Pinkpop 2023

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
En hou op met Lorde tussen de grote namen te zetten, die verkoopt geeneens een Ziggo uit hier. De rest van die namen verkopen met gemak meerdere.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Kuip of Arena denk ik. Al zou het Parkstad Limburg Stadion ideaal zijn gezien onze taalovereenkomsten 😁.
Dat of Malieveld maar aub voorlopig geen Nijmegen meer! Bereikbaar en reis blijft drie keer niks daaro😐

Pinkpop sluit ik ook niet uit maar zie ze denk ik weer stadion/veld shows geven
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Kuip of Arena denk ik. Al zou het Parkstad Limburg Stadion ideaal zijn gezien onze taalovereenkomsten 😁.
Als het maar niet die verrekte ArenA wordt, sjezus wat een koleregeluid daar. Afgelopen zomer heb ik met Ed Sheeran daar mijn laatste euro's stukgeslagen, kom er nooit meer. Wat ben ik blij dat ik geen Springsteen kaarten heb voor dit totaal mislukte betonnen onding. Ik kan ook werkelijk niet begrijpen dat elke keer opnieuw dit stadion wordt geboekt. Voor Rammstein zie ik niet opnieuw een Goffert gebeuren, eerder Stadspark Groningen, Malieveld, Pinkpop of idd de Kuip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Even off topic, ik wil tegen iedereen graag zeggen "geniet maximaal van elke dag en neem niets voor lief". Gisteren een behoorlijk harde reality check gehad. De vriendin van mijn collega, samen met mij en mijn vrouw ook aanwezig in de Arena bij Sheeran en voornamelijk ook een festival liefhebster is gisteren op 29 jarige leeftijd overleden. Zaterdag voelt ze zich niet lekker, zondag Erasmus MC, woensdag coma en donderdag.... Zomaar ineens, op 5 dagen tijd, en de medici hebben geen idee wat het eigenlijk is. Ik kende haar niet persoonlijk maar je staat na zo'n bericht weer wel met beide benen op de grond. Ik hoop dan ook oprecht dat iedereen in dit forum volgend jaar, gezond en wel met zijn of haar vrienden en familie weer een grandioze festivalzomer tegemoet kunnen gaan.💪🏻
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even off topic, ik wil tegen iedereen graag zeggen "geniet maximaal van elke dag en neem niets voor lief". Gisteren een behoorlijk harde reality check gehad. De vriendin van mijn collega, samen met mij en mijn vrouw ook aanwezig in de Arena bij Sheeran en voornamelijk ook een festival liefhebster is gisteren op 29 jarige leeftijd overleden. Zaterdag voelt ze zich niet lekker, zondag Erasmus MC, woensdag coma en donderdag.... Zomaar ineens, op 5 dagen tijd, en de medici hebben geen idee wat het eigenlijk is. Ik kende haar niet persoonlijk maar je staat na zo'n bericht weer wel met beide benen op de grond. Ik hoop dan ook oprecht dat iedereen in dit forum volgend jaar, gezond en wel met zijn of haar vrienden en familie weer een grandioze festivalzomer tegemoet kunnen gaan.💪🏻
Gvd zeg wat een kutnieuws is dat.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Als je niet van private het typetjes houdt, dan moet je veel headliners haten gok ik. Kwam een Metallica zelfs niet met meerdere private jets omdat de bandleden niet gezamenlijk reizen?
Oasis, Rammstein (want die vliegen vaak paar dagen naar huis als dat het toe laat),... de lijst is lang
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
En hou op met Lorde tussen de grote namen te zetten, die verkoopt geeneens een Ziggo uit hier. De rest van die namen verkopen met gemak meerdere.
Ja maar, maar,maar
Ze is zo goed.

Nee pp headliner is ze op dit moment echt niet. Ik vind het wel echt een mooie dtrh headliner of dat ze mooi in een co head/sub op Werchter geplaatst kan worden. Op pp vind ik haar dan weer moeilijk plaatsen. Misschien tweede podium afsluiten nu die is omgedraaid? Maar dan komt ze op dtrh beter tot haar recht denk ik.

Qua persoonlijke smaak heb ik haar dan weer hoger zitten dan meerdere grote pop muzikanten.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Ja maar, maar,maar
Ze is zo goed.

Nee pp headliner is ze op dit moment echt niet. Ik vind het wel echt een mooie dtrh headliner of dat ze mooi in een co head/sub op Werchter geplaatst kan worden. Op pp vind ik haar dan weer moeilijk plaatsen. Misschien tweede podium afsluiten nu die is omgedraaid? Maar dan komt ze op dtrh beter tot haar recht denk ik.

Qua persoonlijke smaak heb ik haar dan weer hoger zitten dan meerdere grote pop muzikanten.
Mwah, op Glastonbury vond ik haar niet overtuigend genoeg om een hogere spot te krijgen. Zelfs op DTRH niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mwah, op Glastonbury vond ik haar niet overtuigend genoeg om een hogere spot te krijgen. Zelfs op DTRH niet.
Ik vond haar op Glastonbury echt fantastisch. Van wat ik over Primavera las schijnt ze daar ook een topshow neergezet te hebben. Niet groot genoeg om PP te headlinen maar op DTRH imo absoluut.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Oasiss

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Ik ga binnenkort een onderwerp zoeken waar we het over eens gaan zijn. Wat vind je bijv van Dire Straits? ;)
Dat heb ik als kind dagelijks gehoord in het café van mijn ouders, dus lange tijd niet kunnen aanhoren.
Inmiddels ben ik wel dusdanig oud geworden dat ik Love Over Gold enorm ben gaan waarderen. Moet ook wel gezien het jaar van uitbrengen 😁.

Ik vond Lorde op Glastonbury overigens best vermakelijk. Kan ook zijn dat de show minder op me overkwam, omdat het optreden overdag was.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
PriveJets zijn wat mij betreft geen punt van discussie. De mindset wereldwijd komt er meer en meer, en dat is geweldig, maar we hoeven wat mij betreft niet daadwerkelijk elk aspect van het klimaatprobleem de kop in te drukken, en zeker niet de minuscule speldenprikjes. Dus laat die artiesten maar overkomen zoals zij dat willen, dan is de kans het grootst dat ze spelen op de plekken waar wij dat willen.

Mijn wensenlijstje voor Pinkpop 2023 headliners in volgorde van ‘yes please!’ naar ‘ook wel aardig’:

- Red Hot Chili Peppers
- Guns ‘n Roses
- Foo Fighters 2.0 (wat gaan ze doen?)
- Dire Straits (maar uitgesloten)
- Oasis (maar uitgesloten)
- AC/DC
- Springsteen (maar uitgesloten)
- Rammstein
- Beyoncé
- U2
- Muse

Dua Lipa, Taylor Swift, Eminem, Ed Sheeran, Iron Maiden, Arctic Monkeys of RATM zou ik ook zeker naar gaan kijken, maar hoeft van mij persoonlijk niet zo…
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Nu we zo’n beetje de belangrijkste kandidaten tot nu toe hebben voor de headline positie wie gaan we zien als sub main/noord afsluiter?! Ik begin voorlopig met:
- Liam Gallagher
- Arcade Fire
- Anouk
- Queens of The Stone Age
- Within Temptation
- The War on Drugs
- Keane
- Disturbed
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
- Dire Straits (maar uitgesloten)

Toch heerlijk om zo'n naam nog terug te zien hier. Laatste concert van DS was in 1992. Daarna trok Knopfler de stekker eruit en ging solo verder. Laatste nieuws is dat hij stopt met touren al is dat nog niet officieel bevestigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken