Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Jaartje te laat imo. Als we het over recyclen van namen hebben is Stromae daar ook één van.
Daar heb je volledig ongelijk in, recyclen van namen is toch iets anders dan een artiest boeken die er sinds 2014 niet meer heeft gestaan en ook al zeer lang niet meer had opgetreden
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Angele er voor plaatsen zou natuurlijk ook wel mooi zijn. Dé 2 Belgische namen van het moment samen een dag laten headlinen
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Angele er voor plaatsen zou natuurlijk ook wel mooi zijn. Dé 2 Belgische namen van het moment samen een dag laten headlinen

Angele - Dua Lipa - Stromae

Met Angele die on stage Fever komt meezingen bij Dua.

Blaast in papieren zakje van opwinding bij het idee*
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Verrassend om net hem als eerste aan te kondigen. Wel erg blij mee en zal nog wel een sterke act voor komen, want denk niet dat hij alleen veel dagtickets zal schuiven voor die moeilijke donderdag.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Mooie boeking. Nog nooit gezien dus ik ben wel benieuwd. Hopelijk gaat hij all out met deze show. Inclusief volledige live band ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Bullshit. Classic en Boutique altijd loskoppelen van RW. Is er nog maar 1 keer geweest, in 2014.

Helemaal waar, maar met vermoedelijk exact dezelfde festivalshow een jaar later terugkeren.... vind dat zelf wat meh. Genoeg kansen gehad om die show te zien de afgelopen tijd en komend jaar, ook met die zaalshows.

Los van die persoonlijke mening is en blijft het een ijzersterke show natuurlijk. :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Dus we zijn er redelijk van overtuigd dat Arctic Monkeys en Muse in de lucht hangen... komen ze met Stromae, maar ook echt alleen Stromae?

(persoonlijke mening, vind dit raar, maar uiteraard is Stromae een prima naam voor Rock Werchter)
Stromae verkoopt in België een pak meer tickets dan Muse of AM. Dus niet onlogisch.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Valt nog wel mee denk ik. Volgend jaar zegetocht door de zalen en daarbij ook veel festivals denk ik. Ik zie hem ook nog wel DTRH doen btw.
Nouja ik ben ook niet bijzonder fan zoals jullie vast wel weten. Maar goed als Arctic Monkeys ook nog eens komen dan heb je gewoon 2 Pukkelpop headliners van vorig jaar over genomen. Nu weet ik dat beide niet alleen om de headliners draaien... maar toch. Het haalt wel een beetje de essentie uit je headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Nouja ik ben ook niet bijzonder fan zoals jullie vast wel weten. Maar goed als Arctic Monkeys ook nog eens komen dan heb je gewoon 2 Pukkelpop headliners van vorig jaar over genomen. Nu weet ik dat beide niet alleen om de headliners draaien... maar toch. Het haalt wel een beetje de essentie uit je headliners.
Stromae stond niet op Pukkelpop hoor. Wel op Lowlands, en nu je het zegt: ik zie in Stromae eigenlijk een enorme kanshebber voor DTRH nu.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Meh.. Heb hem deze zomer eerst op Sziget gezien en daarna op Lowlands. Was toen gewoon exact dezelfde show dus hoop wel op beetje vernieuwing van de show of iets wat er tegenover staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken