ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wat een goeie line up zeg! Stuur jack white, stormzy en London grammar maar naar Pinkpop of RW!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ja, helemaal waar. Dan gaat die inderdaad waarschijnlijk niet meer komen ook.

Zou me niets verbazen als Springsteen uiteindelijk 2022 helemaal niet tourt. Opmerkelijk allemaal.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik lees op Efest nu ook

Jack White, Stormzy, London Grammar, Modest Mouse , mura masa, Two Door Cinema Club, Guitarricadelafuente and more wrap up Mad Cool Festival 2022 so we can #ShineAgain #MadCool2022
Dan zal dit de volledige lineup wel zijn zeker?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ja, helemaal waar. Dan gaat die inderdaad waarschijnlijk niet meer komen ook.

Zou me niets verbazen als Springsteen uiteindelijk 2022 helemaal niet tourt. Opmerkelijk allemaal.
Het enige wat vaker verandert dan jouw standpunt mbt Bruce zijn de tourplannen zelf van Bruce. :ROFLMAO:
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik kan wel zeggen dat dit de beste line up van 2022 is voor mij! (tot nu toe)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Je gaat van 'Bruce komt niet', naar 'nog niet aangekondigd' naar 'goeie reden om aankondiging uit te stellen' naar 'ow dan komt hij niet meer' in een kwestie van minuten. :ROFLMAO:
Oh zo. Had Bruce vandaag sowieso niet verwacht maar had toen ik op de namen reageerde nog niet gelezen dat dit de volledige lineup was. Vooralsnog was die Eventim Tweet samen met de Mad Cool en TW geruchten de enige reden om aan te nemen dat die zou gaan touren toch? Mad Cool valt nu (ondanks al die Boss hints) volledig af. Dan is het of aannemelijk dat de touraankondiging wordt uitgesteld of dat de tour niet doorgaat. Dat Mad Cool hem niet meer heeft na al die hints doet het laatste vermoeden.

Lang verhaal kort: Heb echt geen idee meer maar hoop nog enorm dat hij komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken