Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
ja dat ben ik met je eens! Maar de manager kan ook zeggen “ why Pinkpop as a festival and not Amsterdam arena?” . Maar denk dat dit bij elke grote naam elk jaar wel de discussie is. Wilt de artiest een grote venue met puur en alleen fans of vindt de artiest een festival ook prima.

Omdat Beyoncé ook coachella en Glastonbury heeft gedaan is er een kans dat ze kan komen. Maar verwacht wel dat de kaartjes heel snel zullen verkopen.
Los van de wensen van Pinkpop is dit geen vergelijking die je kunt maken natuurlijk Coachella en Glastonbury zijn van een totaal andere grootte dan Pinkpop. Daar zullen grote acts eerder een uitzondering voor maken.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
Als Beyoncé komt …wacht ik nu al met spanning op de reactie van de azijnzeikerds die haar geen waardige headliner vonden of veel te weinig rock. Throwback naar Bruno Mars 2018.

Als Beyoncé komt …wacht ik nu al met spanning op de reactie van de azijnzeikerds die haar geen waardige headliner vonden of veel te weinig rock. Throwback naar Bruno Mars 2018.
Zoals elk jaar valt de line up mee of tegen.Is maar juist waar je echt liefhebber van bent.Over de 3 dagen genomen presenteert buro PP best een goed programma. Stel dat ze erin slagen om Beyonce/Swift versus RHCP/RATM te boeken dan zou ik dik tevreden zijn.Maar ja we wachten maar "geduldig" af.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dennis kom op. Je weet gewoon de halve line up al. Dus vertel wat komt er nog meer! (Grapje)
Was het maar zo...

wat ik wel weet, zonder twijfel, is dat de halve lineup voor mij genoeg zal zijn om tevreden te zijn met een weekend-ticket voor 2023.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
ja dat ben ik met je eens! Maar de manager kan ook zeggen “ why Pinkpop as a festival and not Amsterdam arena?” . Maar denk dat dit bij elke grote naam elk jaar wel de discussie is. Wilt de artiest een grote venue met puur en alleen fans of vindt de artiest een festival ook prima.
De manager zal vooral ook zeggen "Why Pinkpop where we can earn 1.6 M $ and not the Amsterdam Arena where we can earn 3.5 M$... By the way can someone please tell me what this Pinkpop thing exactly is ?"

Nogmaals ik wil geen bubbels breken maar get those hopes a little bit down boys & girls, it's not gonna happen, neither is U2 !
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010 en Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
In de zin van dat geen van deze headliners de kaartenverkopen die metallica en pearl jam doen en verwacht dat zeker zo'n combi niet direct werkt want het zijn wel 3 heel verschillende acts
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Billie- kendrick en ratm zou ik ook wel erg mager vinden
Het spreekt mij ook niet aan maar ik zou het wel snappen vanuit PP oogpunt gezien. Zowel Billie als Kendrick zijn bij een groot publiek populair en zijn nieuwe headliners voor PP. Daar komen veel mensen op af. RATM is gewoon een hype omdat die weer gaan touren. Ook daar zal veel volk op af komen en zal veel oudere PP bezoekers te vreden stellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Het spreekt mij ook niet aan maar ik zou het wel snappen vanuit PP oogpunt gezien. Zowel Billie als Kendrick zijn bij een groot publiek populair en zijn nieuwe headliners voor PP. Daar komen veel mensen op af. RATM is gewoon een hype omdat die weer gaan touren. Ook daar zal veel volk op af komen en zal veel oudere PP bezoekers te vreden stellen.
Denk dat er genoeg dag tickets verkocht worden dan ja maar weekend denk ik dan niet en pinkpop kijkt toch vaak heel weekend gericht
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik zou dan weer liever gaan voor GnR Taylor Swift en The Weeknd al zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren 🤣
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
In de zin van dat geen van deze headliners de kaartenverkopen die metallica en pearl jam doen en verwacht dat zeker zo'n combi niet direct werkt want het zijn wel 3 heel verschillende acts
Hoe verschillender, hoe beter de lineup vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

Gebruikers die dit onderwerp bekijken