Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Allez we gaan van geruchten over Bruce Springsteen naar Imagine Dragons.. Kat in een zak zeg ?
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Ik denk dat de organisatie zoveel mogelijk probeert te verdienen.
Bruce Springsteen verkoopt een dag Boutique of Classic wel uit.
Ook de reden dat ze geen 5e dag hebben gedaan volgens mij.
De 4 dagen verkopen wel, plakken ze er een vijfde aan vast, kunnen
ze niet al te veel daarvoor vragen aan de mensen die reeds een ticket hebben gekocht.
Tenzij je nog the stones achter de hand hebt om.op classic te zetten
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Niet zo mijn ding. Maar wel absoluut te verwachten natuurlijk. En samen met Twenty One Pilots de tweede 'jonge' band aan de bovenkant van de affiche. Niks mis met deze naam.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Denk dat we imagine dragons , queens of the stone age en Interpol nu wel knn verwachten op werchter.
Crowded house weer op classic wrs
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Vreemd, had ID erbij verwacht op zondag, met dan de terugkeer van Kendrick/Gorillaz op zaterdag. Benieuwd wat ze voor RHCP van plan zijn dan.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Het is dus het horrorscenario geworden waar ik voor vreesde ?. Slechtste headlinerset van de laatste 10 jaar ofzo voor mij.
Vind dat nog wel meevallen met Metallica en Pearl Jam.

Benieuwd wat we op werchter krijgen voor Pearl Jam, mag iets meer zijn dan royal blood
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Jullie boekten de voorbije maanden vol vertrouwen tickets om of kochten tickets voor Rock Werchter 2022 die nog steeds geprijsd waren zoals in 2020. Wij worden echter met snel stijgende kosten geconfronteerd en zien ons genoodzaakt om vanaf 1 december de ticketprijzen te verhogen tot 266 euro voor een combiticket en 125 voor een dagticket. De ticketprijzen zijn steeds inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage. Voor wie zijn/haar ticket reeds op zak heeft, verandert er niks.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Dat deed Rock Werchter wel lekker stiekem.
De aandacht naar Pinkpop en dan stiekem Imagine Dragons aankondigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Wel de prijsverhoging pas over een maand, dat is wel netjes. Dus iedereen die echt wil kan gewoon nog een maand voor het bekende bedrag kopen.

Maar het worden inmiddels wel forse prijzen zeg..
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Jullie boekten de voorbije maanden vol vertrouwen tickets om of kochten tickets voor Rock Werchter 2022 die nog steeds geprijsd waren zoals in 2020. Wij worden echter met snel stijgende kosten geconfronteerd en zien ons genoodzaakt om vanaf 1 december de ticketprijzen te verhogen tot 266 euro voor een combiticket en 125 voor een dagticket. De ticketprijzen zijn steeds inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage. Voor wie zijn/haar ticket reeds op zak heeft, verandert er niks.
Vrij schandalig. Mogen ze toch zien dat ze tegen dan wat meer aangekondigd hebben. Zou me niks verbazen als dit de nieuwe norm post-corona wordt. Effe lekker 25 euro naar omhoog.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Waarom niet ? Als hij op pinkpop zou staan kan het evengoed op werchter
Omdat Werchter al een headliner heeft aangekondigd die enkel in een co-headlinestructuur werkt. Springsteen zet je net zoals McCartney gewoon alleen als headliner.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Dat deed Rock Werchter wel lekker stiekem.
De aandacht naar Pinkpop en dan stiekem Imagine Dragons aankondigen.
Die zijn er idd sneaky bijgezet. FNM - TOP - ID. Hopen op een goede barn zaterdag dan maar :(
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Vrij schandalig. Mogen ze toch zien dat ze tegen dan wat meer aangekondigd hebben. Zou me niks verbazen als dit de nieuwe norm post-corona wordt. Effe lekker 25 euro naar omhoog.
Is de norm overal, cafés, restaurants.. terwijl die nog genieten van een belastingkorting. Jammer dat de lonen dat ook niet doen.. 25 euro is echt veel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken