Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Zoals verwacht, dat lijkt me geen succesverhaal te gaan worden. Geen idee waarom zij dachten van wel. Florence is nog geen Nick Cave of Stromae.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
App van Rock Werchter is denk ik al een maandje of 2 up to date met tijdschema. Hadden ze snel gefixt.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.435
Bij mij werkt die al even niet, valt altijd uit als ik op schedule/line up druk.
Edit: app verwijderd en werkt idd
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Ik vrees dat Encore met Classic zal worden samengebracht.

Stel dat er een 55K tickets voor Classic verkocht zijn en een 20K voor Encore.
Voor Encore baseer ik mij op de fanbase van Florence die waarschijnlijk een Sportpaleis doet vollopen, dus we spreken dan over 15 a 20 K.
De undercard van Encore is te verwaarlozen.

Als je die zondag van Encore op Classic zet, dan kan je Florence laten headlinen in The Barn (heeft de nodige capaciteit) en dan trek je de capaciteit van de weide naar 80K, zoals op een dagje Rock Werchter.
Resultaat is een mooi gevulde weide.

En als in extremis Nick Cave zou moeten annuleren, dan kan je Florence op Classic laten headlinen.
Alleen… ik hoop echt dat ze dit tragische nieuws niet gaan gebruiken als voorwendsel om dit samengevoegd scenario uit te voeren,
Dat ze maar gewoon eerlijk zijn dat Encore eigenlijk een misstap was…

Jezus wat is dit. Cave gaat gewoon optreden en Encore gaat gewoon door, op wat is dit gebaseerd zelfs. Gebakken lucht.

Neuh, ik kan me gewoon niet vinden in de hersenspinsels die je poneert.

Niet om de dood van z'n zoon te minimaliseren, maar Cave had wel een pak mindere band met z'n oudste dan met Arthur.


En wat had ik nu gezegd?
Altijd leuk om de mond gesnoerd te worden en verweten te worden dat het gebakken lucht was… niet dus…
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Zeg, ga lekker ergens anders vervelend doen. Sorry hoor, maar dit is echt nergens voor nodig.
Dit is een vrij forum waar iedereen zijn ideeën mag hebben, over onze gedeelde passies (concerten, festivals, live muziek, …).
Soms is een bepaald idee terecht, andere zijn misschien van de pot gerukt, maar het is gewoon een vrij forum waarbij we allen hetzelfde willen: het beste voor onze festivals.

Als je hier dan iets neerschrijft en je krijgt onmiddellijk reacties van dzejus, gebakken lucht, boomer, etc…, dan denk ik dat ik er op z’n minst eens mag op reageren (wat ik tot nu toe bewust nog niet had gedaan).
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
De communicatie is weer sterk: het consumentenvertrouwen is zoek. Hallow, durf toch gewoon toegeven dat je line up niet sterk genoeg is. Dat zag iedereen toch al van ver aankomen. Heeft niks te maken met economische situaties of consumentenvertrouwen. Het zou live nation sieren gewoon toe te geven dat de dag niet sterk genoeg bezet was
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
En ontopic : wel knap van de organisatie dat ze gewoon toegeven dat de ticketverkoop niet zo goed verliep.
Dat siert hen en veel liever een eerlijk persbericht, dan gebruik maken van excuses…
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
En ontopic : wel knap van de organisatie dat ze gewoon toegeven dat de ticketverkoop niet zo goed verliep.
Dat siert hen en veel liever een eerlijk persbericht, dan gebruik maken van excuses…
Klopt maar de echte reden is het niet vind ik
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Op zich misschien wel goed dat ze niet raken aan de initiële podiumindeling voor de Main van TW Classic.
Zo krijgen ze alvast daarop geen negatieve reacties van bezoekers die al tickets hadden voor Classic.

De 2 samen maakt het in elk geval een volwaardige festivaldag zoals het hoort!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Zeg, ga lekker ergens anders vervelend doen. Sorry hoor, maar dit is echt nergens voor nodig.
Tja, als je reageert met 'jezus' en 'gebakken lucht', dan moet dit ook kunnen. En helemaal geen offence hoor, naar niemand toe.

Wat een upgrade voor TW Classic zeg! Moet ik daar ook al een route voor gaan uitstippelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.896
6.117
En wat had ik nu gezegd?
Altijd leuk om de mond gesnoerd te worden en verweten te worden dat het gebakken lucht was… niet dus…
Wacht effe. Kom je nu "gotcha" zeggen omdat je wild ideetje nu realiteit is? Oké dan? :p

En.. Het wás toch gebakken lucht, of ga je claimen dat je toén al inside info had over dat dit ging gebeuren? Lijkt me weinig waarschijnlijk.

Edit: en "open forum"-gewijs mocht ik je idee toch gewoon quatsch vinden? Aleeja.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman
12 nov 2016
655
392
Wacht effe. Kom je nu "gotcha" zeggen omdat je wild ideetje nu realiteit is? Oké dan? :p

En.. Het wás toch gebakken lucht, of ga je claimen dat je toén al inside info had over dat dit ging gebeuren? Lijkt me weinig waarschijnlijk.

Edit: en "open forum"-gewijs mocht ik je idee toch gewoon quatsch vinden? Aleeja.
Meneer had gewoon gelijk. Wie kaatst kan de bal verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken