Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Toch opvallend dat die vorig jaar even geruisloos op de affiche werden gezet, als eraf gehaald. Moet toch te makken hebben gehad met Josh zijn escapades en niet teveel aandacht te willen opeisen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Toch opvallend dat die vorig jaar even geruisloos op de affiche werden gezet, als eraf gehaald. Moet toch te makken hebben gehad met Josh zijn escapades en niet teveel aandacht te willen opeisen.
Vond de aankondiging zelfs raar eigenlijk, niet alleen hoe ze eraf gehaald werden. Itt tot 2018 niet als losse naam maar in een pakketje (ook bij Pinkpop) en eigenlijk nooit gedeeld door de band zelf, niet op hun website of socials. Sowieso ook weinig shows/festivals aangekondigd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Toch opvallend dat die vorig jaar even geruisloos op de affiche werden gezet, als eraf gehaald. Moet toch te makken hebben gehad met Josh zijn escapades en niet teveel aandacht te willen opeisen.
Ben echt benieuwd hoe ze dit aan zouden pakken bij Arcade Fire (indien die al geboekt worden). Want de beschuldigingen tegen Win hebben hier een pak meer media-aandacht en discussies gecreëerd dan de escapades van Josh.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Maar de band (Smashing Pumpkins) was in de loop der tijd uit elkaar gevallen. Zal er wel mee te maken hebben dat ze er niet meer stonden sinds 1997. Pas sinds 2018 zijn originele leden James Iha en Jimmy Chamberlin er beide terug bij. Dat in combinatie met nieuw werk geef ik ze pakweg toch 30% kans om op Rock Werchter te staan.

Maar Lokerse Feesten of een zaalshow lijkt inderdaad plausibeler. Hangt er natuurlijk vanaf welke maanden ze Europa zullen aandoen.
Zoals ik eerder al aanhaalde: had het in 2019 agendagewijs gelukt hadden ze met de +/- originele bezetting op RW gestaan. En die zaalshow (eigenlijk was het een festivaltour) toen heeft bevestigd dat deze band nog steeds op de RW mainstage thuis zou horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Fred again op 1 second ab uitverkocht en ondertussen al 700 man op ticketswap. Als Werchter hem misloopt missen ze toch wel een hele populaire naam die ideaal is op de plek van bicep, Jamie XX of disclosure vorig jaar.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Fred again op 1 second ab uitverkocht en ondertussen al 700 man op ticketswap. Als Werchter hem misloopt missen ze toch wel een hele populaire naam die ideaal is op de plek van bicep, Jamie XX of disclosure vorig jaar.
Ja dat wordt Barn iPv KluB C en een Lotto Arena in het najaar. Kan bijna niet anders.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Na 2019 nog maar geweest te zijn, nu alweer RW zou overkill zijn natuurlijk. Maar met Werchter als koning van de herhalingen…
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Fred again op 1 second ab uitverkocht en ondertussen al 700 man op ticketswap. Als Werchter hem misloopt missen ze toch wel een hele populaire naam die ideaal is op de plek van bicep, Jamie XX of disclosure vorig jaar.
Ik verschoot me een ongeluk vanmorgen, gewoonweg een ticket misgelopen..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Ik pas mijn gok aan
Donderdag:
Vrijdag: The Cure - Tool
Zaterdag: Greta Van Fleet - Muse
Zondag: Florence + The Machine - Mumford & Sons
En dan nog een dagje boutique met P!nk en Bastille niet te vergeten
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: jefferke en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik pas mijn gok aan
Donderdag:
Vrijdag: The Cure - Tool
Zaterdag: Greta Van Fleet - Muse
Zondag: Florence + The Machine - Mumford & Sons
En dan nog een dagje boutique met P!nk en Bastille niet te vergeten
Ondertussen heeft Royal Blood ook alweer bijna 2 maanden niet op de Werchterweide gestaan. Herman vindt het stilaan weer tijd voor een comeback.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken