Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Equal Idiots? Dat is meer een crowdpleaser dan Brutus denk ik. Brutus verdient ook gewoon een tent en geen main in mijn ogen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Greta Van Fleet tourt in Amerika als support mee met Metallica. Ook hier op dezelfde dag?

? - Brutus - Frank Carter - Maneskin - GVF - QOTSA - Metallica

Een dagje vol gitaren, waarmee je noch de Stubru-luisteraar noch de Metallicafans voor het hoofd stoot.
Is Frank Carter überhaupt wel nog wat? IDLES idd op die plek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Was die al ergens aangekondigd in Europa?
Nauwelijks, maar ik veronderstel dat er nogal wat festivals (vooral in de VS) zijn die Scott hadden gepland aangezien hij een nieuwe plaat Utopia komend jaar zou uitbrengen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Khruangbin met een afwas show, maar geen Belgische datum. Ook Bonobo een tijdje geleden die België overslaat. Raar wel, maar misschien zien we hen terug op één van onze festivals?
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.468
Khruangbin met een afwas show, maar geen Belgische datum. Ook Bonobo een tijdje geleden die België overslaat. Raar wel, maar misschien zien we hen terug op één van onze festivals?
Lijkt me logisch. Khruangbin kreeg ook al hoge spot op RW2021 normaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Weinig fans van Bring me the horizon hier maar waar zouden ze staan dit jaar? Rock Werchter of Pukkelpop 2022?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
The Killers zakken op zondag 3 juli af naar het Festivalpark. De avontuurlijke indierockers uit Las Vegas hebben over de jaren heen een karrenvracht aan straffe songs bij mekaar geschreven én zijn een geweldige live band. Een greep uit hun grootste hits: “Somebody Told Me”, “When You Were Young”, “Read My Mind”, “Human”, ”Run For Cover” en recent nog “Dustland”. Topingrediënten voor een feestje op Rock Werchter! The Killers staan voor afsluiter Red Hot Chili Peppers op de Main Stage. Feest na feest. In Werchter kan dat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken