Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
Rise or Die Fest in de Nieuwe Nor komt met de tweede editie.
De eerste 7 bands zijn bekend vanaf vandaag en er volgen binnenkort nog een reeks grote namen die aan de line up toegevoegd gaan worden! Early bird tickets zijn vanaf nu gelimiteerd (in tijd en aantal!) beschikbaar via nwnr.nl/riseordie
415983328_768720871968442_5193062456138617958_n.jpg


Instellar Solar Fest in de Nobel heeft Truckfighters aks headliner bevestigd! Daarmee is dit, volgens mij, de eindstand voor 30 mei.
  • Truckfighters
  • Ā”Pendejo!
  • Cosmic Debris
  • Splinter
  • Baardvader
  • Rats And Daggers
  • BB & The Binkieboys
Ook in de Nobel: Peel Slowly and See (2 maart) heeft Brintex Collective en Khorshid Dadbeh toegevoegd! Daarmee komt de line-up voorlopig op:
Maya Friedman & Soheil Shayesteh, Peter Broderick, The Ex, Amaguk, DJ. FlugvƩl og Geimskip, L Q R Q, Martha Da'ro, Mouvman Ale, Use Knife, We Vs Death, Romperayo, Ma'tut, Kalima, Brintex Collective, Porcelain id, Zwardsick, Mercator, Khorshid Dadbeh, Dolphin Hyperspace en Sinks.
Pitfest heeft tien namen toegevoegd en daarmee is de line-up compleet!
We are over the moon to confirm Heideroosjes and Amenra at the top of our line-up. (For Heideroosjes, this is the only show that the legendary Dutch punks will do in the North of NL.).
In addition, we have eight more names to announce: Excel (Official) (USA, exclusive NL show), Earth Crisis (USA, exclusive NL show), Nakkeknaekker (DEN), Neuk! (NL), The Monolith Deathcult (NL), Player (NL), Astro Zombies AD (NL) and No Remorse (NL) are added to the bill. š•‹š•™š•šš•¤ š•”š• š•žš•”š•š•–š•„š•–š•¤ š•„š•™š•– ā„™š•šš•„š•—š•–š•¤š•„ šŸššŸ˜šŸššŸœ š•š•šš•Ÿš•–-š•¦š•”!
417171497_120204492544800739_3171213617963259591_n.jpg
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
Dagtickets voor Motel Mozaique gaan 11 januari om 10.00 in de verkoop. Dagindeling zal dus spoedig uit zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
Midsummer Prog heeft Kristoffer Gildenlƶw (met band) als volgende naam aangekondigd!
417419434_679430694351446_3175586460263789407_n.png


In Bibelot wordt op 24 maart het gratis bluesfestival Long Road gehouden. En allemaal voor 't goede doel.
Long Road Festival 2024, een gratis bluesfestival ten behoeve van Alpe d'Huzes, is voor deze editie naar het Energiehuis gefietst!
Vanaf zondagmiddag 24 maart a.s. 14:30 uur kunnen bezoekers genieten van optredens op de Power Stage van Bibelot en in cafƩ Brandstof. Kopman Rob Hendrikse heeft wederom een ronduit geweldige line-up opgeleverd.
Het Long Road Festival draagt bij aan Alpe d'Huzes, een bijzonder sportief evenement dat geld inzamelt voor kankeronderzoek en de verbetering van de kwaliteit van leven voor mensen met kanker.

Meer details over Alpe d'Huzes zijn te vinden via deze link. Doneren kan via de aanwezige donatiepot, QR-codes ter plaatse, of direct via deze link .
Steun onze persoonlijke en wederom meefietsende favoriet Rolf Ran!

De tussenstand van Jera on Air is na de aankondigingen van december als volgt. Biohazard is dus verplaatst naar de zaterdag en er komen nog een zaterdagheadliner, subheadliner en veel meer bands bij. Eind januari meer nieuws!
414853519_915099133305957_3300731069099125658_n.jpg
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.322
2.287
OPIA in TivoliVredenburg 2 juni: Kiasmos, A Winged Victory for the Sullen, Portico Quartet, Kelly Lee Owens (DJ-set), Svaneborg Kardyb, Sofi Paez
Volgens de nieuwsbrief volgt binnenkort de volgende worp namen en gaat het vlot met de kaartverkoop:

"As we gear up for our second lineup announcement for the OPIA Festival at TivoliVredenburg on 2nd June, we feel obliged to flag that tickets are selling fast.
We hope youā€™ll join us - tickets below"
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
Volgens de nieuwsbrief volgt binnenkort de volgende worp namen en gaat het vlot met de kaartverkoop:

"As we gear up for our second lineup announcement for the OPIA Festival at TivoliVredenburg on 2nd June, we feel obliged to flag that tickets are selling fast.
We hope youā€™ll join us - tickets below"
Ben wel blij dat ik nog geen tickets heb gekocht dan en dat ik de volgende worp, denk ik, nog net aan kan afwachten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
London Calling heeft vier namen toegevoegd aan de line-up: Do Nothing, King Isis, Miss Tiny en Jack Valero komen ook naar Amsterdam toe.
418959316_882638140533561_3843385737935794450_n.jpg


Samhain komt morgen om 11.00 met nieuwe namen!

In Hedon wordt op 31 maart These Go to Eleven gehouden. Line-up is als volgt:
TRUCKFIGHTERS / SMUDGED / TUSKY / MAGNETIC SPACEMEN / BEIGE BANQUET / IGUANA DEATH CULT / HUMOUR / BLACKBOXRED
 
12 jan 2024
3
0
Midsummer Prog heeft Kristoffer Gildenlƶw (met band) als volgende naam aangekondigd!
417419434_679430694351446_3175586460263789407_n.png


In Bibelot wordt op 24 maart het gratis bluesfestival Long Road gehouden. En allemaal voor 't goede doel.


De tussenstand van Jera on Air is na de aankondigingen van december als volgt. Biohazard is dus verplaatst naar de zaterdag en er komen nog een zaterdagheadliner, subheadliner en veel meer bands bij. Eind januari meer nieuws!
414853519_915099133305957_3300731069099125658_n.jpg

Is er al gespeculeerd over die laatste headliner voor Jera On Air? Mijn kanshebbers, in volgorde van waarschijnlijkheid: Bring Me The Horizon, Avril Lavigne of Turnstile. Zie ik iemand over het hoofd?

Mooie affiche voor Jera, maar de buzz over de 30-jarige verjaardag was met deze affiche toch niet echt nodig, naar mijn mening. Zeker nu ze voor 3 dagen bijna ā‚¬200 vragen, dagtickets waarschijnlijk weer rond de ā‚¬100 gaan liggen en hun prijzen voor camping en parking in dezelfde prijsklasse vallen als die van pakweg Pukkelpop of Rock Werchter. Ben benieuwd of de voorzieningen dan ook een upgrade hebben gekregen...
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
604
458
Is er al gespeculeerd over die laatste headliner voor Jera On Air? Mijn kanshebbers, in volgorde van waarschijnlijkheid: Bring Me The Horizon, Avril Lavigne of Turnstile. Zie ik iemand over het hoofd?

Mooie affiche voor Jera, maar de buzz over de 30-jarige verjaardag was met deze affiche toch niet echt nodig, naar mijn mening. Zeker nu ze voor 3 dagen bijna ā‚¬200 vragen, dagtickets waarschijnlijk weer rond de ā‚¬100 gaan liggen en hun prijzen voor camping en parking in dezelfde prijsklasse vallen als die van pakweg Pukkelpop of Rock Werchter. Ben benieuwd of de voorzieningen dan ook een upgrade hebben gekregen...
Architects nog waarschijnlijke optie, Avril zou echt een mega misser zijn imo, ik verwacht haar dan ook echt niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 46166

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
Architects nog waarschijnlijke optie, Avril zou echt een mega misser zijn imo, ik verwacht haar dan ook echt niet.
Zie Architects inderdaad best aangekondigd worden na de show in AFAS. Het zou toch eind januari worden, dus dat komt mooi uit. En dan is het ook gelijk leuk om te zien dat ze de vete hebben bijgelegd.

Turnstile zou kunnen, maar een show van een uur is echt te weinig om te headlinen. Bizar wat voor effect Glow On heeft gehad op hun succes. Zonder dat album hadden ze nog onderaan de line-up gestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios
12 jan 2024
3
0
Architects nog waarschijnlijke optie, Avril zou echt een mega misser zijn imo, ik verwacht haar dan ook echt niet.
Zou de soap van 2019 niet nog een beetje nazinderen bij de organisatie? https://festileaks.com/2019/02/architects-cancelt-jera-on-air-2019/

Daarnaast blijft Architects een hele mooie naam voor Jera, maar nu ook niet dƩ headliner waar zoveel buzz rond gemaakt moet worden, lijkt me. Vorig jaar stond Parkway Drive bijvoorbeeld als subheadliner op GMM en Architects op dezelfde dag ergens rond 18u op de main stage, als dat iets zegt over de grootte-orde... Met Dropkick Murphys en Electric Callboy als andere headliners, wordt dat een zwakkere affiche dan vorig jaar vind ik (op vlak van headliners dan).
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
604
458
Zou de soap van 2019 niet nog een beetje nazinderen bij de organisatie? https://festileaks.com/2019/02/architects-cancelt-jera-on-air-2019/

Daarnaast blijft Architects een hele mooie naam voor Jera, maar nu ook niet dƩ headliner waar zoveel buzz rond gemaakt moet worden, lijkt me. Vorig jaar stond Parkway Drive bijvoorbeeld als subheadliner op GMM en Architects op dezelfde dag ergens rond 18u op de main stage, als dat iets zegt over de grootte-orde... Met Dropkick Murphys en Electric Callboy als andere headliners, wordt dat een zwakkere affiche dan vorig jaar vind ik (op vlak van headliners dan).
Mee eens hoor. Begreep anderzijds in een eerdere discussie dat die vete ook wel uitvergroot zou zijn geweest en dat de deur van Jera open bleef staan voor Architects. Los daarvan had ik ook een meer 'exclusieve'/grote headliner verwacht voor het jubileum van Jera a la Bmth, Limp bizkit, Blink, enz. Zo hadden ze het mi in ieder geval aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 46166

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.732
11.762
Korn zal wel te laat naar Europa komen voor Jera on Air denk ik? Die zal dan wel naar Lowlands of 013 gaan?
Jera on Air gaat absoluut niet gebeuren, nee. Maar... gaan we Korn al wegzetten in 013? Vorig jaar nog AFAS Live uitverkocht. Kans is inderdaad nadrukkelijk aanwezig voor Lowlands, al blijft het natuurlijk de vraag of ze het daar daadwerkelijk aandurven. Mocht het wel zo zijn: vijftiende op Reload Festival, dagje rust en dan de zeventiende op Lowlands (of toch gelijk op de 16e) om een dag later op Cabaret Vert te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.329
7.749
Ik zie ook geen realistische grote headliner voor Jera om de jubileum editie eer aan te doen eerlijk gezegd

Turnstile zie ik niet gebeuren
BMTH is uitgesloten, spelen die zaterdag al in Finland
Korn is uitgesloten
Offspring is uitgesloten, spelen die dag in Frankrijk
Limp Bizkit staat op Pinkpop

Architects lijkt me verder de enige realistische optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken