Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
"Met deze mail willen we je laten weten dat een beperkt aantal VIP-pakketten momenteel nog steeds beschikbaar is voor bovenstaande shows van Taylor Swift | The Eras Tour in Amsterdam. Aanvullend gaat er een beperkt aantal extra reguliere tickets in verkoop vanaf donderdag 20 juli om 10:00. Alle tickets worden verkocht op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt' zolang de voorraad strekt."

Met name VIP tickets dus. Duitsland stuurde ook al een spam mail over de VIP tickets. Ben blij dat ze die niet makkelijk kwijt raken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.574
11.119
"Met deze mail willen we je laten weten dat een beperkt aantal VIP-pakketten momenteel nog steeds beschikbaar is voor bovenstaande shows van Taylor Swift | The Eras Tour in Amsterdam. Aanvullend gaat er een beperkt aantal extra reguliere tickets in verkoop vanaf donderdag 20 juli om 10:00. Alle tickets worden verkocht op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt' zolang de voorraad strekt."

Met name VIP tickets dus. Duitsland stuurde ook al een spam mail over de VIP tickets. Ben blij dat ze die niet makkelijk kwijt raken.
Want er gaat niet een beperkt aantal extra reguliere tickets in de verkoop natuurlijk.

Je bent trouwens 't zonnetje in huis, heb ik het idee. Heb weinig positiefs in dit topic voorbij zien komen.
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Extra tickets in de verkoop zijn van de certificaathouders die geen gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheid om tickets te kopen.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
"Met deze mail willen we je laten weten dat een beperkt aantal VIP-pakketten momenteel nog steeds beschikbaar is voor bovenstaande shows van Taylor Swift | The Eras Tour in Amsterdam. Aanvullend gaat er een beperkt aantal extra reguliere tickets in verkoop vanaf donderdag 20 juli om 10:00. Alle tickets worden verkocht op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt' zolang de voorraad strekt."

Met name VIP tickets dus. Duitsland stuurde ook al een spam mail over de VIP tickets. Ben blij dat ze die niet makkelijk kwijt raakte
Want er gaat niet een beperkt aantal extra reguliere tickets in de verkoop natuurlijk.

Je bent trouwens 't zonnetje in huis, heb ik het idee. Heb weinig positiefs in dit topic voorbij zien komen.
Ik schrijf met name. In Duitsland niet anders. Heb nergens gezegd dat er geen regulier tickets in de verkoop gaan, maar als TM al beperkt zegt
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Beperkte VIP pakketten én beperkte reguliere tickets. ;)
In principe zijn alle tickets natuurlijk in beperkt aantal beschikbaar. We gaan het zien. Succes voor wie nog gaat proberen. Achteraf was afgelopen weekend in Duitsland kopen super relaxed en eenvoudig. Urenlang bijna alle categorieën beschikbaar op elke mogelijke dag.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
837
538
Partner wilde een zitplaats van max 109, maar die waren weg, front standing was er nog wel.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.610
Front of stage inderdaad nog ruim beschikbaar, de rang 2 zitplaatsen die beschikbaar waren lijken weg te zijn. Ik vond die prijs zelf teveel van het goede, maar mijn zusje is wel gezwicht.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
255
163
Blijkbaar hebben we 2 tickets voor rang 2 zitplaatsen, 199 per stuk, 4/7. Benieuwd of ik tegen dan fan geraak :unsure:
 

marvinmax

Nieuw lid
23 aug 2022
2
0
Goed om te horen dat er schijnbaar toch nog zoveel kaarten zijn en jullie allemaal kunnen gaan. Helaas hebben wij geen presale code, dus ben bang dat wij echt pech hebben...... Of mis ik iets?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Uit nieuwsgierigheid door de rij van de zaterdagshow in Parijs. Nog quasi alles beschikbaar.
Edit: Nevermind, na selecteren toch alles al weg lijkt het.
 
Laatst bewerkt:

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Ik heb twee tickets ter overname voor de zaterdag, vak 126. We hebben er 203 euro voor betaald en ik hoef er niets op te verdienen. Wil ze wel graag tegelijk verkopen.

Ik ga zelf de vrijdag, moeten we alleen kijken hoe we ze tzt kunnen overdragen maar ik ga er vanuit dat dat wel goed komt.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
773
719
Ik heb twee tickets ter overname voor de zaterdag, vak 126. We hebben er 203 euro voor betaald en ik hoef er niets op te verdienen. Wil ze wel graag tegelijk verkopen.

Ik ga zelf de vrijdag, moeten we alleen kijken hoe we ze tzt kunnen overdragen maar ik ga er vanuit dat dat wel goed komt.
Zie PM
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Nu 1989 (Taylor’s Version) is aangekondigd, wat denken jullie: gaat ze met haar grootste rerecording de records breken?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
837
538
Swifties opgelet, de enorme hype in de Amerikaanse bioscopen komt nu ook naar Nederland! De concertregistratie vAllean TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR is vanaf vrijdag 13 oktober vier weken lang te zien op het grote doek bij Pathé.
Kaarten zijn 19,89 plus toeslag als je in Dolby Cinema of IMAX gaat kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken