Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Tijd voor een persoonlijke favoriet van de organisatie. Toen de ene hem naar voren schoof, wist de ander niet hoe snel (pun intended ;) ) ja te zeggen. Op de zondag zullen ze de tent op hun grondvesten doen laten beven. Nieuwe sensatie uit Engeland waar maar moeilijk een label op valt te plakken. Sommigen hebben het over post-punk, anderen over expimentele rock en ik zelf hoor erg veel Jazz-invloeden. Volg Track X naar:

Supersonic-Wings-BCNR.png



Bevestigd: Do (Jack White - Sigur Rós) Vr (Stromae - Lorde - dEUS) Za (Gorillaz - The National - Steven Wilson) Zo (Tool - Faith No More - Black Country, New Road)

Jullie mogen eindelijk @Martijn & @HollandiaFCB
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Kom op mensen, het spel mag niet binnen een week klaar zijn ;)

De vertraging is aan mij te danken. Gisteren niet duidelijk genoeg geweest en vandaag beginnen op stage. Op een basisschool pak je niet zo vaak de mobiel... Ik zet hier binnen een kwartier de nieuwe naam neer
Veel succes daar! Hoop dat die eerste dag goed is meegevallen. ?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Kom op mensen, het spel mag niet binnen een week klaar zijn ;)

De vertraging is aan mij te danken. Gisteren niet duidelijk genoeg geweest en vandaag beginnen op stage. Op een basisschool pak je niet zo vaak de mobiel... Ik zet hier binnen een kwartier de nieuwe naam neer
Is toch helemaal niet erg. Ik denk dat iedereen wel werkt en niet in staat is elk moment te reageren.

Veel succes met je stage!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Onze volgende band is een van de indiedarlings van de afgelopen jaren. Na met debuutalbum Masterpiece en sterke tweede plaat Capacity al hard aan de weg te timmeren, was het 2019 het jaar van de definitieve doorbraak met maar liefst twee albums die in de verschillende eindejaarslijsten terechtkwamen. Ook het nieuwe werk is goed, gezien de hoge klassering van het nummer Little Things in de Festileaks Ten. @HollandiaFCB en ik zijn dan ook erg blij om Big Thief voor ons festival aan te kondigen.



@RubenFrusciante en @Yannick
 
Laatst bewerkt:

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zo heel af en toe is vluchtig door heen kijken welke namen er al zijn uitgegooid. Zie al toffe line ups ontstaan mannen! Valt me wel op dat ik bij Ruben en Yannick toch vaak ff spotify moet open want nog nooit van gehoord.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Zo heel af en toe is vluchtig door heen kijken welke namen er al zijn uitgegooid. Zie al toffe line ups ontstaan mannen! Valt me wel op dat ik bij Ruben en Yannick toch vaak ff spotify moet open want nog nooit van gehoord.
Wait, echt? Van gehoord zelfs? Hebben tot nu toe vrijwel enkel indie-darlings gekozen eerlijk gezegd qua undercard.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Moet bekennen dat ik van jullie laatste draft ook nog nooit gehoord had.
Gat in je cultuur! :LOL: Maar serieus, Actor en Strange Mercy zijn art-pop juweeltjes, Masseduction ziet haar richting noise/synthpop gaan en haar laatste album Daddy's Home (van dit jaar) is een heerlijke throwback plaat richting de psychedelische soul-invloeden van de jaren 60 en 70 gemixt met haar eigenaardige art rock-kant. Echt raar dat je 'r niet eens kent..
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
De ene na de andere bom zie ik er hier uitgaan. Watertanden nu en billenknijpen straks wanneer er een keuze gemaakt moet worden.

Op de laatste pagina's alleen al Big Thief, St Vincent, BCNR, Phoebe, New Order, Sigur Ros, Slowdive, Solange en m'n schat Lianne.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.561
4.481
Als ik Down Under zeg denk je eerst aan dat nummer van men at work en daarna wellicht aan Australië. Als ik Australië zeg dan weet je misschien al wat de volgende aankondiging is. De beste metalband van de jaren ´00. Ze speelden zowel op GMM en RW de wei helemaal plat. Met Ire en Reverence brachten ze recent twee topplaten uit. Ze zullen ook hun volgende show op onze wei met vuur en topnummers tentoonspreiden.
Parkway Drive!

De tweede band die we mogen aankondigen stond de laatste Werchter tot nu toe in de Barn. Ik ging zelf erheen, omdat het alternatief anders Pink was. Maar man wat een prachtige show gaven ze weg. Laat je meevoeren met Elbow!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Gat in je cultuur! :LOL: Maar serieus, Actor en Strange Mercy zijn art-pop juweeltjes, Masseduction ziet haar richting noise/synthpop gaan en haar laatste album Daddy's Home (van dit jaar) is een heerlijke throwback plaat richting de psychedelische soul-invloeden van de jaren 60 en 70 gemixt met haar eigenaardige art rock-kant. Echt raar dat je 'r niet eens kent..
Ik zal er morgen eens naar luisteren.
Als je kaartje koopt voor ons festival om onder andere ST Vincent te ontdekken, kunnen we praten over een 5 euro korting ;)
Bedankt voor het aanbod. Als ik voor jullie festival een kaartje koop zal dat meer te maken hebben met NIN, the strokes en beach house!
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken