Verzameltopic overige internationale festivals 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
er komt een 4e dag, NovaRock is van 7 tm 10 juni '23, da's 4 dagen
Ja zal wel Metallica of Avenged Sevenfold worden.
Met een buitenkansje voor SOAD/RATM.

voor jou misschien... Voor het Oostenrijkse rockfestival is dit een flinke eerste worp hoor, vind ik...
Denk je dat die mensen liever deze headliners zien dan internationale top bands? Misschien wel hoor, ik heb geen idee. Bilderbuch nog nooit van gehoord zelf, maar zullen daar wel groot zijn. Je stoot op deze manier de internationale fans wel af in ieder geval. Al zal dat misschien niet hun doelgroep zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
FduTsQkXwAYtJus
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
NovaRock 2023 komt met :

Slipknot, Die Ärzte & Bilderbuch
Tenacious D, Parkway Drive, Yungblud, Rin, Casper, Amon Amarth, Papa Roach, Scooter, Ska-P, Josh., I Prevail, Fever 333, Feine Sahne Fischfilet, Thomas D & The KBCS, Broilers, Arch Enemy

oe3.orf.at/stories/3027784/
om 12:00 komt Greenfield Zwitserland er nog bij...

neem aan dat Slipknot daar ook komt met nog een dozijn namen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
PD en Tenacious D die samen headlinen, kan de gedachte aan RATM op dat festival ook het raam uit.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
PD en Tenacious D die samen headlinen, kan de gedachte aan RATM op dat festival ook het raam uit.
Waarom? Lijkt me de groep te zijn die alles in 1 keer eruit gooit. Kan zomaar op die duitse dagen terecht komen, niet?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Waarom? Lijkt me de groep te zijn die alles in 1 keer eruit gooit. Kan zomaar op die duitse dagen terecht komen, niet?
Lijkt me niet dat een band als RATM een band 'naast' zich duld op een poster noch dat in een co-headline constructie zou werken met je grootste headliner (beetje zoals je naast Slipknot ook niet echt nog iemand zou verwachten). Bovendien staan 'de kleinere headliners' PD en TD gewoon in een even groot font terwijl die in dat persbericht niet per se in dat bovenste rijtje werden gezet (denkende dat RATM misschien op die dag had kunnen staan).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken