Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Accepteren de Belgen ons prachtige gele boekje? :)
Uit de algemene voorwaarden:

"Personen die volledig gevaccineerd werden, minstens twee weken voor de toegang tot het festival, en dit door middel van een officieel erkend(digitaal) certificaat afgeleverd door een daartoe bevoegde overheid binnen de Europese Unie kunnen aantonen, krijgen toegang mits in het bezit te zijn van een geldig toegangsticket."

Hangt er vanaf wat ze bedoelen met digitaal tussen haakjes. Is het bedoeld als verduidelijking, dus dat zo'n certificaat digitaal moet zijn, of wordt bedoeld dat digitaal optioneel is?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Uit de algemene voorwaarden:

"Personen die volledig gevaccineerd werden, minstens twee weken voor de toegang tot het festival, en dit door middel van een officieel erkend(digitaal) certificaat afgeleverd door een daartoe bevoegde overheid binnen de Europese Unie kunnen aantonen, krijgen toegang mits in het bezit te zijn van een geldig toegangsticket."

Hangt er vanaf wat ze bedoelen met digitaal tussen haakjes. Is het bedoeld als verduidelijking, dus dat zo'n certificaat digitaal moet zijn, of wordt bedoeld dat digitaal optioneel is?
Optioneel.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
En toen was de prijs per ticket opeens 215 ipv 205 euro. Of heb ik dat gedroomd dat het 205 was?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Dit soort scammy praktijken zijn één van de vele redenen waarom ik nog weiger naar Pukkelpop te gaan, bah.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Pukkelpop lijkt soms toch het achterlijke neefje van de Belgische festivals. Deze doodstille dag starten met de voorverkoop terwijl alle aandacht nu naar Werchter uitgaat.. geef die namen gewoon
Goh, de leaks van Hellfest en Mad Cool zullen er ook wel voor gezorgd hebben dat het MGMT van Metallica beslist heeft om er meteen alles uit te gooien inclusief dan de aankondiging voor Werchter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Goh, de leaks van Hellfest en Mad Cool zullen er ook wel voor gezorgd hebben dat het MGMT van Metallica beslist heeft om er meteen alles uit te gooien inclusief dan de aankondiging voor Werchter.
Wat is nou je punt? Het blijft nog steeds zo dat in Kiewit niks van zich laten horen, terwijl dit hun dag moet zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Wat is nou je punt? Het blijft nog steeds zo dat in Kiewit niks van zich laten horen, terwijl dit hun dag moet zijn.
Dat alle aandacht die nu naar Metallica is gegaan niet gepland was en ik veronderstel dat ze vanuit LN zeggen van "Oké, Pukkelpop. Dan komen we met de eerste namen wel morgen, vrijdag, weetikveel welke datum". Punt is inderdaad wel dat indien de intentie was geweest om 'iets' aan te kondigen ze daarover idd waarschijnlijk wel hadden gecommuniceerd. En die was hier niet het geval alhoewel hun aankondigingen vorige editie ook altijd maar plotsklaps werden aangekondigd een uurtje op voorhand via een Instagram-story waar de persoon aan het appen was via Whatsapp voor nieuwe namen ofzoiets, herinner ik me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Tickets verkopen zichzelf in deze tijden. Maar ik blijf het jammer vinden dat we geen ene naam hebben.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Je kan tot 02u je ticket omruilen, dus volgens de planning wordt er na middernacht gewoon verder gefeest.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Pukkelpop heeft vorige week zelf op Stubru laten weten dat namen in de "volgende dagen" gingen volgen. Metallica heeft pas na de Mad Cool leak beslist om hun aankondiging te vervroegen (lees: gisteren pas). En Ken zei vanochtend dat het gebrek aan aankondigingen iets te maken heeft met onzekerheden over de lineup.

Ziet ernaar uit dat er toch een probleem is achter de schermen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken