Festileaks Festival Draft VIII

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Aankondiging Naam Zondag
De organisatie zat te twijfelen wat voor soort naam ze nu zou aankondigen. Harder? Zachter? Iets anders? Het is de laatste categorie geworden. De zondag bleef ook nog achter, dus daar moest sowieso iets aan gebeuren! In ieder geval, voor deze artiest zijn we naar de andere kant van de wereld gevlogen. Argentina om precies te zijn. Buenos Aires om nog specifieker te zijn. We hadden hier een klein afspraakje via een tussenpersoon. Echter bleek dat Mafiosa te zijn, dus we zijn maar snel ergens anders heengegaan. Groot in Latijns-Amerika en Spanje, iets kleiner in de Benelux, maar desalniettemin een heel mooie naam om te hebben. Nathy Peluso!



Supersonic Lake IJssel Festival 2023 - Tot Nu Toe Aangekondigd
Vrijdag

Björk
Sharon van Etten | Mogwai | Perfume Genius | Black Midi
Zaterdag
BadBadNotGood | Turnstile | Lianne La Havas | Arooj Aftab (Curator)
Zondag
Nine Inch Nails
Charlotte Gainsbourg | Nathy Peluso | Yves Tumor

@Lion >@royke
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Aankondiging Naam Zondag
De organisatie zat te twijfelen wat voor soort naam ze nu zou aankondigen. Harder? Zachter? Iets anders? Het is de laatste categorie geworden. De zondag bleef ook nog achter, dus daar moest sowieso iets aan gebeuren! In ieder geval, voor deze artiest zijn we naar de andere kant van de wereld gevlogen. Argentina om precies te zijn. Buenos Aires om nog specifieker te zijn. We hadden hier een klein afspraakje via een tussenpersoon. Echter bleek dat Mafiosa te zijn, dus we zijn maar snel ergens anders heengegaan. Groot in Latijns-Amerika en Spanje, iets kleiner in de Benelux, maar desalniettemin een heel mooie naam om te hebben. Nathy Peluso!



Supersonic Lake IJssel Festival 2023 - Tot Nu Toe Aangekondigd
Vrijdag

Björk
Sharon van Etten | Mogwai | Perfume Genius | Black Midi
Zaterdag
BadBadNotGood | Turnstile | Lianne La Havas | Arooj Aftab (Curator)
Zondag
Nine Inch Nails
Charlotte Gainsbourg | Nathy Peluso | Yves Tumor

@Lion >@royke
Ik had het op voorhand niet meteen verwacht, maar je bent deze draft echt mijn grootste stoorzender aan het worden.
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
‘Les Nuits Botanique’ is een festival, right?
Uh nee hahaha

Les Nuits is de jaarlijkse concertreeks van Botanique in mei waarbij de zaal iedere dag over een periode van twee, drie weken iedere zaal die 't heeft vol programmeert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Auuuu ook goeie keuze.
Ik zocht op Google en stond iets van “…is een festival waarbij ontdekking en versterking van muzikale carrières een topprioriteit is…”, ik las festival dus dacht dat dat mocht, met Protomartyr net zo blij hoor, haha. :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Uh nee hahaha

Les Nuits is de jaarlijkse concertreeks van Botanique in mei waarbij de zaal iedere dag over een periode van twee, drie weken iedere zaal die 't heeft vol programmeert.

Is het dan niet een indoor festival?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Had niet verwacht nu al weer aan de beurt te zijn maar geen enkel probleem natuurlijk 😁. Ik ga ff mijn aankondiging schrijven en kom dan bij u terug
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Uh nee hahaha

Les Nuits is de jaarlijkse concertreeks van Botanique in mei waarbij de zaal iedere dag over een periode van twee, drie weken iedere zaal die 't heeft vol programmeert.

Ze omschrijven het zelf wel als een festival. Staat ook op festivalinfo als festival. Olsen moet dan toch gewoon kunnen?

Les Nuits’ is naar goede gewoonte de echte opener van een druk festivalseizoen! Een festival waarbij ontdekking en versterking van muzikale carrières een topprioriteit is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Staat op o.a. Stubru en Dansense Beren ook omschreven als festival en is blijkbaar op meerdere locaties. Beetje verwarrend inderdaad.

Dit staat op Festivalinfo:

Les Nuits Botanique is een muziekfestival in Brussel, België. Op een buitenpodium, de Orangerie en de rotonde zullen tal van alternatieve artiesten de line-up opluisteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken