Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik neem aan dat we vandaag niets hoeven te verwachten? Eerder volgende week vrijdag?
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Zal inderdaad wel volgende week worden (nu is het nog kerstvakantie). Hopelijk laten ze (RW, maar ook de bands) zich niet afschrikken door de huidige epidemiologische situatie en kunnen we toch wekelijks extra uitkijken naar een mooie zomer!
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Normaal wacht RW altijd tot de week van Eurosonic Noorderslag om met een nieuwe reeks namen te komen. Maar tegenwoordig zijn het andere tijden natuurlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.463
Normaal wacht RW altijd tot de week van Eurosonic Noorderslag om met een nieuwe reeks namen te komen. Maar tegenwoordig zijn het andere tijden natuurlijk.
Of erna. Eigenlijk is het altijd leeg in Mechelen tijdens de kerstvakantie (enfin nu altijd, door het verplicht telewerken). Nu start dat terug rustig op. Tegen eind volgende week zijn de meesten terug aan het werk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Nu ook Roddy Rich naar Les Ardentes, doen ze daar fantastisch hoor qua line-up en qua hiphop weer een holletje meer voor RW imo.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.443
4.596
ik zie dat sleep token geboekt staat voor Mad cool, maakt dit hen dan meteen ook kanshebber voor werchter? Zijn trouwens niet beschikbaar tijdens graspop
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik heb de laatste dagen het nummer Scott Street van Phoebe Bridgers ontdekt, alweer zo'n fijn nummer. Haar muzikale vibe doet met heel erg aan Fink denken. Rustige opbouw, mooie climax met rijke instrumentatie. Ik ben benieuwd wat voor band ze meeneemt naar Werchter en in welke mate ze dezelfde muzikale 'volheid' ook live kan brengen. Ik wil haar zeker gaan zien, nu even hopen op geen vervelende clash!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Billie Eilish, Kanye West... en Harry Styles voor Coachella. Hier bij ons vult ie solo wel een Sportpaleis. Het is het soort type act waar ik niet per een ticketje zou kopen voor een zaalshow, maar als headliner/sub zou wel heerlijk zijn hoor. Herman? '23?
Ja ben ik het wel mee eens maar wel alleen als sub. Ben niet echt kapot van zijn latere singles maar zijn eerste werk qas echt goed.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ja ben ik het wel mee eens maar wel alleen als sub. Ben niet echt kapot van zijn latere singles maar zijn eerste werk qas echt goed.
Heeft een soort Bowie-allure die ik wel kan smaken tbh en schrijft ook nog eens degelijke pop songs (op The Fine Line staan wel een aantal heel leuke dingen). Z'n debuut (Kiwi, Sweet Creature, Sign of the Times, Woman..) heeft er ook een aantal.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.151
1.591
Heeft een soort Bowie-allure die ik wel kan smaken tbh en schrijft ook nog eens degelijke pop songs (op The Fine Line staan wel een aantal heel leuke dingen). Z'n debuut (Kiwi, Sweet Creature, Sign of the Times, Woman..) heeft er ook een aantal.

Hell...van mij mag hij het dit jaar al doen in het lege Faith no more slot.
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
The Wombats heeft een nieuwe EP uit met een aantal toffe nummers, ze zijn al sinds 2014 niet meer geweest (en toen heb ik ze moeten missen wegens dropkick murphys). Van mij zeker welkom, ik word altijd immens gelukkig van Let's Dance to joy Division! Hadden toen een spot om 14u in de Barn, denk niet dat ze sindsdien veel gegroeid zijn, maar kan volgens mij perfect ook op de main op dat uur. Ze zitten tot 17 juni in Australië, maar volgende festivaloptrendes zijn pas eind juli in de UK. Ideaal om nog een aantal Europese festivals mee te pakken tussenin :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Hell...van mij mag hij het dit jaar al doen in het lege Faith no more slot.
Dan zal er wat geshuffeld moeten worden denk ik. Weet niet of de man als derde laatste zou willen spelen.

Blijf m'n geld inzetten op Stormzy op die plek. Denk dat die nog te overtuigen is voor een iets 'lagere' plek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Die Coachella line-up wtf. Hoe straf is die.

Dát wordt dus Stromae z'n eerste echte show in x-aantal jaar, mooi. Hoop dat ie een mooie spot krijgt, want hij staat verdiend heel erg hoog op de affiche.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje en mattman

Lion

Support act
7 mrt 2017
756
1.554
Die Coachella undercard ziet er heel lekker uit. Maar de meeste sub-headliners vind ik zwakjes.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Die Coachella undercard ziet er heel lekker uit. Maar de meeste sub-headliners vind ik zwakjes.
Ja, heb ik ook. Toffe headliners, okay tweede lijn (zou daarvan echt alleen Phoebe Bridgers, Stromae, Run The Jewels en Danny Elfman zien) maar wel een enorm sterke undercard. Daarvan mag er heel veel door naar RW.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken