Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Wat doet Lavigne nog tegenwoordig? Lang niet meer van gehoord.

Het laatste wat ik van haar hoorde, was een nummer waarin het refreintje "Singing Radiohead at The Top Of Our Lungs" was. Wat ik dan weer leuk vind.
Een heel nieuw album uitbrengen en daar een tour aan verbinden. Zoals meer artiesten dat doen.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Een heel nieuw album uitbrengen en daar een tour aan verbinden. Zoals meer artiesten dat doen.

Grappig. Wist niet dat die überhaupt nog muziek maakte!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
ben benieuwd of er veel afzeggingen komen en wat dan de vervangers worden.
maneskin heeft hun tour uitgesteld alleen laat de festivals tot nu toe nog wel door gaan.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Een heel nieuw album uitbrengen en daar een tour aan verbinden. Zoals meer artiesten dat doen.

Uiteindelijk wel weer ja. Good for her. Daarvoor was het vooral:

Album maken - Trouwen met die Sum41 gast - scheiden van die Sum41 gast - album maken - trouwen met die Nickelback gast - scheiden van die Nickelback gast - album maken - bijna doodgaan aan Lyme - album maken

Beetje een guilty pleasure van me. Nooit live gezien trouwens, dan schijnt niet bijster goed te klinken. Al kan dat in de loop der tijd natuurlijk wel ontwikkelen. Lang verhaal kort: stuur maar door!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
ben benieuwd of er veel afzeggingen komen en wat dan de vervangers worden.
maneskin heeft hun tour uitgesteld alleen laat de festivals tot nu toe nog wel door gaan.
Een tijdje geleden heb ik een overzicht gemaakt van artiesten die in gevaar komen. België, Spanje en Engeland geven duidelijk aan dat er deze zomer gewoon festivals zijn. Als andere Europese landen hier nu ook aan meewerken zou dat al iets schelen.

Hoe gek het ook klinkt maar hoe meer besmettingen er nu zijn hoe beter dat is voor de immuniteit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Een tijdje geleden heb ik een overzicht gemaakt van artiesten die in gevaar komen. België, Spanje en Engeland geven duidelijk aan dat er deze zomer gewoon festivals zijn. Als andere Europese landen hier nu ook aan meewerken zou dat al iets schelen.

Hoe gek het ook klinkt maar hoe meer besmettingen er nu zijn hoe beter dat is voor de immuniteit.
Ook Frankrijk lijkt het licht op groen te zetten.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Grappig. Wist niet dat die überhaupt nog muziek maakte!
Ik kwam onlangs deze nieuwe single van haar tegen en had dus totaal niet door dat het nieuw werk was tot ik de uploaddatum zag.
Die is qua sound en uiterlijk dus geen haar veranderd op 20 jaar, best komisch om te zien.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik kwam onlangs deze nieuwe single van haar tegen en had dus totaal niet door dat het nieuw werk was tot ik de uploaddatum zag.
Die is qua sound en uiterlijk dus geen haar veranderd op 20 jaar, best komisch om te zien.

Ik snap niet zo goed hoe je dit op je 37ste nog kan maken.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik snap niet zo goed hoe je dit op je 37ste nog kan maken.
Maar wat is het precies wat je niet vindt kunnen voor een 37-jarige? De tekst of het genre?

Om het op Pinkpop te betrekken, ik zat pas nog eens Through The Never te kijken en dat vind ik prima vermaak, maar dan kun je je net zo goed afvragen of het niet enigszins gênant is wat die mannen daar rond hun 50e aan het doen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Maar wat is het precies wat je niet vindt kunnen voor een 37-jarige? De tekst of het genre?

Om het op Pinkpop te betrekken, ik zat pas nog eens Through The Never te kijken en dat vind ik prima vermaak, maar dan kun je je net zo goed afvragen of het niet enigszins gênant is wat die mannen daar rond hun 50e aan het doen zijn.
Genre, maar die vergelijking met Metallica gaat niet op.
Lavigne maakt muziek die zowat gericht is op de jeugd, maar om dat op je 37ste nog te doen, vind ik ietwat gênant, ja. Metallica daarentegen maakt muziek gericht op allerlei leeftijdsgroepen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
De muziek van Lavigne is toch ook niet per definitie gericht op de jeugd? Eerder voor (jong)-volwassenen die met haar muziek zijn opgegroeid en op zoek zijn naar een nostalgie trip.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Genre, maar die vergelijking met Metallica gaat niet op.
Lavigne maakt muziek die zowat gericht is op de jeugd, maar om dat op je 37ste nog te doen, vind ik ietwat gênant, ja. Metallica daarentegen maakt muziek gericht op allerlei leeftijdsgroepen.
Wat een rare manier van denken.
Taylor Swift maakt ook de meeste muziek voor jongeren / tieners ze is nu ook al 32 en gaat nog niet stoppen. Hetzelfde kun je zeggen over een Justin Bieber….
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Wat een rare manier van denken.
Taylor Swift maakt ook de meeste muziek voor jongeren / tieners ze is nu ook al 32 en gaat nog niet stoppen. Hetzelfde kun je zeggen over een Justin Bieber….
Dat vind ik dan ook kostelijk :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
De muziek van Lavigne is toch ook niet per definitie gericht op de jeugd? Eerder voor (jong)-volwassenen die met haar muziek zijn opgegroeid en op zoek zijn naar een nostalgie trip.
Dat bedoel ik ook, maar speel dan die nummers tijdens je show. Kan me niet voorstellen dat velen op hun 35e (of zoiets) nog zitten te wachten op exact hetzelfde werk wat ze jaren geleden al heeft uitgebracht.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Nog gênanter is dan dat deze 40-plusser met zeer veel plezier naar Taylor Swifts platen luistert, en ook de nieuwe Lavigne leuk vindt.

En Metallica is natuurlijk gewoon ouwe lullenmuziek, waarbij het publiek die platen van 30-40 jaar geleden wil horen. Moest vooral aan Metallica denken omdat Ulrich in die film overkomt als die oom die op familiefeestjes te veel drinkt en dan foute moppen gaat tappen. Misschien voortaan maar in 2D kijken., is het wat minder in your face. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
er slingeren ondertussen wat aankondiging door europa...

benieuwd of Pinkpop morgen of in de loop van de week ook nog komt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
er slingeren ondertussen wat aankondiging door europa...

benieuwd of Pinkpop morgen of in de loop van de week ook nog komt?
ondertussen ook Anderson .Paak naar het Belgische festival Les Ardentes begin juli 2022...

die stond nog op het 2020 affiche van Pinkpop fyi
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken