Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
vind vooral opvallend dat Slipknot niet is aangekondigd voor Sweden Rock en Download UK, verwacht ik eigenlijk wel.

tijdens het Pinkpop weekend, zouden Graspop, Hellfest en Copenhell wel eens met Slipknot aan de haal kunnen gaan, wat ik ook niet onlogisch zou vinden.
mijn mening, ik denk dat de kans op Iron Maiden op Pinkpop groter is dan Slipknot op Pinkpop in 2023... (en die kans is al klein...)

edit, ik denk zelfs dat Sweden Rock en Download wachten op een "grotere" aankondiging? wat misschien RATM zou kunnen zijn denk ik
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Hahaha... daar is ie weer, de Iron Maiden kaart!

Ik verwacht ze beiden niet, maar ik denk dat de kans op IM nihil is, en de kans op Slipknot net iets groter. Het argument? De festivals Graspop, Hellfest en Copenhell die jij noemt. IM is daar de realistischere headliner...
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Hahaha... daar is ie weer, de Iron Maiden kaart!

Ik verwacht ze beiden niet, maar ik denk dat de kans op IM nihil is, en de kans op Slipknot net iets groter. Het argument? De festivals Graspop, Hellfest en Copenhell die jij noemt. IM is daar de realistischere headliner...
IM stond daar overal in 2022 al.. En als ze in 2023 alweer komen pleeg ik Harakiri
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
en ik bedoel eigenlijk ook te zeggen dat de kans voor Slipknot op Pinkpop aanzienlijk klein zijn met die Metal-fests in het zelfde weekend.
o.a.
Copenhell 15-18 juni
Graspop 16-18 juni
Hellfest 16-18 juni

en dan vergeet ik vast nog een evenement in dat weekend.
maakt de kans niet groter voor Pinkpop, omdat ik denk dat ze aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op deze festivals staan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Aangezien Fortarock soms nog steeds wat socials post, houd ik er ook sterk rekening mee dat hier een nieuwe poging wordt gedaan. Slipknot en Pinkpop vind ik toch wat apart. Zeker met Graspop en Hellfest in hetzelfde weekend.
De website van Fortarock is inmiddels niet meer in de lucht.
 
  • Wow
Waarderingen: Rockbeer

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
En een Knotfest NL op de donderdag voor Pinkpop, zou dat niet een optie zijn? Zou niet de eerste keer zijn dat Slipknot zoiets doet.
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
En een Knotfest NL op de donderdag voor Pinkpop, zou dat niet een optie zijn? Zou niet de eerste keer zijn dat Slipknot zoiets doet.
En dan in Landgraaf!? Dat zou nog beter zijn als op Pinkpop zelf! Denk dat de kans op een Knotfest Nederland dan groter is als dat ze in het najaar weer in Europa touren.
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
Beetje off topic maar aangezien ik nergens een forum zie van Rock Circus deel ik het maar even hier… Eerste namen lijken bekend te zijn.55FF4DAA-1C80-41A2-8440-CF920F6D0E2C.jpeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken