Best Kept Secret 2023

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Ik hoop dat Belle & Sebastian volgend jaar te zien zullen zijn. In 2020 stonden ze geprogrammeerd. Zou een mooie afsluiter zijn voor Two.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
The Chats hun EU-tour eindigt op vrijdag 9 juni in Oslo. Ze spelen wel al in Amsterdam, maar daar staat precies nergens bij dat het NL-exclusief is.

Ik zie een mogelijkheid!
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Het kan, maar staat BKS te springen om een act te programmeren die het jaar daarvoor op DTRH stond?

En wellicht is het carrièretechnisch voor hen wel handiger om een keertje op Pinkpop te spelen, waar ze ook nieuw publiek kunnen aanboren.

Maar als hun nieuwe album goed klinkt ga ik een kaartje voor de Paradisoshow aanschaffen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik hoop dat Belle & Sebastian volgend jaar te zien zullen zijn. In 2020 stonden ze geprogrammeerd. Zou een mooie afsluiter zijn voor Two.
Het jammere van Belle & Sebastian is dat het een band is die je echt niet in een slot van korter dan anderhalf uur moet proppen, maar je krijgt ze buiten het VK gewoon niet verkocht als festivalheadliner.
 
12 nov 2016
650
389
Het jammere van Belle & Sebastian is dat het een band is die je echt niet in een slot van korter dan anderhalf uur moet proppen, maar je krijgt ze buiten het VK gewoon niet verkocht als festivalheadliner.
Wilco speelde ooit 90 minuten op BKS in de tent, doe dat dan ook maar voor B&S.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Weet niet of Björk echt een succes zou worden. Ik sta vooraan, maar de gemiddelde bezoeker van BKS is bij Medúlla (2004) of anders Volta (2007) afgehaakt en aan de setlists van de afgelopen jaren te zien is ze niet bepaald scheutig met haar oudere werk. Dat zal er niet beter op worden als ze een nieuw album heeft.
 
Laatst bewerkt:

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
Bjork heb ik een hele tijd terug gezien op Rock Werchter, volgens mij voor Radiohead
Het was magisch! Maar bij de latere albums haak ik ook af :)

The Smile zou ik wel eens willen zien

Van mij mogen er ook minder dj's staan, vooral overdag (dj's zijn leuk voor de afterparty)
Daarin mag BKS zich best wel onderscheiden

Trouwens mijn eerste post hier (wel lees ik al een tijdje mee).
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en yannickd

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Zie eigenlijk nergens Jake Bugg op lijstjes staan. Zou ik zelf wel eens live willen zien. Trekt geen publiek?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
en aan de setlists van de afgelopen jaren te zien is ze niet bepaald scheutig met haar oudere werk.
Laatste tour met dat orkest was anders wel een ouderwets greatest hits (op z'n Björks) setje hoor. Zelfs Joga, Issobel, I've Seen It All, Hyperballad en Bachelorette werden gespeeld.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Laatste tour met dat orkest was anders wel een ouderwets greatest hits (op z'n Björks) setje hoor. Zelfs Joga, Issobel, I've Seen It All, Hyperballad en Bachelorette werden gespeeld.
Het wordt sowieso tijd dat Björk weer eens in Nederland optreedt. Buiten een suprise dj-set op LGW? is het concert in Westerpark in 2007 alweer de laatste keer dat zij in Nederland speelde.

Het zal zeker geen gemakkelijke hits-show worden, maar voor BKS zou het echt een goede boeking zijn.
 
Laatst bewerkt:

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Laatste tour met dat orkest was anders wel een ouderwets greatest hits (op z'n Björks) setje hoor. Zelfs Joga, Issobel, I've Seen It All, Hyperballad en Bachelorette werden gespeeld.
Ja, dat zou een prima festivalset zijn, maar van 2017-2019 bestonden haar sets voor 60% uit materiaal van Utopia, dat zal met het nieuwe album in aankomst waarschijnlijk niet anders zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken