Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Een hope spot voor Angèle zou ik overigens ook toejuichen. Misschien op een dag met Stromae, niets mis mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Weet niet goed of FNM wel al zal touren volgend jaar gezien de mentale gezondheid van Patton.

Angèle is gewoon een mainstage-afsluiter, ofja toch gewoon tenminste iets voor de main. Die show ook dit jaar op één van de zijpodia op Primavera mogen zien en die was af. In 2018 stond ze al als Barn-head in een tot de nok gevulde Barn.

FNM als Patton er inderdaad bovenop is, en dat is het belangrijkste.

Ik wist dat Angelè binnenkort in de Lotto kwam maar had niet dusdanig veel research gedaan om tot al deze info te komen. Dank hiervoor.

Sta overigens best open om zo een popshow eens te zien op main. Lijkt me vernieuwend t.o.v. vele herhalingen.

Thanks voor de info!

Edit: Vorst kan 8400 bezoekers ontvangen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
4x Vorst uitverkocht toch? Hoeveel past in Vorst?
Ze speelt 4x in Vorst en 1x in Sportpaleis, maar voorlopig is er slechts 1 avond in Vorst uitverkocht. Al helpt het niet dat al die data in 1x aangekondigd werden. Denk dat je meer hype creëert als je druppelsgewijs nieuwe shows toevoegt nadat de vorige op "uitverkocht" springen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ze speelt 4x in Vorst en 1x in Sportpaleis, maar voorlopig is er slechts 1 avond in Vorst uitverkocht. Al helpt het niet dat al die data in 1x aangekondigd werden. Denk dat je meer hype creëert als je druppelsgewijs nieuwe shows toevoegt nadat de vorige op "uitverkocht" springen.
Bij elke "koop tickets" knop kom je uit op geen plaatsen meer beschikbaar. (Probeerde dit zelf een paar weken terug tot de Afas aankondiging)

 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ze speelt 4x in Vorst en 1x in Sportpaleis, maar voorlopig is er slechts 1 avond in Vorst uitverkocht. Al helpt het niet dat al die data in 1x aangekondigd werden. Denk dat je meer hype creëert als je druppelsgewijs nieuwe shows toevoegt nadat de vorige op "uitverkocht" springen.
Ja maar Vlaanderen is duidelijk Wallonië niet valt me op. En die populatie ga je niet per se in Werchter in grote aantallen tegenkomen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Bij elke "koop tickets" knop kom je uit op geen plaatsen meer beschikbaar. (Probeerde dit zelf een paar weken terug tot de Afas aankondiging)

My bad dan. Ik was via de website van Vorst gaan kijken, waar slechts 1 show als "uitverkocht" gemarkeerd stond. Dan zal Jimmy het over Sportpaleis hebben, waar je voor de meeste categorieën nog tickets kan selecteren.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Moet ze wel wat beter verkopen vrees ik. Ze zal er wel staan vermoed ik, maar eerder als Barn afsluiter.
Dan krijg je weer taferelen zoals de vorige keer. Kan je niet opnieuw verantwoorden om haar in de Barn te zetten. Denk dan eerder aan op 2 na laatste op de Main of misschien gewoon headliner Pukkelpop ofzo. Sowieso zie ik niet én Angele én Stromae hoge spots opnemen op Werchter.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Dan krijg je weer taferelen zoals de vorige keer. Kan je niet opnieuw verantwoorden om haar in de Barn te zetten. Denk dan eerder aan op 2 na laatste op de Main of misschien gewoon headliner Pukkelpop ofzo. Sowieso zie ik niet én Angele én Stromae hoge spots opnemen op Werchter.
Headliner? In NL verkoopt ze (voorlopig) de Afas nog niet uit. Gevalletje erg grote lokale bekendheid?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Blij dat het hier weer een beetje on topic gaat.
Laat ons dat ook vooral zo houden. (Dat mijn moussaka gelukt is, hoeven jullie bijvoorbeeld niet te weten.)

En uitweiden kan altijd een beetje, maar hou het dan netjes. Zonder persoonlijke aanvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Raoul

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Blij dat het hier weer een beetje on topic gaat.
Laat ons dat ook vooral zo houden. (Dat mijn moussaka gelukt is, hoeven jullie bijvoorbeeld niet te weten.)

En uitweiden kan altijd een beetje, maar hou het dan netjes. Zonder persoonlijke aanvallen.
Ik was nu net zo benieuwd naar die moussaka. Maar mattman we houden het weer netjes bij Werchter.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Blij dat het hier weer een beetje on topic gaat.
Laat ons dat ook vooral zo houden. (Dat mijn moussaka gelukt is, hoeven jullie bijvoorbeeld niet te weten.)

En uitweiden kan altijd een beetje, maar hou het dan netjes. Zonder persoonlijke aanvallen.
Fijn dat je moussaka gelukt is.

Ik zou Adam Lambert graag solo zien op Werchter maar vermoed dat de kans bijzonder klein is. Er zijn sterke geruchten over een Queen + Adam Lambert tour in Noord-Amerika in 2023 maar nog niks officieels.

Denk echter dat het een zeer interessante naam kan zijn.

Queen + Adam Lambert mag overigens ook gewoon komen al acht ik die kans heel klein. De Sportpaleis show was wel onwijs goed!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
mattman, is die moussaka soms een geheime hint? Zo kom ik snel bij Souvlaki uit en zodoende bij Slowdive 😍.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken