Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Nu ik zo de afrekening beluister: donderdag en vrijdag kunnen toch nog 2 leuke indie dagen worden. Achja, leuke achtergrondmuziek. :)
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Ik denk dat Hot Chip vals alarm is. Zoals iemand op efestivals zegt, kwamen de data van gisteren overeen met die van Jungle. Volgens de info van gisteren zou Hot Chip op 31 mei in Vorst staan. Ik nam aan als support van Jungle, maar ik vind daar niets over. Dat zou ook ondertussen aangekondigd moeten zijn denk ik. Niet toevallig heeft Hot Chip gisteren ook enkele data aangekondigd, waaronder de AB in oktober.

De site van Jungle en Hot Chip worden voorzien door dezelfde firma. Ik denk dat er daar gisteren iemand een fout heeft gemaakt door de site van Hot Chip te linken met de data van Jungle.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vraag me af hoe het met organisaties als Pukkelpop, Hear Hear, Rock Herk, Zottegem etc. gesteld is - zij hebben immers veel later namen beginnen aankondigen dan RW en diens zij-events.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Vraag me af hoe het met organisaties als Pukkelpop, Hear Hear, Rock Herk, Zottegem etc. gesteld is - zij hebben immers veel later namen beginnen aankondigen dan RW en diens zij-events.
2-3 weken geleden stond er nog in een artikel dat de tickets van Rock Herk dubbel zo snel de deur uitvliegen als voor de corona crisis.


Voorlopig nog geen klagen van organisaties maar wel de angst eens de 'knaldrang' voorbij is, maar de prijzen zo hoog blijven.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Het gaat niet alle kleine organisaties raken denk ik. Horst heeft een goed programma, die gaan altijd een publiek hebben.
Rock Zottegem kan wel bloeden, maar die hebben een enorm zoutloos programma. Het Rock Zottegem van dit jaar heeft geen bestaansreden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik weet niet hoe het bij Dour bolt, maar daar merk je toch wel enorm de disbalans qua headliners tov bv. een Les Ardentes. Cactus Festival stelt ook ietwat teleur, begrijp sommige boekingen daar zelfs niet zo goed. Lokerse Feesten is evenwel all over the place dit jaar. Mja. En dat terwijl er net zoveel artiesten touren, zie je dat sommige organisaties blijkbaar héél hard moet krabben voor hun programma. En misschien ook wel tickets, al valt dat nog af te wachten.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Er is een overaanbod. Maar ze hadden natuurlijk ook gehoopt dat de mensen weer geld zouden uitgeven bij het leven.
Nu is er toch een andere situatie is door de oorlog in de Oekraïne, de benzine die duurder wordt, de energierekening die hoger wordt en de prijzen in de supermarkt die omhoog gaan. De mensen zullen toch wat voorzichtiger met hun geld zijn en dan zijn al die extra concerten en festivals voor de meeste mensen toch een luxeproduct. We gaan het zien hoeveel kaarten er verkocht gaan worden bij alle concerten en festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken