Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik ben er nog niet doorheen gekomen. Heb volgens mij ook nog nooit eerder voor BKS in de wachtrij gestaan dus ik ben benieuwd.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Had de tickets om 9.02 al afgerekend. Alleen dat nieuwe 'claim' systeem naderhand was vrij verwarrend, maar nu heeft ook iedereen van onze groep zijn ticket in de mailbox.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en mattman

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Ik heb de tickets binnen, melden ze daarna doodleuk dat ze op naam gezet moeten worden. Wait, what?

Ik heb dus 10 Friends tickets gekocht en die moet iedereen zelf met een BKS account op z'n eigen naam gaan zetten. wtf... Had dat niet even van tevoren gemeld kunnen worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en mattman

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Die van mij zijn ook aangekomen. Wel een vreemd claimsysteem inderdaad... door de lay-out kon ik ook niet goed lezen wat ik overal ingevuld had, maar het is dus wel gelukt. Nog 193 dagen tot The Strokes.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Fijn te horen dat velen geslaagd zijn! Helaas zit een weekend er voor mij niet in, anders had ik ook zeker gebruik gemaakt van de presale. Gelukkig wel een ander forumlid hiervan kunnen voorzien. Hopelijk zit tzt nog een dagje bks erin!
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Accomodatie is hier ook vrij makkelijk gelukt. Sommige huisjes zijn uitverkocht, maar zijn er nog best veel over
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Edit: Kale comment niet gezien. Die was wel grappig ja. :p

Verwachten jullie dat BKS uitverkoopt straks?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bijzonder dat pre-sale tickets uit kunnen verkopen, als er om 12.00 toch weer kaarten in de verkoop gaan. Ik had het begrepen als de early birds goedkoper zijn, zoals bij LGW. Dan begroot je een bepaald gedeelte early birds. Heel benieuwd hoeveel tickets er om 12.00 nog in de verkoop gaan, maar het lijkt wel uit te gaan verkopen deze week.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken