Pinkpop 2023

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
Roger Waters was al eens in 2008 op Megaland.Was toen niet echt super druk en ook niet echt top.Maar zou wel leuk zijn als ze hem nog eens konden strikken rond Pinkpop. Bv de week erna.Dan heb je een leuke line up met Springsteen / Pinkpop / Waters.Maar ja dit is afhankelijk van zijn tourschema en €$£.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Andere jaren zie ik meestal namen voorbij komen die ik echt graag wil zien en is de teleurstelling groot als er hele andere namen uit de hoge hoed komen, maar meestal ben ik uiteindelijk wel tevreden. Dit jaar is het hopelijk precies andersom, want de namen die ik nu voorbij zie komen zijn voor mij persoonlijk echt niet interessant. Echt Rage against the Machine?!? Headliner??? Dan hoor ik hier mensen over relevant. Komop dat zijn deze mannen toch echt niet (meer?). En ook de andere namen maken mij niet enthousiast. Dus laten we hopen dat jullie er dit jaar ook weer gewoon naast zitten ?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Andere jaren zie ik meestal namen voorbij komen die ik echt graag wil zien en is de teleurstelling groot als er hele andere namen uit de hoge hoed komen, maar meestal ben ik uiteindelijk wel tevreden. Dit jaar is het hopelijk precies andersom, want de namen die ik nu voorbij zie komen zijn voor mij persoonlijk echt niet interessant. Echt Rage against the Machine?!? Headliner??? Dan hoor ik hier mensen over relevant. Komop dat zijn deze mannen toch echt niet (meer?). En ook de andere namen maken mij niet enthousiast. Dus laten we hopen dat jullie er dit jaar ook weer gewoon naast zitten ?
Ik sta er wat betreft ratm net zo in. Ook omdat het niet zo mijn ding is maar kan me niet voorstellen dat pinkpop dit nog als headlinder gaat neerzetten. Ik denk dat mojo ze dan een los concert geeft net zoals vanavond kings of leon aan de vooravond van bospop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
als Rage Against The Machine komt, zal dat geen andere positie zijn dan als headliner.

"Reading / Leeds" en "Rock en Seine", gingen voor in 2022. Die hebben de maatstaaf al op de headliner positie laten staan.
Ik denk ook, als Pinkpop ze geen headliner-spot geeft, het ook geen Pinkpop gaat worden voor RATM.
En ik denk dat die afspraak misschien al gemaakt zou kunnen zijn voor 2023?

in die zelfde range van afspraken voor 2023 en headliners. Ik zou best kunnen voorstellen dat Mojo boeker Kim Bloem al om tafel heeft gezeten met management Beyonce, om al gesprekken te hebben voor 2023?
Het nieuwe album komt eind deze maand en de eerste track komt ons al ter oren via de radiostations.
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
als Rage Against The Machine komt, zal dat geen andere positie zijn dan als headliner.

"Reading / Leeds" en "Rock en Seine", gingen voor in 2022. Die hebben de maatstaaf al op de headliner positie laten staan.
Ik denk ook, als Pinkpop ze geen headliner-spot geeft, het ook geen Pinkpop gaat worden voor RATM.
En ik denk dat die afspraak misschien al gemaakt zou kunnen zijn voor 2023?

in die zelfde range van afspraken voor 2023 en headliners. Ik zou best kunnen voorstellen dat Mojo boeker Kim Bloem al om tafel heeft gezeten met management Beyonce, om al gesprekken te hebben voor 2023?
Het nieuwe album komt eind deze maand en de eerste track komt ons al ter oren via de radiostations.
Dat lijkt me dus al de minste van de 3 dagen te worden, net als dit jaar Imagine Dragons.
Hopelijk is de oorlogskas goed gevuld voor echte headliners komend jaar.We gaan het zien en horen.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
in die zelfde range van afspraken voor 2023 en headliners. Ik zou best kunnen voorstellen dat Mojo boeker Kim Bloem al om tafel heeft gezeten met management Beyonce, om al gesprekken te hebben voor 2023?
Het nieuwe album komt eind deze maand en de eerste track komt ons al ter oren via de radiostations.
Ik heb het al eens gezegd hier Dennis, maar de productie die momenteel in elkaar wordt gestoken voor de Beyonce tour, laat gewoon niet toe om op een 'normaal' podium gebracht te worden. Uiteraard zullen er al gesprekken gaande zijn met het management maar die kunnen volgens mij onmogelijk betrekking hebben met Pinkpop (of Werchter bvb) maar enkel voor een los concert. De ombouw van een festivalpodium naar dat waar Beyonce mee gaat touren kan gewoon niet overnacht gebeuren.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Andere jaren zie ik meestal namen voorbij komen die ik echt graag wil zien en is de teleurstelling groot als er hele andere namen uit de hoge hoed komen, maar meestal ben ik uiteindelijk wel tevreden. Dit jaar is het hopelijk precies andersom, want de namen die ik nu voorbij zie komen zijn voor mij persoonlijk echt niet interessant. Echt Rage against the Machine?!? Headliner??? Dan hoor ik hier mensen over relevant. Komop dat zijn deze mannen toch echt niet (meer?). En ook de andere namen maken mij niet enthousiast. Dus laten we hopen dat jullie er dit jaar ook weer gewoon naast zitten ?
Ze verkopen zo je festivaldag, een Goffert of GelreDome uit. Daarom zijn ze headliner.
En hun boodschap is relevanter dan ooit, daarom zijn ze ook weer gaan touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ze verkopen zo je festivaldag, een Goffert of GelreDome uit. Daarom zijn ze headliner.
En hun boodschap is relevanter dan ooit, daarom zijn ze ook weer gaan touren.
Boodschap? Links lullen en rechts vullen. Inderdaad ze verkopen zo uit maar meer omdat mensen ze gezien willen hebben. Niet om de "boodschap".
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010 en wenteldave

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
RATM is idd meer aanvinken en weer verder gaan. Een gimmick. Toen KITNO uitkwam was ik 18. Bij De Molen in Fleringen een moshpit beginnen. Bulls en Testify waren ook wel goed maar de eerste keer KITNO horen...aan dat succes....daar zijn ze nooit meer aangekomen. Dus leuk..dit en volgend jaar overal headlinen, cashen en dan gezelli bij Biden op de koffie. Maar goed... misschien vergis ik me en brengen ze een kneiter van een nieuwe plaat uit....na 2023.... Dan kan ie net op tijd zijn voor de overweldigende overwinning van Trump/DeSantis in 2024.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Roger Waters was al eens in 2008 op Megaland.Was toen niet echt super druk en ook niet echt top.Maar zou wel leuk zijn als ze hem nog eens konden strikken rond Pinkpop. Bv de week erna.Dan heb je een leuke line up met Springsteen / Pinkpop / Waters.Maar ja dit is afhankelijk van zijn tourschema en €$£.
Heerlijke setlist vol klassiekers. Kom maar door zou ik persoonlijk zeggen al zal het dan inderdaad voor een los concert zijn net als Springsteen. En anders weer 4 keer de Ziggo Dome...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Waters zijn tour door Amerika start vandaag dus de eerste video's staan morgen wel op YouTube. De productie zal wel weet wat zijn wat bij zijn standaard hoort. Ik verwacht geen festivals volgend jaar in Europa. Doet hij in Amerika ook niet.

Ik heb niet aan de verleiding kunnen weerstaan en eens wat YouTubes bekeken van het eerste concert.
Geen concert voor een festivalweide, lijkt mij…

Ongetwijfeld een dure productie, maar …
het gigantische scherm lijkt mij eigenlijk continu in de weg te hangen, waardoor je steeds een stuk mist van wat er on stage gebeurd. Waarschijnlijk zo bedoeld en misschien beter in het echt dan op YouTube, maar ik vind het persoonlijk vrij storend…
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.613
RATM is idd meer aanvinken en weer verder gaan. Een gimmick. Toen KITNO uitkwam was ik 18. Bij De Molen in Fleringen een moshpit beginnen. Bulls en Testify waren ook wel goed maar de eerste keer KITNO horen...aan dat succes....daar zijn ze nooit meer aangekomen. Dus leuk..dit en volgend jaar overal headlinen, cashen en dan gezelli bij Biden op de koffie. Maar goed... misschien vergis ik me en brengen ze een kneiter van een nieuwe plaat uit....na 2023.... Dan kan ie net op tijd zijn voor de overweldigende overwinning van Trump/DeSantis in 2024.
🤡
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
RATM is idd meer aanvinken en weer verder gaan. Een gimmick. Toen KITNO uitkwam was ik 18. Bij De Molen in Fleringen een moshpit beginnen. Bulls en Testify waren ook wel goed maar de eerste keer KITNO horen...aan dat succes....daar zijn ze nooit meer aangekomen. Dus leuk..dit en volgend jaar overal headlinen, cashen en dan gezelli bij Biden op de koffie. Maar goed... misschien vergis ik me en brengen ze een kneiter van een nieuwe plaat uit....na 2023.... Dan kan ie net op tijd zijn voor de overweldigende overwinning van Trump/DeSantis in 2024.
Zit je nou instemmend op jezelf te reageren?
Pinkpop 2008 was in ieder geval geen optreden van aanvinken en weer door. Grootste pit waar ik me ooit in heb mogen begeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
RATM is idd meer aanvinken en weer verder gaan. Een gimmick.

Een gimmick is eerder iets wat een grap is, niet echt serieus bedoeld, weinig kwaliteit en iets tijdelijk.
Joost bijvoorbeeld is een gimmick… daar praat niemand nog over binnen pakweg 10 jaar.

Maar een band die muziekgeschiedenis heeft geschreven en een legendarisch album op zijn palmares heeft staan, kan je bezwaarlijk een gimmick noemen.

Dat wil er voor nog niet zeggen dat je de muziek goed moet vinden, dat is dan weer een andere discussie…
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
"Links lullen en rechts vullen" innnn
stop motion animation GIF by PBS
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken