Motel Mozaïque 2016

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Tot mijn verbazing zag ik dat er nog geen topic was voor Motel Mozaique... Ik heb een zaterdagkaart en moet eerlijk bekennen dat ik nog niet veel ken van de muzieknamen die bekend zijn (eigenlijk alleen Formation, Jennylee, Leon Bridges en Protomartyr). Zijn er nog meer mensen hier die gaan? Hebben jullie tips?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Iguana Death Cult, Meatbodies en VANT zijn allemaal wel aardige psych/garage bandjes(John kan je daar wss alles over vertellen). Jamie Woon is een beetje vergelijkbaar met James Blake(maar dan uitgekauwder als je het mij vraagt), Julio Bashmore is catchy house. De rest ken ik ook niet, al lees ik hier op het forum heel veel over DIIV.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Meatbodies, VANT en DIIV ken ik en zou ik graag eens zien, maar die komen op vrijdag... Jamie Woon heb ik niks mee, maar ook die komt op vrijdag.

Ik zal Iguana in ieder geval even checken. Naam kwam me wel bekend voor, maar weet niet of ik er ooit iets van gehoord heb.

Thanks in ieder geval!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jamie Woon's laatste album is echt slaapverwekkend in de slechte zin van het woord.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ben er ook bij, vrijdag als vrijwilliger, zaterdag als bezoeker. Nog niet genoemd hier is Liima (een project/herstart/iets van Efterklang), Naive set (prima Nederlands bandje, zie ik ben geweest topic), Nao (was op zich goed op catch afgelopen jaar, alleen heb ik niets met soul) en dat stargaze project ziet er vooral heel vet uit. Met jennylee en protomartyr er nog bij heb je een prima dagje.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik lees het ook net ja (en gepost in een ander topic). Waardeloos...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken