Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Het podium dat in de plaats van Five komt heet The Secret dus kan heel goed dat ze hier niets voor gaan aankondigen en je pas op het festival weet wat er staat. Wellicht staan daar de bandjes van het moment.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.886
6.103
En met zo bitterweinig namen kom je automatisch uit bij langere settijden, ook weer 'slim' aangepakt. :rolleyes:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.901
Dit zijn me echt te veel clashes. Beetje waar ik dus bang voor ben als ik tickets zou kopen...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Vrijdag:
Beetje geïnteresseerd in Sad Night Dynamite, maar denk dat ik ondanks mijn weekendkaart deze dag maar over sla.Scheelt me meteen de ergenis over Alt-J.

Zaterdag:
Wil heel graag Fontaines DC en Big Thief zien. The Strokes is een leuke boxticker en Deus, Metronomy en Beach House ga ik me prima bij vermaken (ben overigens een groot Deus fan, maar heb ze al een keer of 25 gezien, dus toch net minder boeiend)

Zondag
Nick Cave!!! Was briljant in Carre. Sampa en King Gizzard boeien me ook wel.

Alles bij elkaar toch wel mager. Heb ook de pech dat van de acts van de 20/21 line up die ik echt graag wilde zien bijna alles is afgevallen (Massive Attack, BBNG, Jarvis, Om, RBCF en Mich). Hopen dan maar dat Gem dagelijks 8 uur staat te spelen in The Secret.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Vrijdag:
Beetje geïnteresseerd in Sad Night Dynamite, maar denk dat ik ondanks mijn weekendkaart deze dag maar over sla.Scheelt me meteen de ergenis over Alt-J.

Zaterdag:
Wil heel graag Fontaines DC en Big Thief zien. The Strokes is een leuke boxticker en Deus, Metronomy en Beach House ga ik me prima bij vermaken (ben overigens een groot Deus fan, maar heb ze al een keer of 25 gezien, dus toch net minder boeiend)

Zondag
Nick Cave!!! Was briljant in Carre. Sampa en King Gizzard boeien me ook wel.

Alles bij elkaar toch wel mager. Heb ook de pech dat van de acts van de 20/21 line up die ik echt graag wilde zien bijna alles is afgevallen (Massive Attack, BBNG, Jarvis, Om, RBCF en Mich). Hopen dan maar dat Gem dagelijks 8 uur staat te spelen in The Secret.
Pump up the Gem!
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
159
41
Ik ben al jarenlang trouwe bezoeker van BKS, maar als de line-up niet flink wordt aangevuld, hoeft het voor mij komend jaar misschien niet. De aangekondigde namen zijn goed, en er zitten er zeker tussen die ik graag wil zien, maar heel de undercard die normaal gezien vol spannende en originele namen zit, lijkt wel verdwenen. Voor mij lag de sterkte in de combinatie tussen sterke gevestigde namen en een spannende en vernieuwende undercard. In de ruil krijgen we een hele hoop randactiviteiten die dat moet verdoezelen en een duurdere ticketprijs.

In 2019 hadden we nog gewaagdere acts als Jambinai, Giant Swan, Julia Holter, Princess Nokia, SOPHIE..., maar nu lijkt het alsof bijna elke naam een berekende keuze is die een zo'n breed mogelijk publiek moet pleasen.

Voor mij was BKS prima bezig. Er was ruimte voor verbeteringen, maar ik ben geen fan van deze drastische ommezwaai. Ligt het aan de coronacrisis of de nieuwe festivaldirecteur?

Ben benieuwd hoe de ticketverkoop loopt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken