Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Wat hen overkomt, hoe bedoel je?
Moeders/dochter van alle generaties die nog nooit een festivalweide van dicht gezien hebben.
Mensen met afschuw van grote massa's maar daar dan wel angstvallig rond hun heen kijken en verloren lopen.

Ik vond het wel iets hebben toen bij Ed. Alleen was de logistiek (aan bonnen/eten/drank) geraken rampzalig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Moeders/dochter van alle generaties die nog nooit een festivalweide van dicht gezien hebben.
Mensen met afschuw van grote massa's maar daar dan wel angstvallig rond hun heen kijken en verloren lopen.

Ik vond het wel iets hebben toen bij Ed. Alleen was de logistiek (aan bonnen/eten/drank) geraken rampzalig.
Ik volg nog steeds niet goed, het is toch maar een optreden en geen ding dat de hele dag inneemt en bovendien één podium en niet uh, Pukkelpop met een stuk of acht? Qua logistiek kan ik de onhandigheid begrijpen (zie ook de clusterfuck bij Rammstein in Oostende).

De show van Ed Sheeran begon een beetje zoals iedere sportpaleis-show om een uur of zeven waarbij dan Sheeran zelf begon om negen. Ik begrijp de hassle niet zo goed. Gaat wel een puinhoop zijn om thuis te geraken, hoop dat Werchter daarop iets vindt en een stel nachttreinen inzet ofzo.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Wet Leg is in elk geval in de buurt
Ik hoop dat zij tussendoor inderdaad nog zelf optredens geven (niet als voorprogramma van). Maar als Styles beslist om nog shows toe te voegen aan zijn huidig schema wordt dat ook moeilijker natuurlijk.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Een festivalterrein heeft inderdaad wat meer 'angst' voor sommige mensen.
Ze lijken toch eerder voor een stadion of zaal in een stad te kiezen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik vermoed dat je Wet Leg eerlijk gezegd kunt schrappen voor RW, die gaan echt niet tussen die tournee door nog eens een show doen, denk ik hoor. Alee, het kan hè. Theoretisch kan donderdag, vrijdag en zaterdag nog.. en zondags in Polen. Maar ik veronderstel dat die ook wel eens wat rust zullen willen pakken ofzo.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
Mooi podium voor onze Harry. Te verfrissend voor de gemiddelde boomer op Rock Werchter, en net als bij Metallica ben je de Main Stage de hele dag kwijt, maar dan aan gillende keukenmeiden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik vermoed dat je Wet Leg eerlijk gezegd kunt schrappen voor RW, die gaan echt niet tussen die tournee door nog eens een show doen, denk ik hoor. Alee, het kan hè. Theoretisch kan donderdag, vrijdag en zaterdag nog.. en zondags in Polen. Maar ik veronderstel dat die ook wel eens wat rust zullen willen pakken ofzo.
Dat zou dan toch heel jammer zijn als die zich gewoon een hele zomer binden aan Styles.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Maar Bruce Springsteen en Harry Styles al naar losse Werchterdagen.
Blijven Editors, Muse en Kings of Leon zeker weer over voor Rock Werchter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Maar Bruce Springsteen en Harry Styles al naar losse Werchterdagen.
Blijven Editors, Muse en Kings of Leon zeker weer over voor Rock Werchter?
Minder verfrissend voor de gemiddelde boomer, heerlijk. Sign me up.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Maar Bruce Springsteen en Harry Styles al naar losse Werchterdagen.
Blijven Editors, Muse en Kings of Leon zeker weer over voor Rock Werchter?
KoL was absoluut geen straf met dat losse concert afgelopen zomer. Denk zelfs dat jullie je ermee hadden kunnen vermaken (als het je alleen om de show ging dan).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik volg nog steeds niet goed, het is toch maar een optreden en geen ding dat de hele dag inneemt en bovendien één podium en niet uh, Pukkelpop met een stuk of acht? Qua logistiek kan ik de onhandigheid begrijpen (zie ook de clusterfuck bij Rammstein in Oostende).

De show van Ed Sheeran begon een beetje zoals iedere sportpaleis-show om een uur of zeven waarbij dan Sheeran zelf begon om negen. Ik begrijp de hassle niet zo goed. Gaat wel een puinhoop zijn om thuis te geraken, hoop dat Werchter daarop iets vindt en een stel nachttreinen inzet ofzo.
Je merkte aan heel veel dat mensen niet wisten wat ze moesten doen en in paniek sloegen. Die vonden geen wc’s, wisten niet hoe aan drank te raken, liepen verloren. Nog nooit meegemaakt. Gingen dan ook allemaal aanschuiven aan de eerste bonnenkassa en keken niet verder.
 
  • Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Maar Bruce Springsteen en Harry Styles al naar losse Werchterdagen.
Blijven Editors, Muse en Kings of Leon zeker weer over voor Rock Werchter?
RATM, Arctic Monkeys, Billie Eilish, Kendrick Lamar, QOTSA, Arcade Fire, Stromae, Taylor Swift, Volbeat, SOAD, Tame Impala, ...

Het is niet omdat er één naam wegvalt (Bruce zou nooit kanshebber zijn geweest), dat we ineens schrik moeten hebben voor de kwaliteit bovenaan de affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Je merkte aan heel veel dat mensen niet wisten wat ze moesten doen en in paniek sloegen. Die vonden geen wc’s, wisten niet hoe aan drank te raken, liepen verloren. Nog nooit meegemaakt. Gingen dan ook allemaal aanschuiven aan de eerste bonnenkassa en keken niet verder.
Lol jezus.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Je merkte aan heel veel dat mensen niet wisten wat ze moesten doen en in paniek sloegen. Die vonden geen wc’s, wisten niet hoe aan drank te raken, liepen verloren. Nog nooit meegemaakt. Gingen dan ook allemaal aanschuiven aan de eerste bonnenkassa en keken niet verder.
Dat is ne classic bij 1dagsconcerten.
2022 bij Stromae idem, hoofdplein 30min aanschuiven voor bons -> op NWW 30sec
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
RATM, Arctic Monkeys, Billie Eilish, Kendrick Lamar, QOTSA, Arcade Fire, Stromae, Taylor Swift, Volbeat, SOAD, Tame Impala, ...

Het is niet omdat er één naam wegvalt (Bruce zou nooit kanshebber zijn geweest), dat we ineens schrik moeten hebben voor de kwaliteit bovenaan de affiche.
Ja, die namen noemden we vorig jaar ook.
En uiteindelijk werden het weer Pearl Jam, Metallica, Killers, Red Hot Chili Peppers.
Pukkelpop was een verademing vergeleken met Rock Werchter dit jaar.
Eerst zien wat Rock Werchter brengt voor ik een ticket koop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken