Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik heb totaal niet het idee dat Depeche Mode een serieuze kanshebber is voor een headliner spot op Pinkpop en heb ook niet het idee dat ze een plek lager pakken.

Mijn vermoeden is, Ziggo of kleiner festival waar ze wel gegarandeerd een headline plek verdienen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Muse komt volgende week met Europese tourdata. Dus dan weten we waarschijnlijk meer.
oh, is dat zo....

ben benieuwd dan, wellicht worden dan de contouren voor NL ook zichtbaar. Misschien kunnen we dan ook iets meer zeggen over Pinkpop inderdaad
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.616
Ik zie het wel gebeuren, hoor. Met name omdat er niet echt een ander geschikt festival voor ze is in Nederland.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik zie het wel gebeuren, hoor. Met name omdat er niet echt een ander geschikt festival voor ze is in Nederland.
Depeche Mode?

voor mijn gevoel, is dit een Bospop act tegenwoordig en is het voor NL niet meer dan maximaal 1 avond Ziggo.
Geen Gelredome, geen ArenA, geen Goffertpark of Malieveld imo.
Wellicht Stadpark Live Groningen, CaS, Bospop of Parkpop ipv Pinkpop.
Dus imo genoeg geschikte andere festivals in NL voor Depeche Mode.

Maar goed, da's hoe ik het zie.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dit jaar waren er natuurlijk twee oude giganten als headliner en een wat kleinere nieuwere headliner.
Nu wil ik niet zeggen dat Depeche Mode 'klein' is of qua status vergelijkbaar is met Imagine Dragons, maar Depeche Mode is misschien niet direct de stadionheadliner. Misschien dat Pinkpop er dit jaar voor kiest met de wat jongere headliner een stadionact te strikken, bijvoorbeeld Taylor Swift, Ed Sheeran of Billie Eilish met Depeche Mode en bijvoorbeeld Muse of RATM ernaast.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Depeche Mode?

voor mijn gevoel, is dit een Bospop act tegenwoordig en is het voor NL niet meer dan maximaal 1 avond Ziggo.
Geen Gelredome, geen ArenA, geen Goffertpark of Malieveld imo.
Wellicht Stadpark Live Groningen, CaS, Bospop of Parkpop ipv Pinkpop.
Dus imo genoeg geschikte andere festivals in NL voor Depeche Mode.

Maar goed, da's hoe ik het zie.
Maar er zijn toch wel vaker headliners geweest die 1 keer de Ziggo vullen (waarbij ik me nog zou kunnen voorstellen dat Depeche Mode het ook twee keer redt)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik blijf erbij: Ik snap niet waarom Beyoncé hier steeds genoemd wordt en als realistische optie wordt gezien. Doet amper festivals. Die zie ik naast b.v. een Glastonbury geen ander festival doen in Europa.
Wat niet is kan nog komen toch? Misschien wilt ze een keer "wat anders". Om geld en opbrengsten hoeven ze zich toch geen zorg te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik denk dat Beyoncé de Bruce en Coldplay van dit jaar wordt ;).
tunnelvisie... ach ja o_O

maar ik hoop dat ik er gigantisch naast zit hoor, ik heb persoonlijk in tegenstelling tot Coldplay of al helemaal Bruce dus algeheel helemaal niets met Beyonce. Dus als ze lekker op een ander veld of in een stadion gaat staan, heel graag zelfs!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Voor de draft speur ik af en toe de edities af van de festivals in België en Nederland, maar wat was dit in godsnaam:

Mainstage​

Gavin James, Kodaline, Broederliefde, Imagine Dragons, Green Day

Als je toen dacht: "Weet je wat, ik ga naar de 3fm stage". Dan kwam je ook aardig bedrogen uit:

3FM Stage​

Anne-Marie, James Arthur, Clean Bandit, Biffy Clyro, Sean Paul.

Dit moet denk ik de slechtste pinkpopdag ooit geweest zijn. Dit volgend jaar graag niet in ieder geval ;)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
Ik blijf erbij: Ik snap niet waarom Beyoncé hier steeds genoemd wordt en als realistische optie wordt gezien. Doet amper festivals. Die zie ik naast b.v. een Glastonbury geen ander festival doen in Europa.
Tsja , dromen mag toch en Glastonbury is ook maar een festival / wel groot en apart , dus waarom niet meer festivals in Europa ??
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zie Beyoncé niet snel een ‘festivaltour’ doen. Het enige wat we wel weten is dat Pinkpop alles maar dan ook alles zal doen om haar binnen te halen. Het is hun grootste bucketlist ding.

Maar of hen dat lukt, is een tweede. Ik wil het ook nog maar eens zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zie Beyoncé niet snel een ‘festivaltour’ doen. Het enige wat we wel weten is dat Pinkpop alles maar dan ook alles zal doen om haar binnen te halen. Het is hun grootste bucketlist ding.

Maar of hen dat lukt, is een tweede. Ik wil het ook nog maar eens zien.
da's nog het ergste... ik wil het niet eens zien 🙈
😅 :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Voor de draft speur ik af en toe de edities af van de festivals in België en Nederland, maar wat was dit in godsnaam:

Mainstage​

Gavin James, Kodaline, Broederliefde, Imagine Dragons, Green Day

Als je toen dacht: "Weet je wat, ik ga naar de 3fm stage". Dan kwam je ook aardig bedrogen uit:

3FM Stage​

Anne-Marie, James Arthur, Clean Bandit, Biffy Clyro, Sean Paul.

Dit moet denk ik de slechtste pinkpopdag ooit geweest zijn. Dit volgend jaar graag niet in ieder geval ;)

prophets of rage en soad waren ook daadwerkelijk zo ongeveer de enige bands die de moeite waard waren dat hele weekend
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken