Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
O the killer hebben zat goede nummers imo hoor, maar de show was wel erg veel las vegas. En ik kan best wat bombast hebben (vond de laatste keer Muse bv prima te pruimen).

Pro tip: vergeet je zonnebril niet op te zetten, want als Brandon lacht dan wordt je anders verblind.

Ze staan er overigens niet als sub, maar als coheadliner. Zullen toch wel 1 1/2 uur krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Wat hier nog niet benoemd is, is dat die laatste twee albums van The Killers allebei ook echt niet verkeerd zijn. Zeker die laatste vond ik goed. Allebei pas in de afgelopen twee jaren uitgekomen. Wordt dus zeker niet dezelfde show als in 2018.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Helaas weer the Killers.
We zaten in 2018 in de avond wel lekker vroeg bij onze tent, dat scheelde weer.

Denk dat het ook moeilijk is voor Werchter om bands te vinden die als sub willen staan of als eerste van de 2 bands als er een ccoheadlineconstructie is. Denk dat the Killers weer schappelijk zijn door dat te accepteren. Denk niet dat the Strokes hier genoegen mee hadden genomen.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Wat hier nog niet benoemd is, is dat die laatste twee albums van The Killers allebei ook echt niet verkeerd zijn. Zeker die laatste vond ik goed. Allebei pas in de afgelopen twee jaren uitgekomen. Wordt dus zeker niet dezelfde show als in 2018.
Ik vond die wel verkeerd, maar dat is mijn mening natuurlijk
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
:( ik wordt er niet echt vrolijk van. Ik vond het in 2018 verschrikkelijk en had hier echt hard op the Strokes gehoopt. Kom op Werchter, zorg ervoor dat ik geen spijt krijg van het vasthouden van mijn kaartjes!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Maar waar staan de Strokes dan volgend jaar in ons land... Als RW ze niet heeft, wie dan wel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Net over de grens in Hilvarenbeek.... Hopelijk.....
En anders zul je naar Primavera of Berlijn moeten
Hoop hartelijk met je mee!

Maar België is nog iets langer geleden. Waar ze ook staan in België, het gaat 20 jaar geleden zijn dat zie hier het laatst stonden. Over blauwe ballen gesproken als je fan bent.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
(TWOD) - PJ
(QOTSA) - Metallica
FNM - TOP - ID
The Killers - RHCP.

Qua affiche kan het wel tellen. Typische Werchternamen, atypisch dat ze er samen opstaan.
Giga benieuwd naar de undercard, de toplijn is been there done that. Maar daarom ook niet slecht.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
(TWOD) - PJ
(QOTSA) - Metallica
FNM - TOP - ID
The Killers - RHCP.

Qua affiche kan het wel tellen. Typische Werchternamen, atypisch dat ze er samen opstaan.
Giga benieuwd naar de undercard, de toplijn is been there done that. Maar daarom ook niet slecht.
Dit lijkt het mij ook te worden, en Royal Blood ergens nog als 3de laatst.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
main square kondigt overigens aan 25 november, is niet meer als vroeger, maar ze boeken wel nog wat samen
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
main square kondigt overigens aan 25 november, is niet meer als vroeger, maar ze boeken wel nog wat samen

Main Square is voor mij toch echt vergane glorie. Veel Franse acts en electro en dan een headliner van niveautje Macklemore.

Wat The Killers betreft heb ik gemengde gevoelens. Enerzijds het "weeral??" gevoel en het idee dat ik echt gewoon veel liever The Strokes had gezien, anderzijds...he, het kon erger. Ik ga niet hypocriet zijn, als er niks spannend in de tenten staat ben ik gewoon aan het meezingen van I got soul, but i'm not a soldier!!. Die kerels hebben best een aantal fijne festivalnummers.

Aan de reacties op socials te zien is het grote publiek ook enthousiaster over deze aankondiging dan wij hier, dus commercieel gezien zijn ze sowieso aan het knallen.

Dit zijn gewoon..met uitzondering van Faith no more misschien, allemaal bands die vlot een Sportpaleis vullen. Gooi daar nog wat Lotto Arena's en Vorst Nationaals onder en je hebt idd een stacked line up.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Pixies - TWOD - Pearl Jam
... - QOTSA - Metallica
FNM - ID - 21P
Royal Blood - The Killers - RHCP
Bij die ... kan ik niet echt op iets komen momenteel met wat er tourt en past
En hopen op een sterk dagprogramma natuurlijk
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
liam gallagher GIF by Glastonbury Festival 2017

Al zou ik Royal Blood en Liam Gallagher dan wel wisselen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken