Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Black Pumas nu aangekondigd voor Pohoda, dat is 7-9 juli 2022, dus zouden ook terug aangekondigd kunnen worden voor Bospop
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
ik heb toch ergens lichtjes het idee om zaterdag 9 of zondag 10 oktober een tripje naar Sportpark Boshoven te overwegen...

???! ?? ????? ????! Op 8, 9 en 10 oktober gaat FestiFallz door met o.a. Within Temptation, BLØF, Guus Meeuwis, Danny Vera, Racoon, Di-rect, Maan en nog vele andere. Wil je er ook bij zijn, koop dan snel kaarten want met maar 75% capaciteit zitten we ongetwijfeld snel vol!
Zie voor meer info: https://www.festifallz.nl/


vrijdag
BLØF, MAAN & DIAL 24

zaterdag
WITHIN TEMPTATION, DI-RECT, DEWOLFF, THE ULTIMATE EAGLES, NONA & THE PINK FLOYD SOUND

zondag
GUUS MEEUWIS, DANNY VERA, RACOON, SON MIEUX, GUY SWINNEN & PAF WINNAAR
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204 en Timmetje

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
ik heb toch ergens lichtjes het idee om zaterdag 9 of zondag 10 oktober een tripje naar Sportpark Boshoven te overwegen...



vrijdag
BLØF, MAAN & DIAL 24

zaterdag
WITHIN TEMPTATION, DI-RECT, DEWOLFF, THE ULTIMATE EAGLES, NONA & THE PINK FLOYD SOUND

zondag
GUUS MEEUWIS, DANNY VERA, RACOON, SON MIEUX, GUY SWINNEN & PAF WINNAAR
Ik heb toevallig gister tickets gehaald voor de zaterdag. Zat er aan te twijfelen om nog even te wachten, maar had het vermoeden dat het best snel kon gaan maar voor corona gevallen een prima dagje zo.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik ga ook, maar dan de zondag. Had de kaarten al gekocht toen nog niet eens bekend was of het door zou gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
ik heb toch ergens lichtjes het idee om zaterdag 9 of zondag 10 oktober een tripje naar Sportpark Boshoven te overwegen...
gaat hem niet worden...

andere keer misschien, maar wie wel gaat veel plezier en de weersvoorspellingen zijn prima
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik had graag op de zaterdag gegaan, maar er is helaas geen festivalcamping bij... Ga niet nachts nog terug naar huis rijden (+/- 100 km) de campings in de buurt liggen voor mij te ver en geven mij niet het festivalgevoel... Jammer maar helaas. :cry:
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik had graag op de zaterdag gegaan, maar er is helaas geen festivalcamping bij... Ga niet nachts nog terug naar huis rijden (+/- 100 km) de campings in de buurt liggen voor mij te ver en geven mij niet het festivalgevoel... Jammer maar helaas. :cry:
Je mag wel bij ons in de wei komen kamperen! :);)
Wij gaan ook alleen zaterdag en wonen zo'n 20 km van Boshoven....
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Je mag wel bij ons in de wei komen kamperen! :);)
Wij gaan ook alleen zaterdag en wonen zo'n 20 km van Boshoven....
Hahaha... Thanx voor het aanbod hoor maar 20 km terug op t fietske met bier in mijn kraag...? Ben bang dat ik m`n caravan niet haal... :giggle: ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Een prima aanbieding hoor, maar moeder de vrouw heeft de avond al anders voor me ingepland vrees ik...
 
  • Haha
Waarderingen: Cootje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Afgelopen zondag echt genoten van weer eens een dagje festival. Racoon heb ik misschien nog wel het meeste van genoten, bijna alles mee kunnen zingen. Zag er allemaal netjes uit en goed geregeld voor zover ik het allemaal heb gezien. Hooguit was het een aardig stukje lopen van de parkeerplaats naar de tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

bluescape10

Playlistbediener
25 aug 2019
5
0
Nu maar hopen dat Bospop 2022 ook lekker doorgaat en dat we verlost zijn van dat Corona.
Dit is misschien nog wel iets voor Bospop om naar nederland te halen geweldige live band ik noem het zelf geen coverband want de benadering is zo perfect. Gezien in Engeland ga ze zeker nog eens zien.....dan maar tripje Engeland ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik vraag me af wanneer ze weer wat bekend gaan maken. Het is al lang stil.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik vraag me af wanneer ze weer wat bekend gaan maken. Het is al lang stil.
Weet ik ook niet, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat als ze al iets van nieuws in de pijplijn hadden zitten, ze ermee hebben gewacht tot nu Festifallz voorbij is. Mijn gok is echter dat we niets horen tot de reguliere tijd voor Bospop om in normale jaren aankondigingen te doen en dat is ergens tussen eind november en half december
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.198
Ik ga het hier toch zeggen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar er komen zo weinig stemmen binnen dat het een soort laatste noodgreep.

Tot vanavond 18.00 kan je stemmen op zes fantastische festivals die zijn samengesteld in de Festileaks Festival Draft, numero vijf.
Op de eerste pagina van onderstaande link staan alle festivals. Stemmen voor één weekendkaart en één dagticket gaat via een privébericht naar mij. Hopelijk levert dit nog wat extra stemmen op, want er zijn er maar 14 uitgebracht...

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Status Quo heeft recent enkele festivals toegevoegd eind juni en net na Bospop in juli. Met nog steeds geen datum in Nederland zijn ze misschien nog wel een optie voor Bospop?
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Status Quo heeft recent enkele festivals toegevoegd eind juni en net na Bospop in juli. Met nog steeds geen datum in Nederland zijn ze misschien nog wel een optie voor Bospop?
Dat zou zo maar eens kunnen... Typisch een band voor Bospop.. maar of we daar nou op zitten te wachten..:rolleyes: dan mag er voor mij wel een jongere gitaarband staan zoals bijv. Greta van Fleet of zo...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik zou het nog niet zo gek vinden, Status Quo erbij op het affiche. Er mist nog wel wat (classic) rock namelijk is mijn idee
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.198
Dat zou zo maar eens kunnen... Typisch een band voor Bospop.. maar of we daar nou op zitten te wachten..:rolleyes: dan mag er voor mij wel een jongere gitaarband staan zoals bijv. Greta van Fleet of zo...
Zitten we zeker op te wachten!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Status Quo heeft recent enkele festivals toegevoegd eind juni en net na Bospop in juli. Met nog steeds geen datum in Nederland zijn ze misschien nog wel een optie voor Bospop?
please op zaterdag dan... dan ben ik er ook :ROFLMAO:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken