Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Vond hem trouwens onverwachts erg goed in 2014. Er stond alleen bijzonder weinig aan de main stage. Denk dat er toen ook last minute een sub voor AM was afgesprongen.
Voor mij zowat het slechtste dat ik al gezien heb op MainStage. Stond geen kat in onze buurt ook niet. En onze “vaste” plaats is nu niet direct ver het veld in
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Benieuwd naar verkoop Lizzo in het sportpaleis. En of zij een toekomstige headliner kan zijn hier.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Benieuwd naar verkoop Lizzo in het sportpaleis. En of zij een toekomstige headliner kan zijn hier.
Crazy. Van de FIVE op BKS en de Barn van RW openen in 2019 naar grote arena’s in 2023. Ook benieuwd.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ben ook benieuwd, maar als ik die plattegrond van Kendrick zie, echt schandalig leeg, snap ik wel waarom Hiphop op RW maar moeilijk een plaats bovenin krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik vind de ticketprijzen van Lizzo, gezien deze tijden, nog aanvaardbaar overigens.
Zoals Ruben terecht aangeeft, Kendrick verkoop is erg magertjes. En je kan dan allerhande argumenten geven waarom Kendrick in 2020 niet goed verkocht op RW, zoals een minder goed programma etc. Maar een headliner moet op zichzelf toch een bepaald aantal kaarten kunnen verkopen.

Momenteel is Kendrick kwa grootte de perfecte Pukkelpop headliner. Maar bij RW zal er een mooie combinatie nodig moeten zijn.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik was helemaal mee met die Kendrick hype ten tijde van To Pimp A Butterfly. Alles wat hij daarna heeft gemaakt vind ik bagger.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Ben ook benieuwd, maar als ik die plattegrond van Kendrick zie, echt schandalig leeg, snap ik wel waarom Hiphop op RW maar moeilijk een plaats bovenin krijgt.
Ja, erg vreemd eigenlijk. Zeker als je ziet dat hij in Nederland de Ziggo zo snel uitverkocht dat ze er een tweede moesten aan toevoegen.

Aan de andere kant helpt het ook soms omgekeerd. Als Kendrick een goede beurt maakt als headliner op RW, zal hij veel meer zieltjes winnen dan wanneer hij nog eens een goede show speelt in het Sportpaleis. Maar dan moet het wel een show zijn die zo goed is als zijn tour in 2015.

En zoals Jimmy zegt, in combinatie met een andere grote natuurlijk..
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Die Glastonbury show was echt fenomenaal. Vond Damn ook een topalbum.
Hij mag van mij zeker op Werchter staan hoor! Heb beelden gezien van Glastonbury en zag er vet uit. Ik zal er gewoon geen aparte tickets voor kopen. Vrienden van mij waren ook allesbehalve onder de indruk van zijn Pukkelpop optreden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Mr Morale is snel over DAMN gesprongen bij mij trouwens. Geen hitjesalbum en dat wil ik eigenlijk ook niet van hem. Het rijtje Savior - Auntie Diaries - Mr Morale - Mother I Sober - Mirror vind ik fenomenaal.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ja, erg vreemd eigenlijk. Zeker als je ziet dat hij in Nederland de Ziggo zo snel uitverkocht dat ze er een tweede moesten aan toevoegen.

Aan de andere kant helpt het ook soms omgekeerd. Als Kendrick een goede beurt maakt als headliner op RW, zal hij veel meer zieltjes winnen dan wanneer hij nog eens een goede show speelt in het Sportpaleis. Maar dan moet het wel een show zijn die zo goed is als zijn tour in 2015.

En zoals Jimmy zegt, in combinatie met een andere grote natuurlijk..
Die man is natuurlijk al lang zat bezig en heeft echt wel een status, ook door Pukkelpop 2018. Zie in dit geval geen excuses, hij verkoopt gewoon belabberd. Niet alleen met slecht dagprogramma maar ook een losse show dus.

Vind het zelf jammer want zou hem graag op RW zien. Maar ja als je er een naam vóór moet zetten, want je kan hem ook weer niet niet laten afsluiten, die de tickets voor die dag verkoopt is dat wel wat sneu.

In ieder geval ontzettend veel zin in z'n Ziggo show vrijdag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Die man is natuurlijk al lang zat bezig en heeft echt wel een status, ook door Pukkelpop 2018. Zie in dit geval geen excuses, hij verkoopt gewoon belabberd. Niet alleen met slecht dagprogramma maar ook een losse show dus.

Vind het zelf jammer want zou hem graag op RW zien. Maar ja als je er een naam vóór moet zetten, want je kan hem ook weer niet niet laten afsluiten, die de tickets voor die dag verkoopt is dat wel wat sneu.

In ieder geval ontzettend veel zin in z'n Ziggo show vrijdag!
Mja, zou echt een 50/50 ding moeten zijn inderdaad. Wel benieuwd waar hij opduikt volgend jaar. En of hij wel opduikt in het festivalseizoen.

Nederland is vrijdag al aan de beurt? Jaloers!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik België past Kendrick nog steeds het beste op Pukkelpop of Les Ardentes. Zowel qua grootte van het festival als in " een publiek voor hém".
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik vind de ticketprijzen van Lizzo, gezien deze tijden, nog aanvaardbaar overigens.
Zoals Ruben terecht aangeeft, Kendrick verkoop is erg magertjes. En je kan dan allerhande argumenten geven waarom Kendrick in 2020 niet goed verkocht op RW, zoals een minder goed programma etc. Maar een headliner moet op zichzelf toch een bepaald aantal kaarten kunnen verkopen.

Momenteel is Kendrick kwa grootte de perfecte Pukkelpop headliner. Maar bij RW zal er een mooie combinatie nodig moeten zijn.
Aan 100, 150 euro per ticket is dat toch niet zo vreemd dat het slecht verkoopt? Compleet onaanvaardbaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken