Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik zat toen meer in de metal / hardcore en is allemaal toen wat meer aan mij voorbij gegaan. Bij sommige artiesten flink wat ingehaald. Wat White Lies bettreft ik hoorde ze laatst voorbij komen via Kink met de album top 1000, maar ik herkende wel dat nummer met dat deuntje erin. Ik weet nog dat ik op de fiets dacht, dat is gewoon heel goed bedacht dat deuntje :)
White Lies toevallig in 2019 op Zwarte Cross gezien. Was niet al te druk bij de mainstage, ik stond vooraan, maar kon tussendoor nog makkelijk biertjes halen. Naast de mainstage zit namelijk de speciaal-bier-bar. Al met al een prima optreden dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Tsja staat nog steeds tweede op het affiche. Nieuwe headliners is altijd prima, maar ik voel deze nog steeds niet. Ook zijn geroemde Glasto show doet me weinig.

ik heb niet het idee dat hij bijster groot is in NL. Maar misschien ben ik al te out of touch voor om het goed in te schatten.
Heb toen gekozen voor Tame Impala op the Other Stage, en na het zien van die show en het terugkijken van Stormzy blij met mijn keuze. Stormzy is een hele dikke artiest maar voor mij geen headliner. Maar dat geldt de laatste jaren wel vaker voor de 'headline'-show (De Staat, The Opposites kuch)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Heb toen gekozen voor Tame Impala op the Other Stage, en na het zien van die show en het terugkijken van Stormzy blij met mijn keuze. Stormzy is een hele dikke artiest maar voor mij geen headliner. Maar dat geldt de laatste jaren wel vaker voor de 'headline'-show (De Staat, The Opposites kuch)
Eens dat de keuze voor Tame Impala toen geen slechte was, wat een vet optreden was dat zeg! Maar nadien wel ook het optreden van Stormzy teruggekeken en dat was wat mij betreft zeker ook headlinerwaardig. Ik vind het ook niet onterecht als hij die plek op Lowlands (zij het dat 'ie in NL wat minder groot is) inneemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Mink

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ondertussen gaan wel de besmettingen de juiste kant op... lijkt een daling ingezet te zijn
Gelukkig maar. Wel meer mensen in het ziekenhuis, maar dat is logisch. Nu met een daling, straks minder mensen in het ziekenhuis. Gunstig voor LL ?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Speaking of bandjes die ik vakkundig gemist heb door mijn eigen loopjes over het terrein. Naast Editors zou ik dan ook nog wel eens Arctic Monkeys willen zien op Lowlands. Schiet me net zo te binnen. Live schijnen die goed te zijn.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Speaking of bandjes die ik vakkundig gemist heb door mijn eigen loopjes over het terrein. Naast Editors zou ik dan ook nog wel eens Arctic Monkeys willen zien op Lowlands. Schiet me net zo te binnen. Live schijnen die goed te zijn.
Live spelen ze rete-strak. De show zelf vind ik daardoor weinig verrassend. Ze doen 'hun ding', verder niets.
Maar zou inderdaad een mooie toevoeging zijn hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Zijn niet te groot voor lowlands. Zijn wel te groot voor de plekken die nog gevuld dienen te worden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat formaat acts gaan we er niet meer bij krijgen denk ik. Laten we al blij zijn als het doorgaat :)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Dat formaat acts gaan we er niet meer bij krijgen denk ik. Laten we al blij zijn als het doorgaat :)
Ja ok, maar wast lullen over coroons wel weer eens zat. Kings of Leon wordt sowieso lastig dit hele kalenderjaar, ook voor concertzalen. Denk dat Amerikaanse acts hun lol al op kunnen in eigen land en dan pas eens over de grens gaan kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Sorry, enige nuance, ik bedoel meer in het algemeen voor LL. Zeker dit jaar niet al zijn ze van harte welkom ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik denk eigenlijk dat KoL nooit op Lowlands meer zullen komen. Denk dat er maar weinig mensen speciaal voor KoL een ticket kopen, en ze zijn super duur. Is het voor de organisatie niet waard.

Van mij mag het wel want vind het een heerlijke band en dat laatste album heeft mij prima kunnen bekoren.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik vond het laatste album van KOL echt wel dikke bueno!

mij ben alleen niet zo fan van hun live sets, maar wel heerlijke muziek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik vind ze live wel goed eigenlijk. Ik zou ze juist graag eens op LL zien ipv Pinkpop of een eigen concert.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ben met de laatste albums van KOL volledig afgehaakt, maar de drie keer dat ik ze gezien heb vond ik het gewoon erg goed. Geen opsmuk, gewoon goed en strak spelen.

White Lies is een beetje formule muziek, maar die eerste twee albums helemaal grijs gedraaid. Fantastisch. Live vielen ze wel enigszins tegen. Kleurloos en slecht gezongen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Dat formaat acts gaan we er niet meer bij krijgen denk ik. Laten we al blij zijn als het doorgaat :)
Al gaat Kensington 20x spelen. Ik ben er bij en ik ben happy. Zie je eigenlijk ook maar hoe relatief het geouwehoer hier over de line-up is :D Maar blijft oh zo leuk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken