Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Ga morgen naar Werchter voor Metallica.
Ben er ooit eens geweest voor de Rolling Stones met Simple Minds en Therapy? als voorprogramma.

Als je van zuidelijk Limburg komt,hoe rij je het best?
via E40 of viaE314 ?
Welk parkeerterrein is het meest geschikt?
Persoonlijk vind ik station Aarschot of Leuven wel ideaal. De opstapplaatsen van de pendelbussen zijn op ca. 15min lopen en ik vermoed dat het een hele hoop file scheelt. Heb slechts 5min voor een stoplicht gestaan (bij de initiële route hahaha)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb Beck beter zien beginnen live maar goed ….hij komt net uit de file…! Even afwachten wat het wordt :) l
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Persoonlijk vind ik station Aarschot of Leuven wel ideaal. De opstapplaatsen van de pendelbussen zijn op ca. 15min lopen en ik vermoed dat het een hele hoop file scheelt. Heb slechts 5min voor een stoplicht gestaan (bij de initiële route hahaha)
Dus jij zou niet tot Werchter rijden met auto maar stuk met trein doen?
Zal het eens voorstellen aan mijn metgezellen,maar denk dat die toch tot Werchter willen rijden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Goh, uiteindelijk staan ze ook maar gewoon in de Trix in België. big in the UK wil daarom niet meteen big in Belgium betekenen
Zou je niet meteen verkijken op "gewoon in de Trix". Was uiteindelijk een show die al in 2020 aangekondigd en meermaals verzet werd (overigens ook op enkele dagen uitverkocht toen). Bij een volgende Belgische passage staan die in Vorst of Lotto Arena hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Ga morgen naar Werchter voor Metallica.
Ben er ooit eens geweest voor de Rolling Stones met Simple Minds en Therapy? als voorprogramma.

Als je van zuidelijk Limburg komt,hoe rij je het best?
via E40 of viaE314 ?
Welk parkeerterrein is het meest geschikt?
Gewoon de A76/E314 richting Leuven/Brussel rijden. Bij Rotselaar, vlak voor Leuven, eraf (op de snelweg staat dat van tevoren al aangegeven). Daarna borden volgen en parkeerplaats zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik heb Beck beter zien beginnen live maar goed ….hij komt net uit de file…! Even afwachten wat het wordt :) l
Ik weet dat iedereen altijd zeer laaiend is over de liveshows van Beck, maar op één of andere manier vind ik het maar niks (ondanks ik de muziek wel leuk vind). Als ik de livestream nubzie, overvalt me hetzelfde gevoel als op Primavera ... Beetje cringe ofzo. Sfeer zal wel oké zitten, Da's het belangrijkste!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik weet dat iedereen altijd zeer laaiend is over de liveshows van Beck, maar op één of andere manier vind ik het maar niks (ondanks ik de muziek wel leuk vind). Als ik de livestream nubzie, overvalt me hetzelfde gevoel als op Primavera ... Beetje cringe ofzo. Sfeer zal wel oké zitten, Da's het belangrijkste!
Ook op Primavera gezien en nu deels op de stream. Is inderdaad een beetje een karaoke versie van zichzelf geworden hoe hij op het podium staat dezer dagen. Band is wel echt heel goed!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Niet alle concerten worden gestreamt toch via dat proximus?
Nee, bands moeten daar toestemming voor geven.
Wel gehoord dat StuBru morgen de show van Metallica uitzendt. Geen idee of die ook te zien zal zijn op de stream.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Dat Cigarettes After Sex krijgt me toch een publieksonthaal (via stream). Knap hoor, vind die muziek toch zelfs voor mijn doen wat té saaz
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Dat Cigarettes After Sex krijgt me toch een publieksonthaal (via stream). Knap hoor, vind die muziek toch zelfs voor mijn doen wat té saaz
Da's zo eentonig als de pest, al kan ik het nog wel redelijk waarderen.

Black Pumas daarentegen. De tandjes, wat goed!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

jsobko

Nieuw lid
30 jun 2022
1
0
Zijn er nog standjes buiten de weide waar je terecht kan zonder ticket? Vroeger stonden deze langs de straat aan de inkom
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Dus jij zou niet tot Werchter rijden met auto maar stuk met trein doen?
Zal het eens voorstellen aan mijn metgezellen,maar denk dat die toch tot Werchter willen rijden.
Aah nee, met de auto naar Aarschot en dan daar een pendelbus van 15min en erna 15min lopen. Geen trein in geweest ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken