Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Valt te zien of de Peppers alles ineens willen aankondigen. Zou even goed al midden in de week kunnen zijn. Verwacht in ieder geval niet dat het lang duurt gezien de weinig subtiele tweet van Firenze Rocks.
Mad Cool zit ook al een tijdje op hete kolen natuurlijk. Volgende week zijn we oktober, ideaal moment om de wekelijkse aankondigingen te starten.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ze kondigen het zelf ook aan om hun mail.
Zal ook vast de insteek zijn van de tour. Maar die gaan in Europa toch ook nog wat festivals doen. Waaronder Rock Werchter, Firenze, Funkyard en Mad Cool denk ik.
Firenze repost ook hun touraankondiging, dus daar staan ze sowieso:
Firenze Rocks.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zal ook vast de insteek zijn van de tour. Maar die gaan in Europa toch ook nog wat festivals doen. Waaronder Rock Werchter, Firenze, Funkyard en Mad Cool denk ik.
Firenze repost ook hun touraankondiging, dus daar staan ze sowieso:
Bekijk bijlage 577
dat zit er wel heel dik in inderdaad, maar goed die announcement in de mail subscribe is wel duidelijk... zal wel voornamelijk stadions worden dan.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Blijft me verbazen. Ik zie ze gewoon geen Arena vol trekken.
Gebaseerd op? In 2016 verkochten ze 2x de Ziggo uit én stonden ze op Pinkpop, dat is 3x 20.000 = 60.000 kaarten. In België 1x Sportpaleis uitverkocht en Rock Werchter.
Ik denk dat jullie teveel focussen op het woord 'stadium'. In Amerika zijn het misschien stadions, in Europa eerder concertzalen.
 

tampie

Playlistbediener
15 nov 2019
15
5
Parquet Courts op 22 mei in Trix (Antwerpen), 28 mei in Doornroosje (Nijmegen) 30 mei in Paradiso (Amsterdam)) en 16 juni nog te vinden in Engeland. Zullen met het nieuwe album vast wel de nodige festivals aandoen? Hebben in 2014 in Club C gestaan.

Lekker positief gedacht: ik schrijf ze zeker op voor Werchter. Prachtige band, Wide Awake! geweldige aanrader van een album. Maar dat wisten jullie vast al ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Geen St Vincent normaal. 22 juni in de roma, boeking ook niet gedaan door live Nation.
Het gaat er nooit van komen hé, St Vincent op RW. Zelfs toen ze op DTRH stond (met een geweldige show), liep RW haar mis.

Heel jammer, voor mij misschien wel de interessantste nieuwe naam in het 2022 circuit. Hoopte hier zo hard op.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Måneskin naar Vorst, die gaan volgens mij hoog eindigen op de affiche komende zomer zo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Vind ze net krak het tegenovergestelde van het cliché dertien in een dozijn rockband eerlijk gezegd.
Hoe dan? Dit is toch een beetje een pastiche op rock, zoals The Darkness indertijd? Een levende Guitar Hero avatar. Maar dan met heel brave popmuziek die niemand mag afschrikken, perfect om programma's als X-Factor of Eurosong mee te winnen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hoe dan? Dit is toch een beetje een pastiche op rock, zoals The Darkness indertijd? Een levende Guitar Hero avatar. Maar dan met heel brave popmuziek die niemand mag afschrikken, perfect om programma's als X-Factor of Eurosong mee te winnen.
En dat maakt van hen een middle of the road band? Nog twaalf voorbeeldjes te gaan dan haha. Brave popmuziek vind ik nu ook weer wat overdreven, want dat is het uh- totaal niet. Het is gewoon stevige hard rock met een queerkantje aan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zal ook vast de insteek zijn van de tour. Maar die gaan in Europa toch ook nog wat festivals doen. Waaronder Rock Werchter, Firenze, Funkyard en Mad Cool denk ik.
Firenze repost ook hun touraankondiging, dus daar staan ze sowieso:
Bekijk bijlage 577
Ik denk dat Ejekt Festival Griekenland niet heel lang op zich laat wachten qua aankondiging.
Kan me voorstellen dat die op korte termijn met herbevestiging RHCP kunnen komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
En dat maakt van hen een middle of the road band? Nog twaalf voorbeeldjes te gaan dan haha. Brave popmuziek vind ik nu ook weer wat overdreven, want dat is het uh- totaal niet. Het is gewoon stevige hard rock met een queerkantje aan.
Ben ik met je eens! Bij bluesrock bands is het sowieso al erg snel het stempel dertien in een dozijn. Ze doen het in ieder geval erg aanstekelijk en een tikkeltje stevig. Ik kan het wel waarderen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als het mgmt het even hard speelt als Greta Van Fleet in 2019, kan er trouwens véél gebeuren. Volgen naar mijn gevoel een gelijkaardig patroon, alleen hebben zij wél de airplay mee. (al kan dat ook gevaarlijk zijn dat te snel, te hard pushen..).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken