Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Beetje jammer wel, die kleine shows in februari. Is het nieuwe/spannende van 'hoe gaat zijn show eruit zien?' er wat af. Boutique als écht startpunt op een livepodium had wel mooier geweest.
Ik vind dat juist wel tof. Hopelijk in Afas de try-out en dan op Boutique zien hoe de complete show geworden is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Beide 90 minuten zou toch wel mogen? Vrees wel voor Gorillaz, dat ze een heel deel daglicht gaan meekrijgen.
In 2020 was dit de bedoeling:
  • 19u45-21u00: Ellie Goulding
  • 22u00-00u00: Taylor Swift
Dus maak er dan
  • 20u30-22u00: Gorillaz
  • 23u00-00u30: Stromae
van. Eventueel tot 1h, denk dat Editors zo laat speelden in 2018 (al hadden ze toen ook Kraftwerk), en de Stones tot 00h45. Staan ook nog geen openingstijden op de site, meestal staat er wel iets op van dan gaan de poorten open tot... Maar nu nog niets.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Jaaaa zeker weten! Heel benieuwd naar de settijden (lekker op de zaken vooruitlopen) ook. Stromae zal wel de laatste van de dag spelen? Hopelijk lekker laat, want Gorillaz in het daglicht is ook maar sneu.

Hopelijk mag Gorillaz beginnen bij een ondergaande zon en gaat het festival gewoon tot laat door.

Ik blijf de hoop nog hoog houden voor een Angéle of Dua Lipa als derde grote naam aangevuld dan met een undercard met Little Simz, De La Soul en Arsenal.

Dat zou een memorabel dagje opleveren.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Hopelijk mag Gorillaz beginnen bij een ondergaande zon en gaat het festival gewoon tot laat door.

Ik blijf de hoop nog hoog houden voor een Angéle of Dua Lipa als derde grote naam aangevuld dan met een undercard met Little Simz, De La Soul en Arsenal.

Dat zou een memorabel dagje opleveren.
Dan zou ik zeggen, Dua Lipa. Angele krijgt haar moment op RW23.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
  • 20u30-22u00: Gorillaz
  • 23u00-00u30: Stromae
Oef, dat is Gorillaz volledig in het licht, aangezien het pas om half 11 donker is. Is dat niet wat raar voor een act die zo hard draait rond het visuele?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Oef, dat is Gorillaz volledig in het licht, aangezien het pas om half 11 donker is. Is dat niet wat raar voor een act die zo hard draait rond het visuele?
Later dan 1h zie ik ze het niet doen. Dus je kan nog een half uur schuiven of knabbelen aan de maestro zijn settijd.
Dua Lipa is toch gewoon Pukkelpop? En zij gaat echt niet onder én Stromae én Gorillaz spelen hoor!
Ik kies maar 1 van de 2 uit, uit de post van Parelconfituur he, chill he! En waarom pukkelpop als haar europese tour data heeft tot begin juli?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Oef, dat is Gorillaz volledig in het licht, aangezien het pas om half 11 donker is. Is dat niet wat raar voor een act die zo hard draait rond het visuele?

Ik vond dat visuele in 2018 wel nog meevallen. Een fijne videowall met de animatie op, maar ik was te druk bezig met Albarn en de rest van die bende op het podium om hard te focussen op de visuals. Wat een performance was dat.
Dua Lipa is toch gewoon Pukkelpop? En zij gaat echt niet onder én Stromae én Gorillaz spelen hoor!

Net zoals Faith no more niet onder 21 Pilots of Imagine Dragons zou spelen? Zelfs onder Stromae en Gorillaz zou Dua nog voor het grootste publiek dat ze in Belgie al ooit gestaan heeft optreden. Dat in combinatie met de reputatie van Werchter en het gekke jaar dat 2022 moet worden qua concerten doet me voorlopig niks uitsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Zondagavond gaan ze het in elk geval nooit langer rekken dan 01u. Stromae zal wel om 23u30 starten.

Zowel Oscar als Bazart moeten nog hun plekje krijgen op 1 van de Werchter festivals overigens.

Ahja en Dua Lipa is normaal Pukkelpop inderdaad.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zowel Oscar als Bazart moeten nog hun plekje krijgen op 1 van de Werchter festivals overigens.
Waarom? Als er nu twee acts zijn die je op elke Belgische braderie kwijt krijgt, dan zijn het zij wel...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Beetje jammer wel, die kleine shows in februari. Is het nieuwe/spannende van 'hoe gaat zijn show eruit zien?' er wat af. Boutique als écht startpunt op een livepodium had wel mooier geweest.

Sowieso benieuwd naar de verkoop van zowel Boutique als TW Classic.
Tot zover dus "die allereerste show is voor ons van TW/RW" lol.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Zondagavond gaan ze het in elk geval nooit langer rekken dan 01u. Stromae zal wel om 23u30 starten.

Zowel Oscar als Bazart moeten nog hun plekje krijgen op 1 van de Werchter festivals overigens.

Ahja en Dua Lipa is normaal Pukkelpop inderdaad.
Wou net vragen dat dit toch vreemd is gezien de data. Maar artiesten en het updaten van hun website gaan dus niet samen, op haar site staat niets verder dan Roskilde (en de AUS tour) en toen viel me Sziget te binnen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
De capaciteit van Paleis 12 al eens gegoogled? Try-out.. lol.

....Het gaat om avant premieres voor een beperkt publiek, zo staat het letterlijk in de omschrijving., dat lijkt me zowat de defenitie van een try out.....LOL!
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Stromae zijn agent is trouwens Jan Digneffe, degene die live nation verlaten heeft om de Belgische skorpio op poten te zetten. Dat verklaart ook een aantal zaken…

Op de show van Oscar in de AB waren heel wat Live Nation prominenten aanwezig, en ook Bazart verkocht goed…
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Stromae zijn agent is trouwens Jan Digneffe, degene die live nation verlaten heeft om de Belgische skorpio op poten te zetten. Dat verklaart ook een aantal zaken…

Op de show van Oscar in de AB waren heel wat Live Nation prominenten aanwezig, en ook Bazart verkocht goed…
Zonde zonde zonde ? . Dan liever op RW, daar vallen ze makkelijker te omzeilen dan op WB of TW.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Stromae misschien 5 kwartier ipv anderhalf uur. Op RW14 speelde hij precies 1 uur. Voor 22 lijkt mij wel dat hij wat langer speelt.

Maar zoiets zou je dan kunnen krijgen:

21:30 - 23:00 uur Gorillaz (?onder 22:00 uur)
23:45 - 1:00 uur Stromae
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
....Het gaat om avant premieres voor een beperkt publiek, zo staat het letterlijk in de omschrijving., dat lijkt me zowat de defenitie van een try out.....LOL!
Kan ook te maken hebben om het coronaproof te laten doorgaan; "and seats are limited.". Zal zittend doorgaan. Lijkt me heel erg vreemd om zo'n giga zalen af te huren om er dan te zitten met slechts 300 man ofzo, niet?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Kan ook te maken hebben om het coronaproof te laten doorgaan; "and seats are limited.". Zal zittend doorgaan. Lijkt me heel erg vreemd om zo'n giga zalen af te huren om er dan te zitten met slechts 300 man ofzo, niet?
Is wel gemakkelijker om mee te fluctueren indien er verstrengt wordt of versoepeld. Je kan intiem in verkoop gaan er later dan wel enkele 100en bij gooien als alles goed lijkt te gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken