Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Nee idd, maar ik had wel een hekel aan het vak Frans, maar dat lag vooral aan de leerkrachten. Om één of andere reden heb ik enkel verzuurde single kattendames voor Frans gehad. Misschien is het wel een vereiste om Frans te geven.
Hallo mevrouw Janssen van het Willem de Zwijgercollege te Vught!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Conclusies van vandaag zijn dus: (de meeste) Fransen zijn kut, en Motley/Def Leppard/Hollywood Vampires naar Hellfest.
Eigenlijk dus niets dat we gisteren nog niet wisten :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Maar dat niet alle Fransen kut zijn, bewijze Alcest, Gojira, Lizzard en vele anderen ;)
Mooi rijtje!
Daar voeg ik nog graag aan toe: Skáld, Seth, Aephanemer, The Great Old Ones, Igorrr, Celeste, Perturbator...
Vreemd genoeg echter, buiten Gojira en Alcest, geen echt grote namen nu ik erover nadenk.
Had eigenlijk toch wel verwacht dat een land als Frankrijk een veel groter aandeel in de metalwereld zou hebben?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
misschien niet helemaal in genre voor graspop maar paramore is terug en is nu 2022 amerika aan het aan doen. enige kans dat ze 2023 europa aan doen? niet super zwaar maar als een band als three doors down op de affiche kon staan dan kan paramore dat zeker ook. bonus punten voor nostalgie en meer vrouwen op het podium
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
misschien niet helemaal in genre voor graspop maar paramore is terug en is nu 2022 amerika aan het aan doen. enige kans dat ze 2023 europa aan doen? niet super zwaar maar als een band als three doors down op de affiche kon staan dan kan paramore dat zeker ook. bonus punten voor nostalgie en meer vrouwen op het podium
I could see them playing Rock Am Ring, Hurricane, Werchter, Primavera Sound etc...
Graspop not so much.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
I could see them playing Rock Am Ring, Hurricane, Werchter, Primavera Sound etc...
Graspop not so much.
don't think Werchter is really in the market of pop punk.

I saw that three doors down was on the bill for 2020 that's why I thought of it as an opportunity for a lot of nostalgia fans, then again I'd also like to see avril lavigne at graspop but that's probably a lot less likely.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Mooi rijtje!
Daar voeg ik nog graag aan toe: Skáld, Seth, Aephanemer, The Great Old Ones, Igorrr, Celeste, Perturbator...
Vreemd genoeg echter, buiten Gojira en Alcest, geen echt grote namen nu ik erover nadenk.
Had eigenlijk toch wel verwacht dat een land als Frankrijk een veel groter aandeel in de metalwereld zou hebben?
Dat komt doordat de meeste Fransen kut zijn en zo is de cirkel rond 😅
Goeie aanvullingen trouwens, ik had geen zin om langer dan 2 seconden na te denken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Mooi rijtje!
Daar voeg ik nog graag aan toe: Skáld, Seth, Aephanemer, The Great Old Ones, Igorrr, Celeste, Perturbator...
Vreemd genoeg echter, buiten Gojira en Alcest, geen echt grote namen nu ik erover nadenk.
Had eigenlijk toch wel verwacht dat een land als Frankrijk een veel groter aandeel in de metalwereld zou hebben?
Nu ik erover nadenk heb ik het gevoel dat alle grote namen wel een beetje uit dezelfde landen komen.
Buiten VS, UK, Duitsland en Scandinavië zijn er niet zo veel landen waar veel grote metalbands vandaan komen heb ik het idee?
Natuurlijk hebben de andere europese landen ook een metal scene met veel kleinere namen maar als je echt naar de grootste namen kijkt komt het meeste wel uit die landen heb ik het idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik zit me af te vragen of ik ooit een Franse band live heb gezien, denk het eigenlijk niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken