Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Morgen komen de Lokerse Feesten ook met namen om 8u. Ik zie wel een aantal interessante namen die daar gekaapt kunnen worden en dus niet naar RW komen. Ik denk dan zo snel aan Gojira (metaldag), Sting, Michael Kiwanuka, Jerry Cantrell, The Hives, Charlotte De Witte...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Grappig hoe Michael Kiwanuka hier intussen aan zowat elk festival in Belgie gekoppeld werd, terwijl Jimmy al meermaals aangaf dat hij gewoon terugkeert naar RW.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Morgen komen de Lokerse Feesten ook met namen om 8u. Ik zie wel een aantal interessante namen die daar gekaapt kunnen worden en dus niet naar RW komen. Ik denk dan zo snel aan Gojira (metaldag), Sting, Michael Kiwanuka, Jerry Cantrell, The Hives, Charlotte De Witte...
Of gewoon 1 naam die er eigenlijk ook al ging staan de vorige edities ?‍♂️
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Of gewoon 1 naam die er eigenlijk ook al ging staan de vorige edities ?‍♂️
Agnes Obel ging er ook staan en wordt verplaatst naar Gent Jazz. Placebo wordt ook naar TW Classic gebracht en er zullen vast nog wel volgen. Niet alles wordt 1 op 1 herhaald toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Lorde - Gorillaz - Stromae zou echt wel een topaffiche zijn zeg.
Of ze kan ook nog op zondag staan.. Denk dat de andere dagen vrijwel vol zullen zitten (Disclosure komt er wss wel nog bij op de donderdag na Beck).

Vond 't eigenlijk ook een beetje vreemd dat ze gisteren echt meteen al die barn-headliners én een sub naar buiten gooiden? Andere jaren is er een aparte aankondinging ofzo en nu.. niet? Mij hoor je niet klagen overigens, lang genoeg gewacht maar bedoel..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Had Wilco al Europese data bevestigd voor 2022? Met DTRH op de planning kunnen we hen ook noteren voor een terugkeer.

Overigens benieuwd of ze TWOD op maandag lossen, of er toch gewacht wordt ihkv die show in Sportpaleis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Had Wilco al Europese data bevestigd voor 2022? Met DTRH op de planning kunnen we hen ook noteren voor een terugkeer.

Wilco heeft enkele data in Europa tussen 13/06 en 27/06. Voorlopig dus nog perfect mogelijk voor Werchter. Dat is voor mij (buiten The Strokes die ik totaal niet meer zie komen) toch de naam die ik het liefst zie terugkeren van de voorbije geannuleerde edities! :)

[Kleine correctie]: met DTRH komt er dus nog één datum na 27/06 bij, geen idee of er al geweten is welke dat wordt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Wilco en The War on Drugs nu toch wel zo goed als zeker voor RW! Dit maakt mij wederom een blij man. Whispering Sons mogen van mij ook zeker terugkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Viel me inderdaad ook op! Is niet verkeerd want Twenty One Pilots wil ik nog wel meepakken en kan daarna mooi vroeg mn tent weer in.
Weet niet of je meteen daar deze conclusie aan kan verbinden. De “grootste” naam staat als eerste, maar dat hoeft niet de afsluiter te zijn.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
158
84
Wilco en The War on Drugs nu toch wel zo goed als zeker voor RW! Dit maakt mij wederom een blij man. Whispering Sons mogen van mij ook zeker terugkeren.
Waarom denk je dit? Ik hoop zeer met je mee! Maar waarom zou dit nu zo goed als zeker zijn?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ben benieuwd of er nog mensen op dit forum zijn die na de eerste bekendmaking van DTRH en BKS kiezen voor 1 van deze festivals ipv Werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken