Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Dan zou Werchter dit jaar Faith no More, Queens of the stone Age en Metallica verliezen? Wauw.
Maar Volbeat zou natuurlijk over te halen zijn voor het juiste bedrag.

Maar inderdaad een beetje vaag wie er corona heeft.
Wat werd er ook weer gezegd dat er beter geen hip hop geprogrammeerd werd omdat ze nogal wispelturig waren met cancellations?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dit is de officiële reactie:

FRAUENFELD ROCKS CANCELLATION
It is with a very heavy heart that we are announcing that we will not be appearing at Frauenfeld Rocks in Switzerland today, as unfortunately, a member of the Metallica family has tested positive for Covid. We are beyond sorry to disappoint those of you planning to attend this show.
It was our intention to reschedule a show in Switzerland as soon as possible, however in overnight discussions with the local promoters, sadly it became apparent that schedules and venues do not line up for the remainder of this year or next.
If you have a ticket and would still like to attend Out in the Green, you will receive a refund of 50 Swiss francs. Should you decide not to attend the festival altogether, you will be refunded the ticket price by the respective ticket agencies; you may request a refund for your ticket at Ticketmaster.ch.
Bands appearing today at Out in the Green include Five Finger Death Punch, Sabaton, Eluveitie, Fever 333, and Chaoseum
Zou mooi zijn moest RW in dat geval een soortgelijke regeling opzetten voor de dagtickethouders in dat geval. Al zeker omdat alle tickets al weg waren vooraleer een 2e naam voor die dag aangekondigd was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Wat werd er ook weer gezegd dat er beter geen hip hop geprogrammeerd werd omdat ze nogal wispelturig waren met cancellations?
Gewoon eens de annuleringen van Graspop dit jaar bekijken als iemand dat argument nog wenst boven te halen komende jaren. :ROFLMAO:
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Mentale problemen bij FNM en QOTSA en covid bij Metallica vind ik toch wat anders dan afzeggen omdat je geen zin hebt of ergens anders meer kan verdienen.
QOTSA was tourtechnisch niet mentaal voor zover ik weet. Ook een behoorlijke blunder imo. Btw al eens gekeken naar Graspop dit jaar?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
QOTSA was tourtechnisch niet mentaal voor zover ik weet. Ook een behoorlijke blunder imo. Btw al eens gekeken naar Graspop dit jaar?
gaan we 1 verschrikkelijk vreemd jaar vergelijken met een patroon die zich al jaren voordoet in het hip hop genre? ik weet niet als je aan het trollen bent of echt serieus bent
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en jonasvh

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
QOTSA was tourtechnisch niet mentaal voor zover ik weet. Ook een behoorlijke blunder imo. Btw al eens gekeken naar Graspop dit jaar?
Afzeggingen gebeuren dit jaar toch wel zeer frequent. Bij iedere worp van Pkp, dtrh, bks, lowlands, graspop etc zat er slecht nieuws bij. Maar aan wat ligt het?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Rammstein kan misschien afzakken voor een festivalshowtje?
Dat lijkt me sterk, die hebben heel die tour ingericht op arenas. Maar goed ik heb al golden circle kaarten voor Nijmegen dus mochten ze komen, kan ik mooi naar Moderat.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Afzeggingen gebeuren dit jaar toch wel zeer frequent. Bij iedere worp van Pkp, dtrh, bks, lowlands, graspop etc zat er slecht nieuws bij. Maar aan wat ligt het?
Enorm veel problemen voor bands die alles laat regelen om technisch alle materialen en volk bij elkaar te krijgen. Niet te vergeten dat veel tourgereedschap en decorelementen worden gehuurd van Europese/plaatselijke firma's. Dat wordt niet allemaal meegenomen van de States.

Zo krijg je soms zelf voor kleinere bands tours die gewoonweg verlieslatend zouden zijn moesten ze doorgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Afzeggingen gebeuren dit jaar toch wel zeer frequent. Bij iedere worp van Pkp, dtrh, bks, lowlands, graspop etc zat er slecht nieuws bij. Maar aan wat ligt het?
contract die al van 2020 vastligt maar een tourkost die exponentieel groeit in 2022, mentaal welzijn, covidbesmettingen, bands die sinds 2020 uit elkaar gegaan zijn, geleased tourmateriaal die gewoon niet meer op voorraad is , ...


en voor mij eigenlijk allemaal gegronde redenen
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper en jefferke

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
We gaan afwachten.
Ik lig er eerlijk gezegd niet zo wakker van wanneer Metallica niet komt, maar mijn neefje die ze nog nooit heeft gezien zal balen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken