Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Oké wat me net te binnen schiet is dat Lionel Richie ook naar North Sea Jazz zou komen. Gezien de data die we nu hebben zal of Bospop of NSJ zijn afgevallen. Of nog erger misschien wel helemaal niet in Nederland......
Dus mogelijk delen beiden wel weer een nieuwe headliner?
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
In 2015 stond Steven Wilson nog als headliner op Bospop, dus wie weet. Bospop is daarna wel echt bizar slecht geworden qua programmering.
Overigens wel voor een zeer uitgedund veld. Past op zich wel bij Bospop zou je denken maar als headliner blijkbaar toch niet.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Is denk ik ook bij het grotere publiek niet populair genoeg als headliner, ondanks dat het onbetwist een geweldige muzikant is. Je zal met Joe Bonamassa als headliner wellicht iets soortgelijks krijgen. Als headliner willen mensen vaak toch liever iets om op mee te dansen/zingen en dat is bij dit soort heren wat lastiger.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Porcupine Tree op Bospop zou mij weer naar de Weertse wei trekken, met liefde! Zou wel een verandering zijn na de Skyradio line-ups van afgelopen twee jaar.
Het zou voor mij dan de eerste keer worden, maar ik ga die zeker niet aan me voorbij laten gaan inderdaad. Erg benieuwd waar ze uiteindelijk zullen gaan spelen. De band heeft zelf dus bevestigd dat ze sowieso een festival tour gaan doen, alleen werd er nog niet bij vermeld welke festivals dan precies. We gaan het zien!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Dat artikel is gebaseerd op wat wij hier roepen. Ze vergeten gemakshalve even ook dat hij vorig jaar ook headliner was op North Sea Jazz. Ik snap de ophef ook niet waarom LR nu ineens op PP zou moeten staan. Hij kan na Spanje en Portugal gewoon de zondag op Bospop of NSJ afsluiten. Zo raar is dat niet en is gewoon zeker een optie.
Nou maakt het qua afstand, tijd en moeite wel wat uit of je uit Rotterdam naar Weert moet, of vanuit zuid Europa
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Zeker maakt dat wat uit, maar voor een Amerikaan is zo'n vluchtje op een binnenlandse tour ook gesneden koek
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Nou maakt het qua afstand, tijd en moeite wel wat uit of je uit Rotterdam naar Weert moet, of vanuit zuid Europa
Dat is mijn punt niet helemaal. Ik bedoel te zeggen dat ik het een groot verschil vind van headliner naar 2 festivals in Nederland het ene jaar naar bv een uurtje in de achtermiddag begin van de avond op PP het andere jaar. Het is ook helemaal niet vreemd dat artiesten 2 dagen achter elkaar spelen in verschillende landen. Dat gebeurt zo vaak.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Dat is mijn punt niet helemaal. Ik bedoel te zeggen dat ik het een groot verschil vind van headliner naar 2 festivals in Nederland het ene jaar naar bv een uurtje in de achtermiddag begin van de avond op PP het andere jaar. Het is ook helemaal niet vreemd dat artiesten 2 dagen achter elkaar spelen in verschillende landen. Dat gebeurt zo vaak.
Klopt, de zondag zou wat dat betreft nog kunnen, vrijdag zou betekenen dat er drie dagen achter elkaar gespeeld wordt in verschillende landen en dat lijkt me toch wat veel, zo jong is Richie ook niet meer. en de dubbel-headliner verdwijnt inderdaad.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Na 2,5 jaar weer een optreden van LIVE in Amerika. Heerlijke setlist.
Ik zeg, kom maar door.
Even beetje off topic maar het schijnt Ed te zijn die optreedt onder de naam LIVE. Van de originele bandleden doet niemand meer mee. Die hereniging was dus van korte duur.....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.997
Even beetje off topic maar het schijnt Ed te zijn die optreedt onder de naam LIVE. Van de originele bandleden doet niemand meer mee. Die hereniging was dus van korte duur.....
Shit. Laat dan maar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken