Rock Werchter 2024

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Jep, er waren blijkbaar enkele tickets terug beschikbaar gekomen. Had er ook niet meer op gerekend eigenlijk.

Lekker voor je!

Hebben jullie de ervaring dat er wel vaker bij uitverkochte concerten nog weer eens tickets vrijkomen?

Vandaag zag ik toevallig ook bij Elbow opeens een handvol kaarten (zitplaatsen, geen doorverkoop) beschikbaar komen.
 

MeesPos

Campingartiest
9 dec 2023
98
29
Lekker voor je!

Hebben jullie de ervaring dat er wel vaker bij uitverkochte concerten nog weer eens tickets vrijkomen?

Vandaag zag ik toevallig ook bij Elbow opeens een handvol kaarten (zitplaatsen, geen doorverkoop) beschikbaar komen.
Shit, jammer dat ik die gemist heb!
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.598
Aanvulling op het bekerdossier:


Hoe lang weten ze daar in Boom nu al niet dat deze maatregel er zit aan te komen? Een jaar of twee? Op een bepaald moment is het onwil of onkunde, als je ziet dat het de andere grote festivals in het buitenland wel lukt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Bij mij ligt het aan via welk netwerk ik op ticketmaster ga. Wil ik via de laptop/wifi op mijn werk word ik geblokkeerd, maar via 5G op mijn telefoon kom ik er dan wel in.

Gister gelukkig nog tickets voor het middenplein weten te bemachtigen :love:
Hier zojuist ook nog een ticket voor het middenplein gescoord!
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Aanvulling op het bekerdossier:


Aan Demir haar uitspraak te horen is ze niet bepaald geneigd om op de vraag in te gaan. Intussen hebben de festivals toch ook echt tijd genoeg gehad om dat in orde te brengen. En als het vorig jaar op twee opeenvolgende eendaagse festivals in Werchter lukte, dan zal het nu toch ook gaan. Hopelijk wel met een verbeterd systeem!
 

edeng

Playlistbediener
24 nov 2014
6
0
Hi there. I know everyone recommend taking a power bank, but do you know if there are wall plugs in the lockers of the hive?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Vandaag op meerdere stations in Nederland reclame gezien voor Werchter, kan me zo snel niet heugen dat ze dat vaker hebben gedaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Aanvulling op het bekerdossier:

Gaat dit over wegwerpbekers voor alles?
Ik weet dat de meeste festivals hier een 'hybride' oplossing voor willen waarbij bier en water al in herbruikbare bekers is maar de fristdranken wel nog in de harde plastic flesjes. Dit omdat er geen tapinstallaties beschikbaar zijn voor fristdrank en dat dit allemaal uitschenken gewoon logisitiek niet mogelijk is.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Gaat dit over wegwerpbekers voor alles?
Ik weet dat de meeste festivals hier een 'hybride' oplossing voor willen waarbij bier en water al in herbruikbare bekers is maar de fristdranken wel nog in de harde plastic flesjes. Dit omdat er geen tapinstallaties beschikbaar zijn voor fristdrank en dat dit allemaal uitschenken gewoon logisitiek niet mogelijk is.

Nee flesjes mogen ook nog steeds (op voorwaarde van recycleren dacht ik).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken