Concert Aankondigingen

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Kaartverkoop was toch morgen? start van presale?
Via Kink inderdaad al vandaag om 10:00......

Beste KINK-luisteraar én TOOL-fan,

TOOL staat op donderdag 19 mei 2022 in de Ziggo Dome in Amsterdam. Jij hebt je aangemeld voor de pre-sale van dit concert.

Onderstaande link geeft toegang tot de pre-sale, hier kun je vanaf donderdag 30 september, 10:00 uur proberen tickets te kopen voor TOOL in Ziggo Dome in Amsterdam. Let op: er is een beperkt aantal tickets beschikbaar en je kunt maximaal 4 tickets per persoon bestellen. De reguliere kaartverkoop start vrijdag 1 oktober, 10:00 uur.

Doe er je voordeel mee
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Met al die presale links blijft er bijna geen kaart meer over voor de normale ticketjager. Hoop op succes voor jullie!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Met al die presale links blijft er bijna geen kaart meer over voor de normale ticketjager. Hoop op succes voor jullie!
Daarom ben ik ook bang dat er maar een gelimiteerd aantal plaatsen is in de voorverkoop.
Laat maar, dat is overigens sowieso zo. "Misgegrepen? Probeer het morgen nog een keer."
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Met al die presale links blijft er bijna geen kaart meer over voor de normale ticketjager. Hoop op succes voor jullie!
Ik ga er niet voor Jos, mij te prijzig. Ik hoop voor degene die willen (PJ, Dave en Ruben dat het de gelijk vandaag lukt. Scheelt weer stress morgen ?
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Via de ipad was het een drama. Via mn mobiel kwam ik er meteen door. 2 kaarten besteld. Niet voor mezelf maar een collega. Bedankt voor de link!!
 
  • Confetti
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik snap er echt geen klote van. Kon geen tickets op de eerste rang krijgen, zo snel ging het, dus maar tickets voor op de tweede rang. Zit ik nu te kijken, zijn er gewoon weer tickets beschikbaar op de eerste rang. Dan zit je dus, denk ik, alleen de prijs te checken en houd je die tickets voor niks bezet. :(
Maar goed, we zijn er wel bij!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik snap er echt geen klote van. Kon geen tickets op de eerste rang krijgen, zo snel ging het, dus maar tickets voor op de tweede rang. Zit ik nu te kijken, zijn er gewoon weer tickets beschikbaar op de eerste rang. Dan zit je dus, denk ik, alleen de prijs te checken en houd je die tickets voor niks bezet. :(
Maar goed, we zijn er wel bij!
Je hoeft toch niet op een stoel te drukken om de prijs te zien? Je hoeft er alleen met je muis overheen te hooveren.

Misschien mensen die ze in hun mandje hadden maar uiteindelijk door de prijs alsnog afhaakten.

Als je Ticketmaster belt kun je ze wellicht nog omruilen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Je hoeft toch niet op een stoel te drukken om de prijs te zien? Je hoeft er alleen met je muis overheen te hooveren.

Misschien mensen die ze in hun mandje hadden maar uiteindelijk door de prijs alsnog afhaakten.

Als je Ticketmaster belt kun je ze wellicht nog omruilen.
Dan ben je (men) dus niet echt op de hoogte, aangezien het al bekend was wat de prijs zou zijn... Maar goed, ik ben al blij met tweede rang. En tickets zijn op zich al duur zat, dus nu ik ze in m'n bezit heb, maakt het op zich zoveel uit, maar ik vind het wel opmerkelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken