Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hadden al een Belgische show gepland. Benieuwd waar LN hen zal zetten. Vorst? Al begint het wel tijd te worden om die zaalshow aan te kondigen.

Er zal trouwens 20(!) jaar zitten tussen hun vorige (2002) en volgende (2022) Belgische show. Over blauwe ballen gesproken.
Opnieuw de AB. :LOL:

Zal wel Lotto Arena worden, denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Opnieuw de AB. :LOL:

Zal wel Lotto Arena worden, denk ik.
Zou mooi zijn, maar zoals Timmetje zegt: hun enige Europese zaalshow volgend jaar dan.

Zie ze ook niet meer touren bij ons in 2023 (of de jaren erna). Voelt aan als nu of nooit.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Het zou wel een typische Werchter dick move zijn om er morgen vlak na de prijsverhoging een pakketje uit te gooien. Dus ik verwacht niks vandaag,maar wel in blijde verwachting van hopelijk wat goeie tentnamen op zaterdag om me iets beter te voelen dat ik allicht 125 euro voor Phoebe zal neertellen ?
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Dick move vind ik een groot woord. Ze geven een maand de tijd om je ticket te kopen aan de huidige prijs (wat voor zover ik weet geen enkel ander festival gedaan heeft) en bovendien hebben ze in die maand toch nog heel wat extra namen aangekondigd. (Mogelijk) al je headliners bekend gemaakt hebben voor je prijsverhoging vind ik nogal meevallen qua dick move. :)
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Dick move vind ik een groot woord. Ze geven een maand de tijd om je ticket te kopen aan de huidige prijs (wat voor zover ik weet geen enkel ander festival gedaan heeft) en bovendien hebben ze in die maand toch nog heel wat extra namen aangekondigd. (Mogelijk) al je headliners bekend gemaakt hebben voor je prijsverhoging vind ik nogal meevallen qua dick move. :)
Helemaal mee eens, meerdere keren voorspeld dat we geen nieuws zouden krijgen over de prijsverhoging, maar ze hebben het heel netjes aangepakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dick move vind ik een groot woord. Ze geven een maand de tijd om je ticket te kopen aan de huidige prijs (wat voor zover ik weet geen enkel ander festival gedaan heeft) en bovendien hebben ze in die maand toch nog heel wat extra namen aangekondigd. (Mogelijk) al je headliners bekend gemaakt hebben voor je prijsverhoging vind ik nogal meevallen qua dick move. :)
Ik sprak in voorwaardelijke wijs moesten ze morgen iets aankondigen. Ik verwacht zowel vandaag als morgen geen aankondiging (iig denk ik pas in 2022 weer).

Maar tocj vind ik dat de manier van prijsverhoging te veel met de mantel der liefde bedekt wordt. Mij niet gelaten dat je je prijs verhoogt,maar zorg er dan voor dat je ofwel eerst iedereen terugbetaalt en vervolgens verhoogt ofwel gewoon een letterlijke kopie van de line-up hebt waarvoor mensen tickets gekocht hebben, zodat mensen kunnen beslissen vóór de prijsverhoging. Nogmaals, waar kunnen Kendrick, Strokes en Taylor fans met hun vouchers terecht dit jaar en volgend jaar? Ik zie vrij veel berichten van fans met Taylor vouchers die oprecht niet weten waar ze ermee naar toe moeten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik sprak in voorwaardelijke wijs moesten ze morgen iets aankondigen. Ik verwacht zowel vandaag als morgen geen aankondiging (iig denk ik pas in 2022 weer).

Maar tocj vind ik dat de manier van prijsverhoging te veel met de mantel der liefde bedekt wordt. Mij niet gelaten dat je je prijs verhoogt,maar zorg er dan voor dat je ofwel eerst iedereen terugbetaalt en vervolgens verhoogt ofwel gewoon een letterlijke kopie van de line-up hebt waarvoor mensen tickets gekocht hebben, zodat mensen kunnen beslissen vóór de prijsverhoging. Nogmaals, waar kunnen Kendrick, Strokes en Taylor fans met hun vouchers terecht dit jaar en volgend jaar? Ik zie vrij veel berichten van fans met Taylor vouchers die oprecht niet weten waar ze ermee naar toe moeten.
Hadden die mensen niet beter gewoon hun geld terug kunnen vragen toen ze die optie kregen? Want verwachten dat dezelfde headliners / je favorieten er allen een jaar later weer staan is ook wel een tikkeltje naïef. Je kiest imo voor het festival in zo'n geval, niet perse de headliners.

En wellicht dat ze 2023 meer geluk hebben en er meer headliners in hun straatje staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Hadden die mensen niet beter gewoon hun geld terug kunnen vragen toen ze die optie kregen? Want verwachten dat dezelfde headliners er allen een jaar later weer staan is ook wel een tikkeltje naïef. Je kiest imo voor het festival in zo'n geval, niet perse de headliners.

En wellicht dat ze 2023 meer geluk hebben.
Dus jij denkt dat mensen bv tickets kopen voor Boutique gewoon omdar het boutique is en neit omdat Taylor er bv staat? Voor dagtickets vind ik dit geen terechte redenering, die worden vaker voor een bepaalde naam gekocht dan voor het 'festival'. Terugbetaling is overigens nooit 'echt' een optie geweest.

'Wellicht in 2023' kan je natuurlijk niet zomaar op rekenen. Als je ziet op welke weg ze dit jaar zitten ... Hoogstens Taylor zie ik terugkeren naar Boutique.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Mensen hadden toch de optie om hun geld terug te vragen toen Boutique, Werchter en Classic gecanceld werd? Of konden ze echt alleen voor een omwisseling kiezen? Want in dat geval gaat mijn comment inderdaad niet op. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken