Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
In iets kleiner formaat past Fred Again... daar wel in. Maar inderdaad, het zou logischer zijn dat hij in Biddinghuizen staat. Verwacht ook niet écht meer iets in dit formaat op DTRH.
Wel benieuwd wat voor DJ's erbij komen over een kwartiertje.

Eens! Ik krijg alleen continue van mijn vrienden die laaiend zijn over acts als Flume, San Holo, Mura masa, etc. te horen dat er te weinig van dit op het festival staat haha. Maar dan wijs ik ze inderdaad bijv. op Rufus du sol en fred again, maar ze willen meer en dat begrijp ik ook wel.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Moet zeggen dat ik alleen Joy Orbison ken van deze lichting, maar dat ik wel echt heeeeeel blij ben met die naam haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ik ben zelf wel helemaal gek van Betonkust. Donaldo in het verleden ook gezien, vond ik toen leuk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Skee Mask, nice! Toegegeven, dit wordt niet meteen een podium waar ik bijzonder veel tijd ga spenderen, maar leuk voor tussendoor en meer opties in de nacht zijn altijd goed.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik ben zelf echt gek van David Vunk. Ik zal waarschijnlijk ook wel vaak in de late/vroege uurtjes hier te vinden zijn.

Op insta zeggen zeg: "want REX is het hele weekend vol aan en zuigt je diep in de spelonken van de avontuurlijkste elektronische muziek van dit moment". Dit kan je natuurlijk ook interpreteren als dat het het 24h open is?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ik ben zelf echt gek van David Vunk. Ik zal waarschijnlijk ook wel vaak in de late/vroege uurtjes hier te vinden zijn.

Op insta zeggen zeg: "want REX is het hele weekend vol aan en zuigt je diep in de spelonken van de avontuurlijkste elektronische muziek van dit moment". Dit kan je natuurlijk ook interpreteren als dat het het 24h open is?
Dat is volgens mij niet het geval op DTRH (24/7). Of ze gaan iets nieuws doen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik ben zelf echt gek van David Vunk. Ik zal waarschijnlijk ook wel vaak in de late/vroege uurtjes hier te vinden zijn.

Op insta zeggen zeg: "want REX is het hele weekend vol aan en zuigt je diep in de spelonken van de avontuurlijkste elektronische muziek van dit moment". Dit kan je natuurlijk ook interpreteren als dat het het 24h open is?
Mja ik lees het als dat dit podium elke dag acts ontvangt, net zoals de ander podia. Niet dat het doorgaat in de nacht enzo.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Sowieso even tussendoor; hoe is de opzet van DTRH? Is net zoals op lowlands de camping een dag eerder open? Tot hoe laat gaat het door? Etc. Ik ga als alles doorgaat, dit jaar voor het eerst :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Sowieso even tussendoor; hoe is de opzet van DTRH? Is net zoals op lowlands de camping een dag eerder open? Tot hoe laat gaat het door? Etc. Ik ga als alles doorgaat, dit jaar voor het eerst :)
Je kunt op donderdag al wel terecht. Maar buiten silent disco en grootschalige bbq was er niet extreem veel te doen op het festivalterrein. Denk dat het om een uurtje of 4, 5 wel klaar is in de nacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Het blijft toch jammer dat dit soort festivals steeds naar weer uit eenzelfde pot snoepen. De David Vunks en Sandrien van tegenwoordig word toch niemand warm van? Er is echt wel meer talent te vinden in andere dance genres te vinden
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Het blijft toch jammer dat dit soort festivals steeds naar weer uit eenzelfde pot snoepen. De David Vunks en Sandrien van tegenwoordig word toch niemand warm van? Er is echt wel meer talent te vinden in andere dance genres te vinden
Gemakzucht, de gunfactor, bestaande connecties? Denk dat het heel basale oorzaak heeft.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Het blijft toch jammer dat dit soort festivals steeds naar weer uit eenzelfde pot snoepen. De David Vunks en Sandrien van tegenwoordig word toch niemand warm van? Er is echt wel meer talent te vinden in andere dance genres te vinden

Die namen scoren gewoon, en heb je naar mijn idee ook echt wel nodig op een festival. Om alles over één kam te scheren lijkt me wat raar, volgens mij staat er heel wat talent in de nieuwe dancenamen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Viel mij ook al op inderdaad! Eigenlijk zou Lowlands imo nog zo'n soort naam moeten hebben, heb het idee dat ze in die trend niet echt iets hebben. Zou het op allebei de festivals aanmoedigen, leuke muziek.
Of dat electronica festival in NL, ben de naam kwijt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Niet heel spectaculair. Beetje de usual suspects. Betonkust. Joy Orbison, David Vunk. Donaldo. Onder andere.
Skee Mask, upsammy, Mama Snake, Sassy J wil anders zeer graag zien hoor. Leuke reeks namen, maar geen Dekmantel niveau natuurlijk.

Edit: en uiteraard Joy Orbison!!
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Geen 2manydjs wel, die toch heel prominent aanwezig waren vorig jaar niet? Maar die waren ook voor de Teddy geloof ik.

Prima namen dit hoor.
Voor Teddy idd, vraag me af of die sets gaan overgezet worden of niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Die namen scoren gewoon, en heb je naar mijn idee ook echt wel nodig op een festival. Om alles over één kam te scheren lijkt me wat raar, volgens mij staat er heel wat talent in de nieuwe dancenamen.
Niet eens, met alle respect naar het zogenaamd talent. Ze doen niks nieuws. De dance scene staat behoorlijk stil op dit moment in NL. Terwijl we heel vaak pioneers geweest zijn.

De huidige techno/house scene of Dekmantel zijn enorm mainstream geworden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken