantal van ons ooit verlegen zitten om vrienden om mee naar Graspop te gaan, we hier gemakkelijk een groepje kunnen vormen. Heb bij diversen van jullie het idee dat ons spoorboekje voor zeker 90% overeen gaat komen.
Het lijkt mij ook best leuk om komend jaar te kijken bij welke shows we met een groepje van het forum kunnen gaan kijken. Moeten er best wat zijn zo door het weekend heen. En dan al onze individuele vrienden groepen waarmee we gaan ook gewoon lekker mixen. Een groot feest 🥳
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken