Fraude festivalticket

henksteenbroek

Nieuw lid
21 jan 2014
2
0
Hallo,

Laatst heb ik m'n festivalticket met barcode zichtbaar op social media gegooid, niet erg slim naderhand. Dit heeft d'r een aantal weekjes opgestaan en nu maak ik me zorgen dat misschien iemand m'n barcode heeft weten te gebruiken. Rock Werchter zegt zelf dat alleen de laatst geprint ticket geldt, en dit ook alleen hun standaardinformatie is. Dit lijkt me onlogisch aangezien de PDF identiek is.

Hoeveel zorgen moet ik me hierom maken?

Groet, Luuk
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
ik zou zoiets niet weten, ik denk dat dat het makkelijkste is om aan de ticketservice te vragen waar je je kaartje hebt gekocht ;)

ps. al lijkt het me sterkt omdat je barcode er nooit recht op de foto staat waardoor die heel lastig te kopiëren is.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Tja, wat ik zou doen is zorgen dat je er vroeg bent. Mocht iemand je kaartje gekopieerd hebben en diegene met dat kaartje is voor jou en die van jou blokkeert dan zou zonde zijn. Iets anders kan ik je helaas ook niet vertellen. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Op de ticket staat dat als je de ticket meerdere keren downloadt, dat alleen de meest recente versie geldig is. Het lijkt er dus op dat de barcode (of iets anders) veranderd bij het herdownloaden van een ticket, dus dat zou ik doen als ik jou was :) (kan via proximus gok ik)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken