Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ice nine kills aangekondigd 9 juni in de 013, nu moet een belgische datum toch niet ver af zijn
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Al ooit zoveel bands op 1 dag gezien voor een festival? Nieuw festival dan nog. Fyre2.0?

Hoe dan ook, prachtige lineup en heel veel bands die op socials al bevestigd hebben
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1642530910283.jpg
    FB_IMG_1642530910283.jpg
    253,9 KB · Weergaven: 22

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Al ooit zoveel bands op 1 dag gezien voor een festival? Nieuw festival dan nog. Fyre2.0?

Hoe dan ook, prachtige lineup en heel veel bands die op socials al bevestigd hebben
Zieke line-up voor 1 dag. Schoon volk tussen de kleine namen ook. Dat wordt hoofdpijn met het blokkenschema
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
3 stages 1 dag, uitgerekend heeft elke band 33 minuten. Ofwel openers 20 min, headliners 45 min? Dit kan toch alleen maar in het honderd lopen. 1 technisch probleem, 5 minuten vertraging in de soundcheck en je bent eraan voor de moeite


Denk wel dat het hoog aantal reacties en interesse op zo'n nostalgie trip als deze bookers aan het denken gaan zetten
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Lang niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ik zou My Chemical Romance ook best op GMM willen zien.
Ben het met jullie beide eens! I Prevail op RaR gezien en dat was een heerlijke show. En als Black Veil Brides op GMM kan staan dan My Chemical Romance ook hoor. Denk dat veel mensen daar blij van worden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Ben het met jullie beide eens! I Prevail op RaR gezien en dat was een heerlijke show. En als Black Veil Brides op GMM kan staan dan My Chemical Romance ook hoor. Denk dat veel mensen daar blij van worden.
Verschil met Black Veil Brides is dat Chemical Romance een veel te hoge spot inpikken, vrees zelfs dat ze die als headliner durven plaatsen.
Het is een kwestie van smaak natuurlijk maar ik zit daar absoluut niet op te wachten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Verschil met Black Veil Brides is dat Chemical Romance een veel te hoge spot inpikken, vrees zelfs dat ze die als headliner durven plaatsen.
Het is een kwestie van smaak natuurlijk maar ik zit daar absoluut niet op te wachten.
Headliner? Meh. Misschien in een constructie met 2 tot 3 andere grote namen eromheen zoals nu de zondag met Aerosmith, Deep Purple en Deftones. Ze gaan sowieso geen dag zelf dragen en met bijvoorbeeld Amon Amarth, Gojira en Behemoth ernaast zal er geen kip naar kraaien dat ze wat hoger staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Headliner? Meh. Misschien in een constructie met 2 tot 3 andere grote namen eromheen zoals nu de zondag met Aerosmith, Deep Purple en Deftones. Ze gaan sowieso geen dag zelf dragen en met bijvoorbeeld Amon Amarth, Gojira en Behemoth ernaast zal er geen kip naar kraaien dat ze wat hoger staan.
In Amerika dragen die major festivals als headliner, in Engeland ook.

In de rest van Europa en Australië lijken ze de sub top van de festivals te headliner.

Maar de grootste gemeenschappelijke deler is dat ze overal als headliner staan. Ik denk dus dat we mcr eerder moeten zien als een headliner van de Lokerse feesten.

Zelf zou ik het natuurlijk wel geweldig vinden als ze op Graspop zouden staan..
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Van mij mag BMTH ook wel een keer een main stage afsluiten eigenlijk. Zoals Parkway Drive, In Flames, Lamb of god dat allemaal hebben gedaan de laatste jaren. Weet dat ze niet de populairste band zijn hier, maar had een headline set gezien van ze op youtube en zag er best vermakelijk uit
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Het volgende Corona slachtoffer (al stelt de toelichting dat er meer speelt). Driemaal op Graspop gestaan.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Die hadden onderling ruzie volgens mij. Las ik ergens in een wrestling topic op Reddit. (Andy Williams is ook worstelaar)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
heel veel interne drama, dit zat er gewoon al heel lang aan te komen. geen covid slachtoffer dus.
Als we de zanger mogen geloven zat het er al sinds 2014 bovenhands op
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
Positieve noot voor mijzelf: ik was aan het rondkijken naar wat tournieuws en Night Ranger heeft nu naast een dag op Sweden Rock, ook een festival datum in Zwitserland in het weekend van Graspop. Rock The Ring in Hinwil. Op de vrijdag die al vol is op Graspop. Dus hopelijk een doortocht naar een van de andere dagen van Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
https://forum.festileaks.com/threads/corona-virus-en-concerten-festivals.788/post-213562
Schueremans told Pollstar that only 3,000 Friday tickets remained for Graspop Metal Meeting, scheduled to take place in the Belgian city of Dessel, June 16-19. For Rock Werchter, planned to take place in Werchter, Belgium, June 30-July 3, 18,000 of 146,000 multi-day and single-day tickets were still available at press time.

“I expect it to sell out by mid-February, and I’m hearing the same kinds of stories, especially in England, but also in the rest of Europe,” said Schueremans, who concluded, “we are finally at the end of the tunnel.”
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken