Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
SOAD zie ik wel gebeuren, de rest eigenlijk niet, omdat ze daarvoor toch iets breder moeten programmeren en het lijkt er niet op dat daar ooit nog verandering in gaat komen.
Als A perfect circle kan, dan Tool ook wel lijkt me. Kan me niet voorstellen dat die niet op de wishlist van de organisatie staat

RATM/Prophets of rage, lijkt me toch ook een must have voor een metal festival. Al touren die niet heel regelmatig en zal Werchter ze ook wel willen, dus geen idee of het ooit zal gebeuren.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
165
234
Ik verwacht Slipknot wel als één van de headliners in 2023. Aangezien ze komend jaar geen festivaltour doen in Juni, maar wel in Augustus zie ik ze wel weer verschijnen in het festivalseizoen van juni 2023. Al is dat niet echt ergens op gebaseerd.
Je zit denk ik toch aardig goed,Knotfest Japan is nu naar 2023(!!) gezet ?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
als we het dan toch over 2023 hebben, kun je 1 naam al wel bijna voor graspop invullen: iron maiden de senjutsu tour.
vr. slipknot - gojira
za. nightwish - ghost
zo. iron maiden - ???
:ROFLMAO: gebaseerd op niks !!!

maar eerst op naar juni 2022. ? (zonder doom te denken )
Oh god. Doe Judas Priest er dan ook maar bij met de 55 jarige anniversary show.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Hopelijk
als we het dan toch over 2023 hebben, kun je 1 naam al wel bijna voor graspop invullen: iron maiden de senjutsu tour.
vr. slipknot - gojira
za. nightwish - ghost
zo. iron maiden - ???
:ROFLMAO: gebaseerd op niks !!!

maar eerst op naar juni 2022. ? (zonder doom te denken )
Maiden zal wel 2023 een senjutsu zaal tour doen hopelijk
als we toch aan het doom denken zijn, stel je voor dat Kiss weer terug komt. Within temptation heeft er tegen die tijd ook al 4 jaar niet gestaan.
Wat denken jullie van het rijtje headliners:
Kiss, Slipknot, Within Temptation
Voor de vernieuwing.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Even iets anders, Leprous gooit tig shows van hun huidige tour om om die tour maar door te laten gaan. Dat getuigt toch van veel klasse van hun kant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
van mij mag maiden altijd komen, en met dat doom denken bedoelde ik meer 2022 en dat klote virusje dat er nog steeds is !!
2 jaar achter elkaar vind ik toch een beetje te veel van het goede. Zeker voor een headliner
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
als we het dan toch over 2023 hebben, kun je 1 naam al wel bijna voor graspop invullen: iron maiden de senjutsu tour.
vr. slipknot - gojira
za. nightwish - ghost
zo. iron maiden - ???
:ROFLMAO: gebaseerd op niks !!!

maar eerst op naar juni 2022. ? (zonder doom te denken )
Mijn gok voor 2023:

Vr.: Scorpions - Evanescence
Za.: Heilung - Limp Bizkit
Zo.: KISS - Within Temptation

 
  • Haha
  • Verdrietig
Waarderingen: rhcp en nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
als we dan toch gokjes doen gebaseerd op niks voor graspop 2023 zijn hier mijn gokjes.

VR: slipknot - nightwish
ZA: Tool - ghost
ZON: motley crue - within temptation
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Maar zonder gekheid, Slipknot is natuurlijk wel een redelijk veilige gok voor 2023.
Ook bands als SOAD of RATM zijn mogelijkheden, mochten zij dan nog steeds actieve plannen hebben.
Rammstein of Guns N' Roses zouden wel weer eens kunnen, en zelfs Metallica sluit ik niet volledig uit in een post-Werchter jaar én een grotere/efficiëntere locatie (het zal er ooit wel eens van komen, toch?).

Andere grote(re) namen die zeer aannemelijk zijn voor 2023:
Nightwish, Sabaton, Ghost, Disturbed, Epica, Gojira, Amon Amarth, Lamb Of God, In Flames, Arch Enemy, Behemoth, Parkway Drive, Alter Bridge, Saxon, en toch ook wel enkele namen uit vorige reactie.. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik hoop op SOAD/RATM/Tool als nieuwe headliner, al komen die waarschijnlijk eerder terecht op Werchter hoop ik dat ze op één of andere manier op Graspop terecht komen door een overschot daar ofso.
Guns n Roses mogen van mij wegblijven, vooral omdat ze de plek innemen van 2 headliners.

Slipknot is inderdaad wel de veiligste gok voor de headliners van 2023
Andere grote(re) namen die zeer aannemelijk zijn voor 2023:
Nightwish, Sabaton, Ghost, Disturbed, Epica, Gojira, Amon Amarth, Lamb Of God, In Flames, Arch Enemy, Behemoth, Parkway Drive, Alter Bridge, Saxon, en toch ook wel enkele namen uit vorige reactie.. ;)
Verwacht inderdaad veel van deze namen wel op de line up. Zou fijn zijn om weer wat hardere metal bovenaan de line up te hebben met iets van Amon Amarth, Parkway Drive, Lamb of god, Behemoth, In flames als aflsuiter van ms2 op één van de dagen
Disturbed zal inderdaad in 2023 ook eindelijk hun tour weer eens komen inhalen van 2020. Zullen ook een hoge plek krijgen verwacht ik
Saxon verwacht ik niet aangezien ze er komend jaar al staan

Wat denken jullie van die XL editie? Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als er volgend jaar weer veel bands touren en het hierdoor weer 4 dagen wordt, of dat het gewoon permanent een 4 daags festival wordt. Vooral als je iets van een GnR of Metallica kan krijgen zijn dan zijn de 4 dagen al snel vol en uitverkocht.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Ik hoop op SOAD/RATM/Tool als nieuwe headliner, al komen die waarschijnlijk eerder terecht op Werchter hoop ik dat ze op één of andere manier op Graspop terecht komen door een overschot daar ofso.
Guns n Roses mogen van mij wegblijven, vooral omdat ze de plek innemen van 2 headliners.

Slipknot is inderdaad wel de veiligste gok voor de headliners van 2023

Verwacht inderdaad veel van deze namen wel op de line up. Zou fijn zijn om weer wat hardere metal bovenaan de line up te hebben met iets van Amon Amarth, Parkway Drive, Lamb of god, Behemoth, In flames als aflsuiter van ms2 op één van de dagen
Disturbed zal inderdaad in 2023 ook eindelijk hun tour weer eens komen inhalen van 2020. Zullen ook een hoge plek krijgen verwacht ik
Saxon verwacht ik niet aangezien ze er komend jaar al staan

Wat denken jullie van die XL editie? Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als er volgend jaar weer veel bands touren en het hierdoor weer 4 dagen wordt, of dat het gewoon permanent een 4 daags festival wordt. Vooral als je iets van een GnR of Metallica kan krijgen zijn dan zijn de 4 dagen al snel vol en uitverkocht.
Zou mij ook niets verbazen als GMM uiteindelijk (niet per se al vanaf volgend jaar) permanent 4-daags wordt, zeker als volgend jaar weer een succes wordt.

Saxon was foutje idd, vergeten dat ze er nog opstonden..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ja, man. Daar schrik ik wel van. Had de kaartjes verkocht om naar Avatar te kunnen in 013. Deze show is weer met potlood in mijn agenda verschenen nu.
Je bent ook echt nergens meer zeker van in deze tijd. Zit daar ook wel een beetje mee te kloten, jammer genoeg. Wel blij dat je nu wel kan (al zal ie misschien wel weer verplaatst wordt).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Je bent ook echt nergens meer zeker van in deze tijd. Zit daar ook wel een beetje mee te kloten, jammer genoeg. Wel blij dat je nu wel kan (al zal ie misschien wel weer verplaatst wordt).
Dapper dat ze hem verplaatsen naar een wintermaand. Ik ben er inderdaad nog niet zo zeker van dat we volgende winter van dit gepruts verlost zijn.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Gisteren tickets gekocht voor Avatar in 013 op vrijdag 4 maart.
Aangezien ik ook al kaarten had voor Beast In Black in 013 op 6 maart, heb ik er maar gelijk een weekendje Tilburg van gemaakt (op zaterdag dan maar een avondje Little Devil, altijd gezellig).
En op maandag dan gelijk door naar Keulen voor Bloodywood. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken