Rock Werchter Festileaks Meeting 2023

Welke tijden komt/komen jou het beste uit?

  • Woensdag pre-party The Hive

    Stemmen: 6 22,2%
  • Donderdag 13u tijdens Compact Disk Dummies

    Stemmen: 4 14,8%
  • Donderdag 16.30u tijdens Froukje

    Stemmen: 11 40,7%
  • Vrijdag 13u tijdens The Haunted Youth

    Stemmen: 5 18,5%
  • Vrijdag 14.15u tijdens The Interrupters

    Stemmen: 13 48,1%
  • Vrijdag 19.05u tijdens The Black Keys

    Stemmen: 4 14,8%
  • Zaterdag 14.15u tijdens The Opposites

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zaterdag 16.40u tijdens Stone

    Stemmen: 11 40,7%
  • Zondag 13u tijdens The Driver Era

    Stemmen: 7 25,9%
  • Zondag 14.25u tijdens Amenra

    Stemmen: 5 18,5%

  • Totaal aantal stemmers
    27

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Hoi allemaal!
Graag willen we dit jaar een of meerdere Festileaks meetings inplannen! (Afhankelijk van hoe populair de verschillende momenten zijn) Om het overzichtelijk te houden hiervoor dit topic geopend met een poll waarin jullie kunnen laten weten wat het beste voor jullie uitkomt! Laten we proberen om via de poll inzichtelijk te krijgen wie op welk moment zou willen en kunnen aansluiten. Je kunt meerdere opties selecteren, dus laat het vooral ook weten als je van plan bent om bij meerdere meetings te zijn! Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent. Of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up! Ook zijn de mensen waarmee je die dag bent dus van harte welkom! Locatie is nog nader te bepalen maar ik stel voor de locatie waar de artiest op dat moment optreed!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Waarom staat die Hive daarbij? Daar kunnen veel mensen praktisch gezien toch niet op aanwezig zijn? Moet je al a. camperen en b. op die Hive willen liggen.

Maar leuk, een meeting!
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.120
944
veel voorstellen passen niet in mijn schema.
ik zie wel wat er uit de bus komt.
woensdag hive kan sowieso
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Waarom staat die Hive daarbij? Daar kunnen veel mensen praktisch gezien toch niet op aanwezig zijn? Moet je al a. camperen en b. op die Hive willen liggen.

Maar leuk, een meeting!
Hive is meer pre-party evt voor mensen die zin hebben en op the hive kamperen, dat zal idd geen officiële meeting worden...
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Voor mij echt waardeloze tijdstippen maar goed 🤣🤣
Hahaha ja altijd lastig om goede tijdstippen te plannen. Ik heb nu zelf beetje ingeschat (in overleg met een aantal anderen) wat goede momenten zouden kunnen zijn. De meeste van de acts wil ik wel zien maar niet vanuit voorvak bv.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.745
Dat is ook zo. Maar opzich heb ik toch wel aardig wat momenten dat ik niet per se iets hoef te zien, do tijdens gayle of ashnikko, vr ná THY, tijdens BBR/Bears Den, za na Danielle Ponder, tussen Interpol en Paolo, tussen Sigur Ros en Fredje, zo tussen TTB en Amenra, tussen Amenra en Gabriels, tussen Gabriels en QOTSA...

Best veel momenten, maar 1 in de keuzelijst haha 🤣
Zie wel wat het wordt en misschien dan ff kort en snel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Dat is ook zo. Maar opzich heb ik toch wel aardig wat momenten dat ik niet per se iets hoef te zien, do tijdens gayle of ashnikko, vr ná THY, tijdens BBR/Bears Den, za na Danielle Ponder, tussen Interpol en Paolo, tussen Sigur Ros en Fredje, zo tussen TTB en Amenra, tussen Amenra en Gabriels, tussen Gabriels en QOTSA...

Best veel momenten, maar 1 in de keuzelijst haha 🤣
Zie wel wat het wordt en misschien dan ff kort en snel ;)
Thanks voor het doorgeven iig! Ik ga ff kijken of ik er nog iets mee kan doen. Kan helaas ook maar beperkt aantal keuzes in de poll zetten (dit was max aantal)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER!

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Rock Werchter op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag en verspreid over de dagen. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!

Trek je mooiste kleren aan, want we proberen uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto te maken! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻

Woensdag vanaf 21.30uur pre-party op Central Park (geen officiële meet).
Donderdag 15.30 tijdens Gayle
Vrijdag 16.00u tijdens Black Box Revelation/Bear’s den
Zondag 14.00u tussen The Teskey Brothers en Amenra

Locatie: Meeting-point ‘De Poes’

Ideale locatie aangezien je hier:
- Goed zicht hebt op de mainstage
- Dichtbij de bar bent
- Dichtbij het toilet bent

Hopelijk tot dan en proosten we op een mooi weekend!
 

Bijlagen

  • Meeting RW.png
    Meeting RW.png
    70,8 KB · Weergaven: 10

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Leuk! Maar er zijn dus meerdere meetings? Met elke dag een nieuwe groepsfoto? Of wordt er één ‘meeting der meetings’ gekozen om de foto te maken?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Met het weer in het achterhoofd lijkt me de vrijdag een iets veiliger moment voor de foto. Maar kan dus nog draaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Leuk! Maar er zijn dus meerdere meetings? Met elke dag een nieuwe groepsfoto? Of wordt er één ‘meeting der meetings’ gekozen om de foto te maken?
Er wordt inderdaad nog één meeting der meetings gekozen om de foto te maken, dit wordt nog gecommuniceerd. Maar we willen wel proberen elke dag foto te maken zodat we het verval kunnen zien 😉.
 
  • Haha
Waarderingen: Raoul en visdave34

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.745
FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER!

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Rock Werchter op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag en verspreid over de dagen. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!

Trek je mooiste kleren aan, want we proberen uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto te maken! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻

Woensdag vanaf 21.30uur pre-party op Central Park (geen officiële meet).
Donderdag 15.30 tijdens Gayle
Vrijdag 16.00u tijdens Black Box Revelation/Bear’s den
Zondag 14.00u tussen The Teskey Brothers en Amenra

Locatie: Meeting-point ‘De Poes’

Ideale locatie aangezien je hier:
- Goed zicht hebt op de mainstage
- Dichtbij de bar bent
- Dichtbij het toilet bent

Hopelijk tot dan en proosten we op een mooi weekend!
Prima tijdstippen, hiervan moet wel minstens eentje gaan lukken!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER!

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Rock Werchter op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag en verspreid over de dagen. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!

Trek je mooiste kleren aan, want we proberen uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto te maken! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻

Woensdag vanaf 21.30uur pre-party op Central Park (geen officiële meet).
Donderdag 15.30 tijdens Gayle
Vrijdag 16.00u tijdens Black Box Revelation/Bear’s den
Zondag 14.00u tussen The Teskey Brothers en Amenra

Locatie: Meeting-point ‘De Poes’

Ideale locatie aangezien je hier:
- Goed zicht hebt op de mainstage
- Dichtbij de bar bent
- Dichtbij het toilet bent

Hopelijk tot dan en proosten we op een mooi weekend!
Update!!

Pre-party the Hive 22.30 bij de Wax-bar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken